Vala vannottuna!Kärki näyttää Patalogoa Tapparan vaihtoaitioon, sytyn.
Joskus tovi sitten ehdotettiin, että Viitala alkaa opettamaan sopimuksen puitteissa onetimeria ykkösylivoimalle.Miten Viitala liittyy mitenkään tähän?
Ketä näin ehdotti?Joskus tovi sitten ehdotettiin, että Viitala alkaa opettamaan sopimuksen puitteissa onetimeria ykkösylivoimalle.
Eli sarkasmia pikkusen tuli heitettyä tähän väliin.
Mulkku saa olla, mutta tosi mulkkuutta ei pienellä svägällä ansaita.Kärki näyttää Patalogoa Tapparan vaihtoaitioon, sytyn.
Odotas….haen erätauolla!Ketä näin ehdotti?
Ketä näin ehdotti?
Joo hämeenaho pois ylivoimalta äkkiä tänäänki vaan 0+2 kun pitäis olla 2+0 joku muu sinne hetiTaisi olla JaanaL itse. Eka maali tuli paska laukauksen ansiosta. En ainakaan usko että Lenni tähtäsi Ylitaloa päin :D
Ei Ässillä ole sinne Hämeenahoa parempaa pelaajaa joten Lenni on siellä. Ei poista silti sitä faktaa, että toi YV oli liian hidasta, mutta hyvä että Metsola ei löydä kiekkoja Isomäessä tänäänkään.Joo hämeenaho pois ylivoimalta äkkiä tänäänki vaan 0+2 kun pitäis olla 2+0 joku muu sinne heti
Viesti viestiketjussa 'Ässien erikoistilannepelaaminen'Ketä näin ehdotti?
Joo hämeenaho pois ylivoimalta äkkiä tänäänki vaan 0+2 kun pitäis olla 2+0 joku muu sinne heti
Älä heitä "sarkasmia" jos et osaa.Joskus tovi sitten ehdotettiin, että Viitala alkaa opettamaan sopimuksen puitteissa onetimeria ykkösylivoimalle.
Eli sarkasmia pikkusen tuli heitettyä tähän väliin.
Jokohan siel on harjoteltu tuota ylivoimaa vai tänään vaan liikutetaan kiekkoa vähän nopeammin kun prässiä tulee? Suonenvetokin voi olla mutta hyvältä näytti kun ei etitty pelkästään kuvion läpi syöttöä
Minä sen heitin ja olen edelleen samaa mieltä. Eipä Ässissä ole juurikaan muita kuin Viitala joka osaa vetää hyvin suoraan syötöstä.Ketä näin ehdotti?
Älä heitä "sarkasmia" jos et osaa.
Olipa hyvä erä ja pari nättiä maalia. Kärki taitaa olla kyllä aika mulkku ja hiukan rikkoo jääkiekon kirjoittamattomia sääntöjäkin.
Näyttii uppoovan ihan hyvin. Eli ehkä osaankin.Älä heitä "sarkasmia" jos et osaa.
Olipa hyvä erä ja pari nättiä maalia. Kärki taitaa olla kyllä aika mulkku ja hiukan rikkoo jääkiekon kirjoittamattomia sääntöjäkin.