Mainos

Ässien kannattajatoiminta ja -matkat kaudella 2024–2025

• 83 498
  • 852

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Karhunkämmen
Ensi vuoden eka reissu♠️♥️

Ilves-Ässät
Pe 3.1.25 klo 18.30

Lähtö klo 15.30 vanhalta linja-autoasemalta
Jäsenien hinnat:
Seisomaan 30€
Istumaan 35€
Lapset 23€
Ei jäsenet:Hintoihin +10€
Myynti päättyy 2.1 klo 12 tai kun bussi on täynnä

Myös K-Espoo-Ässät yönylireissu myynnissä vielä ma 16.12 asti!

J.H #21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Canadiensin fanit buuasivat omilleen, kun Penguins mätti maaleja.

”Heillä oli oikeus buuata. Emme tarjonneet heille kunnollista tuotetta. Tämä oli nöyryyttävää ja olemme hyvin pettyneitä itseemme”, Montrealin hyökkääjä Brendan Gallagher tiivisti pelaajien tunnot.

Tästä vähän tännekin. Olen lukenut keskustelua caseen "hävetkää" liittyen. Mielestäni kannattajilla on oikeus vaatia parempaa ja se on välittämistä. Jos itseäni esimerkiksi ei kiinnostaisi Ässät, niin eipä siinä isoja tunnereaktioita tulisi. Mutta Ässät on ollut aina itselleni henkireikä, tappioiden jälkeen on oma ja emännän ilta pilalla, kun verisuonet katkeavat päästä. Yöllä vessaan herätessä ensimmäisenä on mielessä mokattu avopaikka ja riman kilahdus ajassa 59:jotain. Joten itse ymmärrän ainakin hyvin, jos jollain on hermo mennyt lauantain pelin jälkeen. Henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä, mutta tuollaiset "hävetkää" huudot ovat aika pientä.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ehdottomasti kuuluu buuata ja fanien kuuluu osoittaa mieltään silloin kun aika on. Mutta kyse olikin siitä että onko se capon homma buuata megafoniin tai yllyttää sen kanssa buuaamaan. Mielestäni ei.

Ja ehkä se on pääasiassa paras pitää kollektiivisena joukkueelle ainakin pelin jälkeen eikä jollekin tietylle mokaajalle. Mokaajalle voi huutaa heti tilanteen jälkeen.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Muutaman kerran kun kanadalaisen jääkiekkofanin nähnyt katsomossa, niin voi sanoa, että on aikamoisia kulttuurieroja jos miettii pohjoisamerikkalainen fani vs eurooppalainen. Korkki tuossa ny aukeskin jo (hehehehehe) mikä oli asian ydin.

Nyt lähtee hyvää kannustusta katsomosta, seula saa myös omansa.

Québec

Jäsen
Kärjelle huudettiin taas ihan turhaan ja vitun tyhmiä juttuja. Ei ollut Pataljoonalaisia ainakaan siitä ytimestä mutta ihan Pataljoonan vierestä nuorempia kavereita. Hävettääkö edes?

Fabrangus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kärjelle huudettiin taas ihan turhaan ja vitun tyhmiä juttuja. Ei ollut Pataljoonalaisia ainakaan siitä ytimestä mutta ihan Pataljoonan vierestä nuorempia kavereita. Hävettääkö edes?
Mun mielestä tota on turha puida kannattajatoimita ketjussa. Välttämättä huutelijat itse ei edes lue tätä ja palstalla valittaminen sitä tuskin poistaa. Nyppäämään vaikka sitten hihasta hallilla.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Nii just, opettakaa toisia miten kuuluu kannattaa oikein.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
"vaihdetaan nyt paikkaa, kun ei jaksa noita vitun kannattajia".
Jos tää nyt on se syy miksi hänelle jotkut seisomakatsomon uunot on ottanu itseensä ni kerron salaisuuden: 95% pelaajista ajattelee noin mutta ei varmaan sano sitä ääneen. Ja koskee siis aikuisia jotka tulevat kännissä jauhamaan kaikkea älytöntä. Itse en ainakaan tiedä yhtään pelaajaa joka tästä nauttisi oikeasti. Kärki on nuori poika eikä varmaan ole tottunut tuollaiseen jos on pelannut jossai PA junnusarjassa ja muutaman pelin Tapparassa. Ja totutusti Ässäfaneille Määttä ja Joensuu on se malli millasia kaikkien pitäisi olla.

Wilhelmii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oon niin vanha että oon nähnyt Javanaisen ja Makkosen yms. pelaavan ja tosi harvoin tulee hallilla käytyä kun ei siellä asu. Mutta käsittämätöntä, jos siellä aletaan porukalla omille huuteleen. Itsekseen voi sadatella tai vaikka lähteä kesken pelin pois, mutta jotain tosi porilaista on menetetty, jos yhdessä omalle joukkueelle tai pelaajille huudellaan.
Seisomokatsomo on aina ollut omien puolella.

Fabrangus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oon niin vanha että oon nähnyt Javanaisen ja Makkosen yms. pelaavan ja tosi harvoin tulee hallilla käytyä kun ei siellä asu. Mutta käsittämätöntä, jos siellä aletaan porukalla omille huuteleen. Itsekseen voi sadatella tai vaikka lähteä kesken pelin pois, mutta jotain tosi porilaista on menetetty, jos yhdessä omalle joukkueelle tai pelaajille huudellaan.
Seisomokatsomo on aina ollut omien puolella.
Nyt on jotain menny sulta ohi, kukaan eioo puhunut yhdessä huutamisesta vaan nimenomaa ylsittäisistä huutelijoista.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Nyt on jotain menny sulta ohi, kukaan eioo puhunut yhdessä huutamisesta vaan nimenomaa ylsittäisistä huutelijoista.
Alunperinhän kerrottiin yksittäisen kaapon huutamisesta megafonilla, ei Joukon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy