On pelin jälkeen D-pääty auki. Ja fanishop näyttäis olevan myös. Jotain siellä luki, vartti tai 20 min pelin jälkeen.Kourallisen matseja parin edellisen kauden aikana oon Isomäessä pyörinyt, mutta mites tuo kioskien sulkeminen nyt meneekään?
On pelin jälkeen D-pääty auki. Ja fanishop näyttäis olevan myös. Jotain siellä luki, vartti tai 20 min pelin jälkeen.Kourallisen matseja parin edellisen kauden aikana oon Isomäessä pyörinyt, mutta mites tuo kioskien sulkeminen nyt meneekään?
Juu ei! En niin paljon sentään arvosta!Mulla olis kolmelta vuosikymmeniltä huiveja. Voit itse valita värit sinisen ja keltaisen väliltä. Kiinnostaako?
Isänsä poika!Rovio haki jo maalia
Alkaisi tulla Rubinille painetta suoriutua vielä kovemmin, jos kakkosmolari pitää nollat ja tekee maalin ;-)Rovio haki jo maalia
Huuda se Pegen paita halvalla.Hiljasta ainakin vielä jälkipeleissä. Joku Jussi masikanttina täällä.
Kourallisen matseja parin edellisen kauden aikana oon Isomäessä pyörinyt, mutta mites tuo kioskien sulkeminen nyt meneekään?
Ainakin seisomakatsomon kaljakarsinan luukku lyötiin kiinni kolmannen erän puolivälissä. Olisi siinä vielä janokkaita ollut.Kourallisen matseja parin edellisen kauden aikana oon Isomäessä pyörinyt, mutta mites tuo kioskien sulkeminen nyt meneekään?
Isänsä miehekäs poika!Roviosta voi tulla yleisön lemmikki noilla otteilla, rohkeesti vaan maalia kohti. Kovin isoa vaaraa ei vihu lyönyt, mutta perusvarmaa duunia. Hyvältä näyttää, kuin erään tavaratalon mainoksissa.
Ei Ässillä ole varaa koulia maalivahtia kauden alkupeleissä, sillä jos käy niin ettei Rovio riitä, niin se uusi pitää olla jo kopissa siinä vaiheessa.En tiiä onko vastus nyt ollut niin timanttinen.
Mutta tässä nyt tartte nyt mitään paniikkia lietsoa tai Raantojen perään itkeä. Koulitaan Roviosta uus Raanta.