Jason Williams
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
#6-ilta taisi olla vasta helmikuussa.La 21.12. HIFK ja #6-ilta. Siittä joulun viettoon.
#6-ilta taisi olla vasta helmikuussa.La 21.12. HIFK ja #6-ilta. Siittä joulun viettoon.
Kyllä se on juurikin tuo Hifk-peli#6-ilta taisi olla vasta helmikuussa.
Mun mielestä tota on turha puida kannattajatoimita ketjussa. Välttämättä huutelijat itse ei edes lue tätä ja palstalla valittaminen sitä tuskin poistaa. Nyppäämään vaikka sitten hihasta hallilla.Kärjelle huudettiin taas ihan turhaan ja vitun tyhmiä juttuja. Ei ollut Pataljoonalaisia ainakaan siitä ytimestä mutta ihan Pataljoonan vierestä nuorempia kavereita. Hävettääkö edes?
Jos tää nyt on se syy miksi hänelle jotkut seisomakatsomon uunot on ottanu itseensä ni kerron salaisuuden: 95% pelaajista ajattelee noin mutta ei varmaan sano sitä ääneen. Ja koskee siis aikuisia jotka tulevat kännissä jauhamaan kaikkea älytöntä. Itse en ainakaan tiedä yhtään pelaajaa joka tästä nauttisi oikeasti. Kärki on nuori poika eikä varmaan ole tottunut tuollaiseen jos on pelannut jossai PA junnusarjassa ja muutaman pelin Tapparassa. Ja totutusti Ässäfaneille Määttä ja Joensuu on se malli millasia kaikkien pitäisi olla."vaihdetaan nyt paikkaa, kun ei jaksa noita vitun kannattajia".
Nyt on jotain menny sulta ohi, kukaan eioo puhunut yhdessä huutamisesta vaan nimenomaa ylsittäisistä huutelijoista.Oon niin vanha että oon nähnyt Javanaisen ja Makkosen yms. pelaavan ja tosi harvoin tulee hallilla käytyä kun ei siellä asu. Mutta käsittämätöntä, jos siellä aletaan porukalla omille huuteleen. Itsekseen voi sadatella tai vaikka lähteä kesken pelin pois, mutta jotain tosi porilaista on menetetty, jos yhdessä omalle joukkueelle tai pelaajille huudellaan.
Seisomokatsomo on aina ollut omien puolella.
Jaa no hyvä sitten, toivottavasti pysyykin yksittäisinä huutoina.Nyt on jotain menny sulta ohi, kukaan eioo puhunut yhdessä huutamisesta vaan nimenomaa ylsittäisistä huutelijoista.
Alunperinhän kerrottiin yksittäisen kaapon huutamisesta megafonilla, ei Joukon.Nyt on jotain menny sulta ohi, kukaan eioo puhunut yhdessä huutamisesta vaan nimenomaa ylsittäisistä huutelijoista.
Mutta niinhän se on, että kun tuon tason henkilö ottaa kantaa johonkin, niin se on ryhmän näkemys.Alunperinhän kerrottiin yksittäisen kaapon huutamisesta megafonilla, ei Joukon.
No ei se nyt ihan niinkään mene.Mutta niinhän se on, että kun tuon tason henkilö ottaa kantaa johonkin, niin se on ryhmän näkemys.
Niin se vain menee, kun puolueen puheenjohtaja jotain sanoo, niin se on puolueen mielipide. Näin se koetaan.No ei se nyt ihan niinkään mene.
Ei ole ainakaan Pataljoona tulossa. Karhunkämmenestä en tiedä, mutta ei ainakaan mitään ääneenkannattajaporukkaa ole tulossa.Porista lössiä Vaasaan perjantaina?
Onko siellä enää kotijoukkuettakaan olemassa perjantaina? Jos ei nyt siis puhuttu irtonuuskasta?Porista lössiä Vaasaan perjantaina?
Musta asiaton kommentti. Tosissaan tehdään duunia, että Vaasassa on uskottava seura. Ei se aina niin helppoa ole sielläkään ollut.Onko siellä enää kotijoukkuettakaan olemassa perjantaina? Jos ei nyt siis puhuttu irtonuuskasta?