Mainos

Ässien markkinointi ja ottelutapahtuma

• 407 557
  • 2 267

Naimunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Karhut, Chicago Blackhawks
En tiedä onko nyt oikeassa ketjussa, mutta mistä helvetistä mä löydän Ässien joulukalenterin arpajaisnumerot? Ostin tuollaisen tukeaksieni tutun jälkikasvua mutta en löydä voittonumeroita mistään.

Varmaan ainakin sivujen kävijämäärät räjähtäneet kun mäkin olen etsinyt sieltä varmaan 50 kertaa niitä.

Viime vuonna taisi ainakin Ässien IG-sivuilla tulla näitä voittonumeroita päivittäin. Nettisivuille taas muistaakseni jotain kerran viikossa koko viikon numerot. Tänä vuonna en tuota kalenteria saanut käsiini hommattua, joten ihan varma en ole miten nuo tänä vuonna ilmoitetaan.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Viime vuonna taisi ainakin Ässien IG-sivuilla tulla näitä voittonumeroita päivittäin. Nettisivuille taas muistaakseni jotain kerran viikossa koko viikon numerot. Tänä vuonna en tuota kalenteria saanut käsiini hommattua, joten ihan varma en ole miten nuo tänä vuonna ilmoitetaan.
Ei ole IGssä, Satakunnan kanssassa, Ässien sivuilla eikä Facessa. Pakko sanoa että aika surkeaa touhua.

Ei pahalla, ei ole tarkoitus tulla vieraisiin pöytiin haukkumaan vastustajaa mutta harmittaa silti. Tahon tietää oonko voittanut jotain.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
En tiedä onko nyt oikeassa ketjussa, mutta mistä helvetistä mä löydän Ässien joulukalenterin arpajaisnumerot? Ostin tuollaisen tukeaksieni tutun jälkikasvua mutta en löydä voittonumeroita mistään.

Varmaan ainakin sivujen kävijämäärät räjähtäneet kun mäkin olen etsinyt sieltä varmaan 50 kertaa niitä.

Tulevat ry sivuille perjantaisin vai miten niitä tullut viime vuosina.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viime vuonna taidettiin ilmoitella viiden päivän välein. Odota ihan rauhassa, kyllä ne sieltä tulee.
Jotenkin vain tuntuu että menee koko joulukalenterin idea, kun ei luukun avattua tiedä tuliko voitto. No, tulipa tuettua junnulätkää :)

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)

Ainakin ennen ne on ilmoitettu ryppäinä vasta muutaman päivän jälkeen.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Olisi ehkä Ässiltä ihan fiksua infota jossain milloin noita julkaisevat. Erikoista.
Eikö siinä itse kalenterissa ollut ohjeet? Muistaakseni viime vuonna oli. Tosiaan on juniori-Ässien kalenteri, ei taida Ässien edustus muuta kuin vähän auttaa noissa.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikö siinä itse kalenterissa ollut ohjeet? Muistaakseni viime vuonna oli. Tosiaan on juniori-Ässien kalenteri, ei taida Ässien edustus muuta kuin vähän auttaa noissa.
Kalenterissa lukee että ne julkaistaisiin Ässien sivuilla. Ehkä pieni tiedote että ne julkaistaan perjantaina tjsp olisi ihan tarpeellinen :)

Pahoittelut ärtymyksestä, erikoista vain.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ässien sivuilla taisivat takakannen mukaan viime vuonna ilmoitella, mutta itselläkin meni silloin ohi että kyse oli ry:n sivuista eikä Ässien kotisivuista.

El-Reino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings
Ite myös jo vuosia tuon kalenterin hommannut, koskaan ei ole voittoa napsahtanut. Onko joku joskus jotain noista voittanut?

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ite myös jo vuosia tuon kalenterin hommannut, koskaan ei ole voittoa napsahtanut. Onko joku joskus jotain noista voittanut?

Olen voittanut pari kertaa ottelulippuja, mutta
aika usein numeroiden tarkastaminen ilmeisesti unohtuu ja palkinnot jäävät seuralle. Esimerkiksi Ässien luentosalissa oleva iso kosketusnäyttö oli jonain vuonna kärkipalkintoja.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Oon kans useamman kerran voittanut jotain pientä mutta olisinko yhden kerran käynyt hakemassa palkinnon. Silloin oli toimistokin Starkin parakissa.

Dukes85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Detroit Red Wings
Ei ole koskaan itselle osunut voittoa.
Kerran kylläkin yhdellä myyjällä oli jäljellä kaksi kalenteria joista toinen valittiin meille, toisella voitettiin aitio matsiin.

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meillä on kolme poikaa. Yksi vankkumaton Ässäfani(keskimmäinen), vanhin vastarannan kiiski ja on lukko-ja tapparafani (vaimo Raumalta) ja nuorin (7v. Ei nyt ole oikeestaan minkään fani mutta appiukko toi meille 3 kalenteria (2 lukon ja 1 Ässien) no keskimmäinen tietenkin innoissaan halus Ässien kalenterin ja Vanhin lukon. No tänään meen 7v. Ilmoitti että IHAN PASKA kalenteri kun ei koskaan voita mitään vaikka 2 Luukkua vasta avannut:). Itse joskus 35v sitten voitin kerran Ässäkslenterilla korillisen vanhan ajan lasisia cola pulloja

leeves126

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Bayern. Sympatiat Helsinkiin ja Turkuun.
Meillä on kolme poikaa. Yksi vankkumaton Ässäfani(keskimmäinen), vanhin vastarannan kiiski ja on lukko-ja tapparafani (vaimo Raumalta) ja nuorin (7v. Ei nyt ole oikeestaan minkään fani mutta appiukko toi meille 3 kalenteria (2 lukon ja 1 Ässien) no keskimmäinen tietenkin innoissaan halus Ässien kalenterin ja Vanhin lukon. No tänään meen 7v. Ilmoitti että IHAN PASKA kalenteri kun ei koskaan voita mitään vaikka 2 Luukkua vasta avannut:). Itse joskus 35v sitten voitin kerran Ässäkslenterilla korillisen vanhan ajan lasisia cola pulloja
Vanhimmalle ja nuorimmalle pojalle pukinkonttiin Ässien gameworn paidat niin alkaa pikkuhiljaa lämpenemään punaiselle. 'hymiö'

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy