Mainos

Ässien markkinointi ja ottelutapahtuma

  • 411 783
  • 2 292

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toi anniskeluhomma on kyllä ihan perseestä. Monenmoista kallista lupaa ja sertifikaattia tarvitaan siihen että saat anniskella. Sitten tuopillisen hinta onkin noussut niin korkeaksi että kaljat juodaan kotosalla ja baarien määrä vähenee.

Mitä hemmetin hyötyä siitäkin on että kaikkeen tarvitaan joku anniskelupassi? Oliko 90-luvulla asiat niin paljon huonommin kun baareja oli enemmän...

Ei niinkään passit kuin alkoholiveron jatkuva nostaminen vaikuttaa hintojen kehitykseen. Tietysti valvonta ja vaatimukset vaikka hygienian suhteen ovat muutenkin kaikin puolin tiukemmat kuin 90 - luvulla. Nämä tekijät ovat karsineet Porin baarien määrän varmaan puoleen sitten 90 - luvun. Tavallaan sääli, toisaalta vähemmän ammattimaiset baarien pyörittäjät ovat karsiutuneet alalta pois.

Mutta henkilökunnan osalta puhuin näköjään ainakin osin läpiä päähäni sillä luin vasta nyt Eeva Perttulasta tehdyn laajan henkilöjutun Ylen sivuilta. Siellä kerrotaan että Ässät on perustanut henkilövuokrausfirman jonka on tarkoitus toimittaa työvoimaa myös pelitapahtumien ulkopuolelle. Helvetin hyvä idea jolla voi olla vielä kauaskantoiset seuraukset, ainakin jos homma hoidetaan oikein. Ainakin itseäni miellyttää ajatus että Ässät tavallaan "kasvattaisi" oman henkilökuntansa, joka sitoutuisi seuran toimintaa myös laajemmin. Tämä olisi varsinkin tuon kaljanmyynnin kehityksen kannalta erittäin oleellista.

Ja tämä oli siis se juttu:

Ässien toimitusjohtaja Eeva Perttulan kotona ei puhuta lätkää: "Moni kiekkopomo on polttanut itsensä loppuun" | Yle Uutiset | yle.fi
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisiko niin että Eeva reagoi näihinkin heti?!

Edelleen, näitä vastaavia työntekijöitä on haettu ja haetaan koko ajan, tuskin on kyse reagoinnista. Turha Eevasta on mitään jumalaa sentään tehdä, ilmoituksessa mainittujen plokkareiden ja tiskareiden pestaaminen tuskin kuuluu hänen työnkuvaansa.

Vuokratyömarkkinat ovat tuollaiset, haku pitää olla päällä koko ajan.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Edelleen, näitä vastaavia työntekijöitä on haettu ja haetaan koko ajan, tuskin on kyse reagoinnista. Turha Eevasta on mitään jumalaa sentään tehdä, ilmoituksessa mainittujen plokkareiden ja tiskareiden pestaaminen tuskin kuuluu hänen työnkuvaansa.

Vuokratyömarkkinat ovat tuollaiset, haku pitää olla päällä koko ajan.
Asia selvä! Kunhan yritin taas positiivisesti ajatella toimaristamme, mutta tietoa minulla ei ollut, joten kiitos faktoistasi.
 

ÄssÄ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä linkkaamani ilmoitus julkaistiin eilen, siksi oletin sen olevan reagointia lauantain pelistä tulleeseen palautteeseen.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä linkkaamani ilmoitus julkaistiin eilen, siksi oletin sen olevan reagointia lauantain pelistä tulleeseen palautteeseen.

Itse selasin työpaikkailmoituksia pitkin kesää ja koko ajan hallille on ollut joku haku päällä. Eivät ne siellä toimistolla sentään täysiä pällejä ole, olisi aika heikkoa ryhtyä pestaamaan lisää väkeä vasta ekansarjapelin jälkeen.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Kyllä oheismyynti on tällä hetkellä melkoinen vitsi.

