Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Shannon Szabados, Jeremy Roenick, Tuukka Rask
Vaikka en Ässäfani ole niin onhan tää huppari vitun hieno.

Kärpät ja Tappara ovat aivan yössä vaikka Kärppienkin leiristä yksi kirjoittaja maalailee jo mestaruutta ”Pohjoisen puhurille”. Mikälie hänen promilletasonsa näitä kirjoittaessaan.

Spine-nimimerkiltä vuoden viesti.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Lauantain perhepeliinkin on onneksi panostettu ainakin vähän enemmän kuin vain se, että maskotti on paikalla. On ihan jopa ohjelmaa, etenkin pistää silmään todella eksoottisena tuo Masha ja Karhu meet & greet. Kuinka moni suomalaislapsi sitä muka edes katsoo? Sillä minun tietämykseni mukaan, ja tässä on pieniä lapsia itselläkin, sitä ei Suomen televisiossa edes näytetä. Tosin taitaa olla saatavilla ainakin Youtubessa myös. Joka tapauksessa nyt sitten ilmeisesti Tarasovin hengessä ollaan näemmä vain niin venäläisiä, niin venäläisiä että.. *hymiö*

"siis ymmärrän syvällisesti hyvän taiteen määrittelemisen ikiaikaisen dilemman, mutta kyllä paskan aina tunnistaa"
(Kyösti Pöysti)
Suosikkijoukkue
Pata
Lauantain perhepeliinkin on onneksi panostettu ainakin vähän enemmän kuin vain se, että maskotti on paikalla. On ihan jopa ohjelmaa, etenkin pistää silmään todella eksoottisena tuo Masha ja Karhu meet & greet. Kuinka moni suomalaislapsi sitä muka edes katsoo? Sillä minun tietämykseni mukaan, ja tässä on pieniä lapsia itselläkin, sitä ei Suomen televisiossa edes näytetä. Tosin taitaa olla saatavilla ainakin Youtubessa myös. Joka tapauksessa nyt sitten ilmeisesti Tarasovin hengessä ollaan näemmä vain niin venäläisiä, niin venäläisiä että.. *hymiö*
Kyllä toi aika suosittu Netflixistä taitaa olla. Ainakin meillä on pyörinyt kotosalla.

-kukaan minusta pitävä ei voi olla täysin kusipää-

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tekojäärata vihittiin Isomäessä käyttöön 55 vuotta sitten. Se on teema tämän päivän pelille.

Maalinteon vaikeus ottaa päähän, mutta kun sen suhteuttaa porilaisen jääkiekon historiaan niin se on vain pieni vastoinkäyminen matkan varrella.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Helsingin Jokerit
We shook you all night long. Perjantain 13. joulukuuta kotiottelu IFK:ta vastaan on AC/DC-peli. Luvassa pelkkää AC/DC:ta kahden punaisen kohtaamisessa. Pakko sanoa, että tuli pirun hieno fiilis. Kelpaa odotella tätä koitosta. Mukava veto markkinointiosastolta.
Onneksi ovat päätyneet tuohon bändiin. Mieti kun JYP järjestäisi samanmoisen illan ”Rock you like a hurricane” ja hallissa soisi koko illan Scorpionsin, keski-ikäisten miesten pehmoista panoreissuista, kertovaa rock-musaa. Kun miettii tota mahdollisuutta, niin AC/DC-teema onnistui nyt jo.

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
We shook you all night long. Perjantain 13. joulukuuta kotiottelu IFK:ta vastaan on AC/DC-peli. Luvassa pelkkää AC/DC:ta kahden punaisen kohtaamisessa. Pakko sanoa, että tuli pirun hieno fiilis. Kelpaa odotella tätä koitosta. Mukava veto markkinointiosastolta.
WOW, pitänee yrittää tulla oikein paikan päälle silloin. Hienoa reagointia ja jotain uutta tasapaksuun Liiga suorittamiseen (joka puolella...)

- It´s a great day for hockey -

Patalogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät #90 #96
Onneksi ovat päätyneet tuohon bändiin. Mieti kun JYP järjestäisi samanmoisen illan ”Rock you like a hurricane” ja hallissa soisi koko illan Scorpionsin, keski-ikäisten miesten pehmoista panoreissuista, kertovaa rock-musaa. Kun miettii tota mahdollisuutta, niin AC/DC-teema onnistui nyt jo.
Ai että kuule, kyllä ne vaan oli hienoja reissuja...(; ja Scorpparit ihan ok musaa. Mutta kyllä raskaampi musa itsellenikin paremmin sopii ja AC/DC- teema kyllä kuullostaa hienolta.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändikiekko
Teeman idea ei kyllä aukene mulle mitenkään, mutta kelpaa kyllä.

"Ensiks mä olin et ei vittu, mut sit mä olinkin et ei saatana."
- Händi
Suosikkijoukkue
Ässät, Charlestown Chiefs, MuSa
Teeman idea ei kyllä aukene mulle mitenkään, mutta kelpaa kyllä.

AC/DC on hyvää rokkia, sekä viittaus sähköön. "Sähköä ilmassa, kun punaiset kohtaavat intensiivisessä viikonloppupelissä"

Yhteislaulu "thunderstruck" alkuun kannattajaryhmien välillä, toiset huutaa "na-na-naa-na-na-naa-na" ja siihen toiset vastaa "thunder" ja Julle jatkaa "I was cold, in the middle of the railroadtrack..."

Viimeksi muokattu:
Live to win, born to loose.
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendell Clark
Taitaa tuo AC/DC olla turhan raskasta joukkueen viimeaikaisiin esityksiin nähden. Joku Lauri Tähkä tai Jari Sillanpää -teema sopis paremmin joukkueen ilmeeseen.

"What would Nickerson do?"

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
FBT Karhut ja Nicefutis
Propsit markkinoinnille eilisestä Ifk-pelin ACDC teemasta. Olipa kerrankin kunnon jytkettä hallissa. Mutta yksi asia heeei; jos on Back in Black ilta niin ne mustat paidat käyttöön. Jookos toimisto?
Muuten olisi voinut pelata mustissa paidoissa, mutta jos vastassa on IFK niin silloin pelataan kotona punaisissa.

"paskin kaikista on tietenkin kannattamani SaiPa. Sairaan Paska, siitä se nimikin tulee. " - FASlapsi 27.11.13
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy