Sorjosen mukaan oli helppo torjunta Metsolalle eikä näillä häntä yllätetä :D Omasta mielestä Metsola ei edes nähnyt kiekon lähtevän ja vähän pelästy kun kiekko osui patjoihinYksi tärkeä oli tuo miten kiekko liikkui ja Tapparan suht helposti passivoituva av.
Järvisen onetimer oli hyvä. Metsola ei odottanut yhtään tuot vetoa ja oli erikoinen torjunta-asento (ainakin näytti siltä).
Ei vaan Ode tai Ketola tuulettaneet Ässiä vastaan (tai Juuso laimeasti mutta se hyväksytään kun se oli enemmänkin onnistumisesta pitkän loukin jälkeen).Kun tuulettaa seisomokatsomolle?
Kevyt kusipää. Sopii meille.Kärjeltä härski tuuletus
Varmasti Korkki vetänyt ihan vakavalla naamalla tuon. Onhan se toki kamalaa jos pelaajan suoritusta kritisoidaan tai kehutaan. Voimia.Viesti viestiketjussa 'Ässien erikoistilannepelaaminen'
Ässien erikoistilannepelaaminen
Älä viitti lyön vielä tarvittaessa Raitasen haukkujia omalla laukullani päähän. Ei Rauli ollut mielestäni edes söpö vaan hyvä pelaaja.Minä sen heitin ja olen edelleen samaa mieltä. Eipä Ässissä ole juurikaan muita kuin Viitala joka osaa vetää hyvin suoraan syötöstä.
Miettikää jos Raitasen huippuaikaan olis ollut netti. Silloinkin olis ollut Jaanat esiäiteineen puolustamassa kun "se vaan on niin söpö".
Nii kaipa sil on väliä missä väleissä tiet erkaantuneet. Ei vissii mitään draamaa ole ollut oden ja ketolan kanssaEi vaan Ode tai Ketola tuulettaneet Ässiä vastaan (tai Juuso laimeasti mutta se hyväksytään kun se oli enemmänkin onnistumisesta pitkän loukin jälkeen).
Ei vaan Ode tai Ketola tuulettaneet Ässiä vastaan (tai Juuso laimeasti mutta se hyväksytään kun se oli enemmänkin onnistumisesta pitkän loukin jälkeen).
No mut osu kuitenki! Pääasia kunhan vetoa lähtee maalille, niin kuin nähtiin.Taisi olla JaanaL itse. Eka maali tuli paska laukauksen ansiosta. En ainakaan usko että Lenni tähtäsi Ylitaloa päin :D
Hyvä eka erä, sääli vaan että saunatontun kitinät menee näköjään läpi tuomareille. Toivotaan että jänne kestää tokaan erään. Rubin on ainakin kuin kotonaan.
No tiäksää iha tosissani määki tääl ole! Että chillist ny vaa. Sit jos tääl palstal kirjottelu menee totiseks, ni täytyy siirtyy kerään voimia muualt. Eiks tääl ny saa muutki vähä oll eri miält, ko vaa tiätyt?Varmasti Korkki vetänyt ihan vakavalla naamalla tuon. Onhan se toki kamalaa jos pelaajan suoritusta kritisoidaan tai kehutaan. Voimia.
Tästä olen samaa mieltäSalmelan repiminen oli turha ja tyhmä.
Toisaalta kylmän viileä reaktiokin voi vituttaa vastustajaaTunnen kyllä suurimman osan kirjoittamattomista säännöistä. Minusta vaan on aika ikävää, jos pelaaja joutuu pidättelemään loppuunmyydyn Isomäen lauantai pelissä.
Älä nyt takerru pikkuasioihin, kohta Suomessa ei saa tuulettaa tyhjää maalia kun Amerikassakaan ei. Jeesus! Itse otit maalivahdin pois.Kun tuulettaa seisomokatsomolle?
Siis saa olla mitä mieltä haluaa. Vaikka, että Hämeenaho olisi hyvä laukomaan suoraan syötöstä. Huvittaa vaan tää pienimuotoinen ristiretki.No tiäksää iha tosissani määki tääl ole! Että chillist ny vaa. Sit jos tääl palstal kirjottelu menee totiseks, ni täytyy siirtyy kerään voimia muualt. Eiks tääl ny saa muutki vähä oll eri miält, ko vaa tiätyt?
Virallisesti jäähtynytEi oikein päässyt liikkeelle Vanhatalo 2v1 tilanteessa :D
Joutu vetää jarrut pohjaan kun tiivola ei laittanut liikeeseen ja sit ei kyl liikahtanut mihinkää kolmella ekalla polkasullaVirallisesti jäähtynyt