Palola!
Ja Tiivola härkkimässä maalin edessä.
Näytti maistuvan!
#8 keräilee kakkossyöttöjä ekassa matsissaan kotikaupunkinsa jengin pelipaidassa yli seitsemään vuoteen.
Kevytrakenteinen ja nopea.Fabrelle sopii tämä linja. Kerho uusi jäähy
Hermanni tosin alkaa tätä menoa kohta hikoilemaan :DFabrelle sopii tämä linja. Kerho uusi jäähy
Sekä käsiä ja tahtoa haastaa. Jatkosopparia vois mieluusti alkaa väsäileenKevytrakenteinen ja nopea.
Mene nyt sinne Lukon osioon
Rubinin tilanne huolestuttaa helvetisti. Noista voi olla sivussa pelin tai 20 peliä.
2-0 muuten lämmittää ja tilanne on Ässien hallussa
Olkku tuntuu (vaikka Lukon kannattaja onkin) monesti olevan enemmän Ässien puolella kuin moni meistä tääällä. Arvostan!Miksi? Seuraan jääkiekko-ottelua ja kommentoin näkemääni. Ässät on mun toinen , yllättikö?
Veikkaisin vähän jotain paria viikkoa (väh.). Nivunen jos venähtää niin kai siitä täyspaussi hetkeksi tulee.Rubinin tilanne huolestuttaa helvetisti. Noista voi olla sivussa pelin tai 20 peliä.
2-0 muuten lämmittää ja tilanne on Ässien hallussa
Koppikäytävälle mentyä käveli ilman apuja itse. Toivotaan parasta, pelätään pahinta.Katsomolääkärinä, joku repeämä tuli. Ei varannut lainkaan jalalle pois rullatessa.
Koppikäytävälle mentyä käveli ilman apuja itse. Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Veikkaisin vähän jotain paria viikkoa (väh.). Nivunen jos venähtää niin kai siitä täyspaussi hetkeksi tulee.