Ässien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 378 822
  • 12 750

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ykkösketju on saanu vetää hienoisesti vähemmällä tulospaineella tänään. Toisko freesiyttä sinnekin jatkossa.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Lopulta selkeä ja maukas voitto Ässille. Tästä on hyvä lähteä viikonlopun viettoon!

Suosikkijoukkue
Ässät ja Fc Barcelona. Sympatiat: SaiPa
Mitä tapahtu iun kaks lanssia lähti pillit päällä

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Mitä tapahtu iun kaks lanssia lähti pillit päällä
Ainakin siellä kaatuili porukkaa, muksut sanoi että jotain lasta vietiin myös juoksujalkaa, toivottavasti kellekään ei käynyt pahasti:F

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jonnelta aika hauska pressi...eikä nyt ihan hyvällä tavalla.

Oli ainakin tuota. Monisanainen.

Jännä nähdä miten junansa lähtee liikkumaan Liigakarsintoja kohti. Ja onko kaikki tänään rosterissa mukana olleet vielä matkassa parin kuukauden päästä

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Mitä vikaa siinä oli?

Ihan hyvää settiä. Nauratti kun ei ole Pike vielä koskaan näyttänyt noin pieneltä lehdistössä :D
No mun mielestä taas höpötteli niitä näitä ja kyseli Pikeltä tilanteesta, johon Pike ei vastannut mitään.

Harvemmin edellisen valmentajan aikaansaannoksia lähdetään julkisesti ihmettelemään.

No nää on näitä, joku tykkää ja joku ei.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
No mun mielestä taas höpötteli niitä näitä ja kyseli Pikeltä tilanteesta, johon Pike ei vastannut mitään.

Harvemmin edellisen valmentajan aikaansaannoksia lähdetään julkisesti ihmettelemään.

Itse tykkään, Virtanen on persoona. Niitä ei nyky liigassa montaa ole.

Nash-ty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Niin ainoa oikeasti analysoiva lause oli se kun puhui sijoittautumisesta.

Suosikkijoukkue
Ässät ja Fc Barcelona. Sympatiat: SaiPa
Jonne alokas! Seisomakatsomosta huudeltiin niin taputti kuin luulisi, että häntä kunnioitetaan.

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jonne on rehti ukko, aina tykänny ja olisi tänne pelaajana kelvannut. Ei noissa pressitilaisuuksissa tartte olla mitään liiallisia analysointeja, ei joku Raipekaan juuri ihmeitä kerro.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy