Siis tuon uuden lipunmyyntipalvelun kautta? Mulle antaa maksuvaihtoehdot vaan kortti, verkkopankki, klarna ja paypal.Mä ostin kausarin just kotisohvalta Smartum-sovelluksella kulttuuriseteleillä.
Siis tuon uuden lipunmyyntipalvelun kautta? Mulle antaa maksuvaihtoehdot vaan kortti, verkkopankki, klarna ja paypal.Mä ostin kausarin just kotisohvalta Smartum-sovelluksella kulttuuriseteleillä.
Nyt kun joku muu tämän aloitti, niin pakko kompata. Aivan täys farssi tuo homma. Laitoin suoraan Ässille palautetta. Meinasivat, että muut joukkueet siirtyvät samaan. Ihmettelen kyllä, että miksi vitussa Ticketmaster ottaisi tuollaisen paskan käytttöön. Hieman epäilen.Vihaan nyt jo tuota uutta lipunmyynti sovellusta. Tosi paljon bugeja ja mikä parasta ei saa ostettua lippuja työsuhde edun kautta. Vaikka on powered by ticketmaster, ticketmasterin myyntipisteiltä ei voi ässien lippuja ostaa, eikä työsuhde etua voi käyttää netistä ostettaessa. Pitäisi pystyä verkossa varaamaan ja noudonyhteydessä maksamaan, se olisi hyvä ominaisuus.
Miten te olette saaneet työsuhde-edut hyötykäyttöön? Ei tekisi mieli areenaltakaan ennen peliä ostaa, jos edes pystyy. Ja ps. asun Turussa, ja Jyppi peliä pitäisi päästä katsomaan, niin en ennen tapahtumaa pääse Poriin ostamaan lippuja muusta myyntipisteestä.
No mä ostin oman kausarini Ässien toimistolta, mutta homma onnistui kotisohvalta. Mitä tuo kertomasi työsuhde-etu oikein tarkoittaa?Siis tuon uuden lipunmyyntipalvelun kautta? Mulle antaa maksuvaihtoehdot vaan kortti, verkkopankki, klarna ja paypal.
Aaa siis voi olla, että termi on vähän väärä, mutta siis eazybreak sovellus. Vastaava kuin e passi ymNo mä ostin oman kausarini Ässien toimistolta, mutta homma onnistui kotisohvalta. Mitä tuo kertomasi työsuhde-etu oikein tarkoittaa?
Kannattaa varmaankin olla yhteydessä Ässien toimistoon, Kirsikka osaa varmaan neuvoa miten toimia. YhteystiedotAaa siis voi olla, että termi on vähän väärä, mutta siis eazybreak sovellus. Vastaava kuin e passi ym
Joo nyt kun tuli annettua huonoa palautetta, pitää myös antaa sitä hyvää. Laitoin tosiaan whatsappin kautta viestiä toimistolle, sieltä ohjattiin Kirsikalle ja todella nopeasti onnistui lippujen osto eazy breakilla ”etänä” ja liput on nyt mailissa ja apple walletissa. Erittäin hyvää ja henkilökohtaista palveluaKannattaa varmaankin olla yhteydessä Ässien toimistoon, Kirsikka osaa varmaan neuvoa miten toimia. Yhteystiedot
Käy kyllä oikeasti surku tuon tiimin puolesta. Tiedän aika paljon tuosta hommasta ja nämä kaverit tekee töitä sydämellä. Tiedän kokemuksesta kuinka rankkaa se on, kun et saa joukkueelta mitään apua.Ei kateeksi käy markkinointiosastoa, kun tällaista paskaa pitäisi yrittää myydä ihmisille ensi viikolla! Huomiselle on myyty jo etukäteen lippuja, joten se ei vielä näy, mutta ensi viikolla alkaa olla tuskaa.
Aika paljon on tyhjää tilaa varsinkin b-päädyssä huomiselle. Ennen muinoin oli ihan automaattista, että kauden avauksessa yleisömäärä alkoi vitosella. Hyvä jos huomenna päästään 3,5k yli.Ei kateeksi käy markkinointiosastoa, kun tällaista paskaa pitäisi yrittää myydä ihmisille ensi viikolla! Huomiselle on myyty jo etukäteen lippuja, joten se ei vielä näy, mutta ensi viikolla alkaa olla tuskaa.
Satakunnan Kansan etusivulle mainos ”NYT VITUTTAA. KOHTA IRTOAA PÄITÄ!” niin voitaisiin saada 5000 täyteen.Ei kateeksi käy markkinointiosastoa, kun tällaista paskaa pitäisi yrittää myydä ihmisille ensi viikolla! Huomiselle on myyty jo etukäteen lippuja, joten se ei vielä näy, mutta ensi viikolla alkaa olla tuskaa.
Joku reagointi kannattais tehdä huomiselle. Vaikka vaikuttais epätoivoiselta. Joukkue saattais saada boostia ja yltäis hyvään kotiavaukseen.Satakunnan Kansan etusivulle mainos ”NYT VITUTTAA. KOHTA IRTOAA PÄITÄ!” niin voitaisiin saada 5000 täyteen.
Harmillisen pahasti osui oma epäily. Nyt saa markkinointi näyttää kyntensä ja vehkeensä.Melko halvalla tarttis eka peli myydä että traktorit vetäisi Navetan täyteen. Toki voitot vieraspeleistä auttaisivat huomattavasti.
Voi apua :D ollaan niiden kuuluisien mielleyhtymien äärellä kuten siinä tunnetussa esimerkissä, kun joulun alla paikallislehdessä oli allekkain kolme ilmoitusta kotiin tilattavista joulupukeista. Ilmoitukset oli otsikoitu:SK:n aukeaman vasen puoli "Ässien kauden alku valtaisa floppi". Oikea puoli
KOTIAVAUS
Tänään kello 17.00
hanki lippusi
Ihan käsittämättömän kova summa oli. Tonnin enemmän mitä itse oon maksanut omasta AHL -paidastani. Mutta niinkuin jonkun toimiston henkilön kanssa juttelin niin jos olisi tullut tappio olisi hinta ollut alle puolet tuosta.Kuuluisiko tämä nyt sitten vaikka tänne.
Joensuun paita huudettiin 1350 eurolla pelin jälkeen.
Ihan käsittämättömän kova summa oli. Tonnin enemmän mitä itse oon maksanut omasta AHL -paidastani. Mutta niinkuin jonkun toimiston henkilön kanssa juttelin niin jos olisi tullut tappio olisi hinta ollut alle puolet tuosta.
Sitä voi itsekukin miettiä. Ei pitäis olla suomen kieltä ymmärtävälle kauhian vaikeeta :)Hmmm...missäs joukkueessa Korkki on AHLää vetänyt, vai onko sulla Jessen AHL paita?
Sitä voi itsekukin miettiä. Ei pitäis olla suomen kieltä ymmärtävälle kauhian vaikeeta :)
Se Niemelän ”tietokilpailu” oli aika vaivaannuttava. Pitäis nyt sen verran tajuta ettei jotku kymmenvuotiaat tiedä kuka oli Ässien kapteeni 2012-2013, tuskin olivat silloin vielä syntyneetkään.Ottelutapahtumasta sen verran, että Teemu Niemelää oli piristävää kuulla kun Jullen maneereja on kuultu jo kyllästymiseen asti.
Se Niemelän ”tietokilpailu” oli aika vaivaannuttava. Pitäis nyt sen verran tajuta ettei jotku kymmenvuotiaat tiedä kuka oli Ässien kapteeni 2012-2013, tuskin olivat silloin vielä syntyneetkään.