Lauantai oli luku sinänsä, mutta nyt kyseessä siis keskiviikon Ässät-Jukurit peli, jossa yleisöä alle 4.000 henkilöä.

En siis pystynyt ostamaan ekalla erätauolla kahvia, nakkimukia ja karkkipussia eli puhutaan melkoisesta epäonnistumisesta henkilöstön resursoinnissa. Aivan järkyttävän pitkät jonot ja myynnissä kaksi verkkaista neitiä. Hohhoijaa.

Eka kerta menee huolimattomuuden piikkiin mutta toinen kertoo jo väiinpitämättömyydestä.
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Kyllä oheismyynti on tällä hetkellä melkoinen vitsi.

Lauantai oli luku sinänsä, mutta nyt kyseessä siis keskiviikon Ässät-Jukurit peli, jossa yleisöä alle 4.000 henkilöä.

En siis pystynyt ostamaan ekalla erätauolla kahvia, nakkimukia ja karkkipussia eli puhutaan melkoisesta epäonnistumisesta henkilöstön resursoinnissa. Aivan järkyttävän pitkät jonot ja myynnissä kaksi verkkaista neitiä. Hohhoijaa.

Eka kerta menee huolimattomuuden piikkiin mutta toinen kertoo jo väiinpitämättömyydestä.
Samoilla linjoilla, jotenkin tuntuu että joka kausi lähdetään aina nollista tämän asiakaspalvelun kanssa. Kassan takana häärii täysin kokemattomat puuhastelijat, sama avopallohärdelli tiskin edessä. Ulkona tupakkakarsinan "grilli"kontin ylälipassa lukee olutta ja makkaraa.. (olutta ei siis sieltä saa) homehtunut repalainen hintalappu kontin ovessa. Monta pikkuasiaa ihan päin persettä, tuntuu että ketään ei noista vastaa tai asioiden hoito kiinnosta.. onko ulkona roskiksiakaan, tuskin.. On se sitten Eeva tai kuka vaan, niin kiertäkää koko pulju pelin aikana ja kirjatkaa kaikki isot ja pienet asiat vihkoon ja laitatte ne kuntoon välittämästi viikon aikana. Ei ole edes useimmat edes vaikeita asioita ja maksa mitään..
 

Zicco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ulkogrilli ei ees toimi kunnolla, eikä korttikonetta ole käytössä. Tosin, jos grilli toimisi, taitais kaikki makkarat palaa tuolla tekemisen meiningillä. Olutta-sanan päälle on sentään teipattuna pari kaunista kopiopaperin palaa.

Seisomakatsomon takana käytävällä ei yhtäkään roskista. Joku vois vaikka vahingossa jopa laittaa roskansa moiseen.

Viidessä päivässä olis tehnyt vaikka omin pikku kätösin Patasydämen köökissä tarvittavan määrän nakkeja, jotka siis yllättävästi oltiin kuulemma myyty loppuun jo perjantain musiikillisen iltaman aikana...

Myyjiä vois ohjeistaa edes parilla alkeellisella neuvolla, miten toimitaan parina asiakaspalvelussa.
Edelleen siellä rahastaja odottaa, että työparinsa on saanut turvallisesti tuotteen asiakkaan käteen, ennenkuin voi kysyä seuraavalta mitä sais olla. Ei näin.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ulkogrilli ei ees toimi kunnolla, eikä korttikonetta ole käytössä. Tosin, jos grilli toimisi, taitais kaikki makkarat palaa tuolla tekemisen meiningillä. Olutta-sanan päälle on sentään teipattuna pari kaunista kopiopaperin palaa.

Seisomakatsomon takana käytävällä ei yhtäkään roskista. Joku vois vaikka vahingossa jopa laittaa roskansa moiseen.

Viidessä päivässä olis tehnyt vaikka omin pikku kätösin Patasydämen köökissä tarvittavan määrän nakkeja, jotka siis yllättävästi oltiin kuulemma myyty loppuun jo perjantain musiikillisen iltaman aikana...

