Liikkuva maski ja seisova on hieman eriasia. Ortio oli passiivinen seisovan kanssa. Mutta sä varmaan jaksat jankkaa tästä loppukaudenRubin ei oikein löydä kiekkoa maskin takaa.
Rahan menoa. Ei tässä muuta keksi.Miksi Ässät hankkisi Ruusun tasoisen maalivahdin kakkoseksi? Mitä etua tulisi Rovioon verrattuna?
Ainakin siellä kaatuili porukkaa, muksut sanoi että jotain lasta vietiin myös juoksujalkaa, toivottavasti kellekään ei käynyt pahasti:FMitä tapahtu iun kaks lanssia lähti pillit päällä
Jonnelta aika hauska pressi...eikä nyt ihan hyvällä tavalla.
Katsoin sen myös, mut minusta se oli ihan hyvä esiintyminen molemmilta.Jonnelta aika hauska pressi...eikä nyt ihan hyvällä tavalla.
Jonnelta aika hauska pressi...eikä nyt ihan hyvällä tavalla.
No mun mielestä taas höpötteli niitä näitä ja kyseli Pikeltä tilanteesta, johon Pike ei vastannut mitään.Mitä vikaa siinä oli?
Ihan hyvää settiä. Nauratti kun ei ole Pike vielä koskaan näyttänyt noin pieneltä lehdistössä :D
Itse tykkään, Virtanen on persoona. Niitä ei nyky liigassa montaa ole.No mun mielestä taas höpötteli niitä näitä ja kyseli Pikeltä tilanteesta, johon Pike ei vastannut mitään.
Harvemmin edellisen valmentajan aikaansaannoksia lähdetään julkisesti ihmettelemään.
No nää on näitä, joku tykkää ja joku ei.
Niin ainoa oikeasti analysoiva lause oli se kun puhui sijoittautumisesta.No mun mielestä taas höpötteli niitä näitä ja kyseli Pikeltä tilanteesta, johon Pike ei vastannut mitään.
Harvemmin edellisen valmentajan aikaansaannoksia lähdetään julkisesti ihmettelemään.
No nää on näitä, joku tykkää ja joku ei.
Eipä niitä tosiaan ole.Itse tykkään, Virtanen on persoona. Niitä ei nyky liigassa montaa ole.