Ei varsinaisesti Ässien markkinointia, mutta varsin läheltä liippaa... tänään kun kävin katsomassa Ruutu-palvelusta Ilves-HPK-matsin huippuhetkiä, niin videota edeltävä mainos taisi olla Pub Winstonin mainos. Sarjakuvatyyliin tehty, Ässien logoja ja lippuja siellä täällä.
En ole aiemmin tiennyt, että Winston tällä tapaa mainostaa ja mikä lie mainosten teho: luulisi Winstonin olevan varsin hyvin tiedossa paikkana, jossa matseja voi tiirailla ja tuskinpa taas Porin ulkopuolella tämä mahdollisuus kovin paljoa kiinnostaa.
Siis tottakai kuuluu Ässiin tällaiset jutut! Tässä vielä linkkiä mainokseen jos joku haluaa sen katsoa:
https://www.facebook.com/video.php?v=770235399703342&set=vb.230478643679023&type=2&theater
En nyt varmana mene väittämään, mutta mainostamisella saattaa olla muitakin pointteja, kuin tiedottaa jonkun olemassa olosta tiedottomille. Aika monelle esim. Coca-Cola on varmaan ollut tuttu jo vähän pidempään ;)
Jos haluaisi oikeasti sanoa jotain järkevää, eikä pelkästään näsäviisastella; uskon Ruutu.fi:n tunnistaneen sinut jotenkin Ässät henkiseksi. Joko olit kirjautuneena palveluun, surffailit Porissa, tai sitten evästeisiin on tallennettu jotain katseluhistoriaa. Joka tapauksessa en usko, että mainosta on sidottu juuri tuon kyseisen ottelun koosteeseen. Jos näin ei oo, niin sitten joku on myynyt tuubaa Winstonille.
Sattuisiko sinulla tai jollain muulla olemaan tietoa Ässien ottelutapahtumien asiakasprofiileista? Olisi ihan mielenkiintoista tietää, mikä osa asiakkaista on sellaisia, ketkä käy katsomassa 1-3, 4-10, 11-19 tai n. jokaisen ottelun. Tai jotain tämän tyylistä tilastoa. En pikaisesti haeskelemalla aiheesta mitään löytänyt.