Myyjiä vois ohjeistaa edes parilla alkeellisella neuvolla, miten toimitaan parina asiakaspalvelussa.
Edelleen siellä rahastaja odottaa, että työparinsa on saanut turvallisesti tuotteen asiakkaan käteen, ennenkuin voi kysyä seuraavalta mitä sais olla. Ei näin.
Eeva, Ole reipas ja hoida asiat kuntoon heti. Uudessa hallissa nuo juuri pitää toimia.
 

Bay

Jäsen
Onhan tuo myynti ihan käsittämätöntä.. Olin kolmen lapsen kanssa seisomakatsomon takana olevan kioskin jonnossa (pallossa) melkein koko ensimmäisen erätauon ja ihmettelin kun vasemmalta ja oikelta änkeää ihmisiä muiden ohi jonottamisesta piittaamatta. Kun päästään tiskille niin siellä on jo valmiina laput että nakit on loppu ja pillimehujakaan ei kuulemma ollut koko hallissa. Miten myytävät tuotteet voi olla loppu jo ekalla erätauolla kun hallissakin väkeä oli ehkä n. 3000.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Liikaa näitä ongelmia ei tosiaan voi nostaa esiin, koska ne ovat jo niin uskomattoman noloja, kun organisaatio ja fasiliteetit ovat muutoin ruuvattu huippukuntoon, ja joukkuekin suorittaa kentällä miehekkäästi

Myynnissä ja oheispalveluissa on niin moni pikkuasia pielessä ettei tosikaan, mutta kun ne ovat monet niin mitättömiä että olisivat korjattavissa vaikka yhdessä päivässä. Tuossa edellä mainittu myötähäpeää aiheuttava ulkomyyntipiste hyvänä esimerkkinä, se on kuin suoraan jostakin huonosta kesäteatterista. Miksi näitä pikkujuttuja ei korjata, miksi??

Viidessä päivässä olis tehnyt vaikka omin pikku kätösin Patasydämen köökissä tarvittavan määrän nakkeja, jotka siis yllättävästi oltiin kuulemma myyty loppuun jo perjantain musiikillisen iltaman aikana...

Ihmettelin nakkien loppumista jo Ilves-pelissä, mutta tätä en tiennyt. Eli nakkeja ei siis koskaan ollutkaan, ok. Onko sitten Kivikylällä toimistusvaikeuksia tai jotain, tätähän emme tietenkään tiedä..
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestiä toimistolle nyt reippaasti kaikilta! Kopioikaa vaikka tänne kirjoittamanne ja laittakaa se Ässien toimiston sähköpostiin. Ihmeesti alkaa tapahtumaan, kun kritiikki menee oikeaan osoitteeseen.
 

Jande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Arsenal
Ässät palkkasi kai jollain Arenamanager tittelillä kaverin hallin myyntitoimintoja hoitamaan kesän tai kevään aikana. Kaverilla sinänsä kai ihan ok kannukset omalta alaltaan, mutta muutos kiekkobusinekseen on ollut ilmeisesti aika vaikeaa tai suurta. Edellinen työpaikka oli kai Vaasan laivat jossa hoitanut myyntiä. Eli kyllä Ässät ns. yrittää ongelmaan ratkaisua hakea, mutta toistaiseksi ei kyllä kovin hyvin onnistunut.

Toivottavasti kaverille on nyt käsketty kiertää myyntipisteitä pelin aikana jatkossa eikä niin kuin kuulemma viikonloppuna että on kysellyt vahtimestareilta että miten siellä seisomakatsomon takana hommat meni. Malleja miten homman saa toimimaan löytyy muualta suomesta, tai jos ei Suomesta niin pyytäkööt rahat lentolippuun ja pelilippuun ja käykööt katsomassa futispeliä vaikka Saksassa ja NHL:aa Jenkeissä. Sieltä löytyy mallit miten erätaukomynti voidaan organisoida. Tuo ei ole vaikeaa kunhan asiaan vain tarttuu.
 

