Mä en ole kommunisti enkä kovin herkästi mieltänikään pahoita, mutta kyllä siinä Ilves-pelissä inan oli liian kovalla ääni paikka paikoin. (oliko heti siinä esittelyvideossa, nyt unohtui esittäjä muuten). Olen itsekkin nuoruudessani paukutellut rumppuja ja soittanut bändeissä sekä kuunnellut kasariheviä lujaa walkmanneista, JVC stereoista ja automankka huusi aina hoosiannaa (:
Tavallaan ikävin muisto kuuntelemisen kannalta liittyy 90-luvun loppuun jolloin olin Helsingin jäähallissa kuuntelemassa Van Halenia ( Rip Eddie). Soittivat niin vitun lujaa, että oli pakko välillä tukkia korvia (: Muistaakseni siitä jälkeenpäin puhuttiinkin, että voluumit oli liian kaakossa!
Eilen en peliin päässyt mutta töllöstä katsoin muutaman minuutin peliä ja tosiaan, Simon? kuulutusääni kuului ihan hentona lähetyksessä. Eli mentiinkö eilen sitten jo liikaa toiseen ääripäähän??
Kaippa sitä näin vanhemmin on tullut herkemmäksi kun kuulokin on heikentynyt. Ai niin ja ostin muuten sähkörummut vuosi sitten ja kuulokkeilla soittaessakin olen oppinut pitämään hiljaisella, tosin joskus kun yrittää soittaa vanhojen hevibiisien mukana, niin nostan kyllä voluumia (:
Kyllä siihen hyvä olisi löytää sellainen keskitie. Kovaa, mutta ei liian!! Ja pahoittelut nyt jos joku pahoitti tästä mielensä.