Ahonen vaihdettu maalille toiseen erään.
Melko varmasti pelaa runkosarjan loputkin pelit. Bernard ei ole ollut oma itsensä.
Ahonen vaihdettu maalille toiseen erään.
No eipä noista hirveästi voi Andyä syyttää.
1-0 maali Saarelan satanolla aloitustappio syynä maaliin
2-1 Vainonen pelaa itsensä ulos ja 2-1 hyökkäyksestä ottamaton paikka maalivahdille
3-1 Laine tekee liikkuvan maskin Andyn eteen, olisi voinut silti olla otettavissa.
Eli vain 3-1 jossiteltavissa, ei olisi Ahonenkaan ottanut kahta ensimmäistä.
Jäi maskin taakse? Siis siinä kun Laine luisteli juuri oikeaan aikaan maalivahdin nokan edestä ässä-pakki kintereillään. Ei kannattais jäädä siis sinne.
Ekassa maalissa Saarela on suurin syntipukki, toisessa Vainonen aiheuttaa kaksykkösen, mutta Viljanenkin myy itsensä aivan turhaan tekemällä ihmeellisen syöksyn kohti kiekollista, joka luonnollisesti samalla hetkellä syöttää ja Andy putoaa auttamatta kelkasta. Itse olen vanhan liiton miehenä ehdottomasti sitä mieltä, että vasemasta laidasta tuleva leftin hyökkääjä jää maalivahdille ja puolustajan päätehtävä on estää syöttö toiselle hyökkääjälle ja sekundäärisesti yrittää estää kiekottoman pääsy mahdolliseen irtokiekkoon.
Veto oli löysä, aktiivisemmalla kiekon etsimisellä veto olisi ollut ehkä otettavissa.
Kyllä minäkin antaisin Andylle aikalailla puhtaat paperit noista maaleista
Ahonen selvä ykkönen tästä pelistä huolimatta. Andyn pää vain ei kestä.Ahoselta raskas epäonnistuminen. Toivottavasti Andy vetää loppupelit, tänään nähtyä sulamista ei Italian pojalta olla vielä tällä kaudella nähty.
Itse menisin loppukauden Andyllä, menee miten menee. Ahosen jokainen torjunta on jotenkin vaikean näköinen, liikkeet ovat kulmikkaita ja maalivahdille ominainen kissamaisuus loistaa täysin poissaolollaan.