Tuamas

Jäsen
Tämä on ihan käsittämätöntä puppelointia.

Hirsin nihilismiaikaan ja vanhalla hallilla tämä olisi ollut ihan ymmärrettävää vielä, mutta nyt toistakymmentä miljoonaa maksaneen
halliremontin ja uuden toimarin myötä ihan käsittämätöntä puuhastelua.

Tapahtumamyynnin ammattilainen sinne konsultoimaan täysillä toimivaltuuksilla yhdeksi peliksi, jos ei itse viitsi tai jaksa tehdä jalkatyötä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ässät palkkasi kai jollain Arenamanager tittelillä kaverin hallin myyntitoimintoja hoitamaan kesän tai kevään aikana. Kaverilla sinänsä kai ihan ok kannukset omalta alaltaan, mutta muutos kiekkobusinekseen on ollut ilmeisesti aika vaikeaa tai suurta. Edellinen työpaikka oli kai Vaasan laivat jossa hoitanut myyntiä. Eli kyllä Ässät ns. yrittää ongelmaan ratkaisua hakea, mutta toistaiseksi ei kyllä kovin hyvin onnistunut.

Toivottavasti kaverille on nyt käsketty kiertää myyntipisteitä pelin aikana jatkossa eikä niin kuin kuulemma viikonloppuna että on kysellyt vahtimestareilta että miten siellä seisomakatsomon takana hommat meni. Malleja miten homman saa toimimaan löytyy muualta suomesta, tai jos ei Suomesta niin pyytäkööt rahat lentolippuun ja pelilippuun ja käykööt katsomassa futispeliä vaikka Saksassa ja NHL:aa Jenkeissä. Sieltä löytyy mallit miten erätaukomynti voidaan organisoida. Tuo ei ole vaikeaa kunhan asiaan vain tarttuu.

Tämä on kyllä kieltämättä hölmöyden huippua jos on erillinen henkilö palkattu koordinoimaan hommia ja silti ei mikään toimi. Varsinkaan kun nämä asiat eivät Ässien pelin kokoisessa tapahtumassa mitään ydinfysiikkaa edes ole, mallia asioiden järjestämiseen tuskin tarvitsee hakea Yhdysvalloista asti.

Hallilla kiertely pelin aikana on nyt ainakin ihan perusvaatimus, että hommasta voisi jotain tulla,
 

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jonot on jo kuin Hakametsässä konsanaan. Mikään ei toimi. Lisää henkilökuntaa tiskien taakse ja kouluttakaa nyt hyvänen aika henkilökunta kunnolla. Myyntiä hukataan ihan kiitettävästi käsittämättömään tumpelointiin ja pihtailuun. Ei luulisi nuoren vuokrafirmalaisen opiskelijan paljon tienaavan. Pari kaljaa rivakammin myytynä palkat tienattu moninkertaisesti. Eilenkin nakkijonossa meni koko erätauko. Enää en jonota muuta kuin la pelissä kaljaa.
 

lumperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Seisomakatsomon takana olevan kioskin edessä sai neljällä jonottajalla tukittua jo muutenkin kapean kulkuväylän. Voisiko se jono olla vaikka sen tiskin suuntainen? Ja palvelu oli tosi hidasta, eikä se jonon ensimmäisenä ollut nuori nainen mietiskelyillään ainakaan nopeuttanut jonon purkautumista.
 

Puksprööti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se häröpallo seisomakatsomon takana pitäisi sulkea. Sitä on rempasta asti kummasteltu miksi se piti jättää siihen tukkimaan koko käytävä!!
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivon, että mahdollisimman moni laittaa mailia suoraan pikkumustalle ja katsotaan mihin se johtaa. Todellakaan tämän ketjun viestien lukeminen ei anna kuvaa ammattimaisesta toiminnasta ja asiat on pikaisesti korjattava kuntoon. Kiitos.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen samaa mieltä usean edelläkirjoittaneen kanssa. Eli laittakaa ihmeessä rakentavaa palautetta toimistolle! Turha sinne on lähettää mitään "vittu siel ei toimi mikään!!1!"-tyyppistä palautetta, vaan hyvässä hengessä kirjoitettua, ongelmat esiin tuovaa tekstiä.

Lastentautien pitäisi olla jo tässä vaiheessa ohitse ja hallin kuuluisi toimia optimaalisesti, vaan eipä vielä toimi. Siksi rakentava kritiikki ja parannusehdotukset ovat pahuksen tärkeitä. Toimiva halli on kuitenkin meidän kaikkien kannalta tärkeä. Niin seuran, joukkueen kuin kannattajienkin.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Asia, mikä minua tuolla hallissa ottaa juuri nyt eniten päähän on vapaan liikkumisen hankaloituminen. Vaikka en haluaisi ostaa mitään, en jonottaa kaljaa tai yrittää päästä pihalle tupakalle. Silti ei pääse liikkumaan käytävillä oikein yhtään mihinkään. Puhun nyt nimenomaan seisomakatsomon takana olevista tiloista ja käytävistä.

Kun hilpaisee erätauolle seisomakatsomon "lauteilta", niin ensin törmää lihamuuriin, joka jonottaa siihen 60-luvun kioskille seisomakatsomon takana. Sitten kun ehkä pääset siitä läpi (nimenomaan läpi, jonossa olevien ihmisten), niin haluat vaikka käpytellä uudella puolella. No ei; tehty jotain ihme jonotuslinjoja, joiden vuoksi on kioskien yms ympärille muodostunut 3-4m2 tyhjiä alueita, jotka oletettavasti on kioskien sisään- tai ulosmenoväyliä. Joista ei tunnu ihan kaikki katsojatkaan ottavan selvää. Sitten jonotellaan yhden henkilön jonossa pitkin käytäviä ja tukitaan kaikki paikat. Ei katsojien vika, en sitä tarkoita. Yllättävän kiltisti jopa jengi jonottaa, vaikka tyytymättömyys paistaa jokaisen otsasta.

Kaljaa nyt saa, ok. Olisiko sinnekin mahdollista saada vielä tuplattua myyjät tiskin taa? En tiedä. Tukeeko järjestelmät? Voisi olla ihan järkevää... Jukurit pelissä meni 11min jonottaessa kaljaa. Eihän se vaan voi mennä noin. Tuskin vika oli minussa? Osa ei varmaan juomaansa edes saanut tai jaksanut jonottaa. Pelottaa jo ajatella viikonlopun matseja, missä janoisia ihmisiä on ehkä jopa tuplasti enemmän.

Mutta eniten saa haluaisin, että voisin edes liikkua vapaasti hallissa. Vaikka en muuta haluaisin kun kävellä katsomaan fanishopin ikkunoita ja takaisin. Mielestäni tämä ongelma ei ollut näin paha viime kaudella(?). Silloin vielä pystyin asian kai sivuuttamaan.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Nyt kun täällä on tullut aika paljon kritiikkiä ja parannusehdotuksia niin olisi kiva tietää, onko kukaan pistänyt palautetta ja parannusehdotuksia toimistolle. Turha tänne on kirjoittaa "pistähän Eeva asia kuntoon". Eevan sähköpostiin se palaute, jos haluaa jotain tapahtuvan. Tässä käy helposti niin, että täällä on kova meteli eikä kukaan kuitenkaan anna palautetta toimistolle. Sitten ihmetellään isolla porukalla, kun mitään ei ole tapahtunut vaikka täällä on niin paljon asioista kirjoitettu.

En ole siirtämässä vastuuta muille. En vain ole tällä kaudella ollut hallilla eikä minulla ole omakohtaista kokemusta hallin toiminnasta, joten en lähde antamaan palautetta nettikeskustelujen pohjalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös