Olen kyllä samaa mieltä #Raimoton kanssa eli ei pidä ja sais pataljoona hävetä saatana itse!Ton jälkeen voi ja pitää.
Olen kyllä samaa mieltä #Raimoton kanssa eli ei pidä ja sais pataljoona hävetä saatana itse!Ton jälkeen voi ja pitää.
Ei pidä. Kyllä ne itte tietää millo hävetä. Faniporukka laulaa loppuun asti jne... Mut sitte kuiteki huudetaan yhdelle pelaajalle ja muille käsketään hävetä. Ei sellaista tarvita. Kyllä Ässät kannastusta silti ansaitsee vaikka menis heikomminki.Ton jälkeen voi ja pitää.
Tuollaisen suorituksen jälkeen saisikin joukkue hävetä. Kolmannessa erässä 0-3 ja turpaan. Ymmärrän täysin miksi sitä huudettiin.Olen kyllä samaa mieltä #Raimoton kanssa eli ei pidä ja sais pataljoona hävetä saatana itse!
Miksi helvetissä ei voi? Perustele.Noni... Vaikka vituttaa niin ei kannattajaporukka voi huutaa omille "hävetkää saatana".
Hävetkää Pataljoona nyt itte.
Eikö kannattajaryhmän tavoite ole olla joukkueen tukena? Miksei samantien kannateta vaikka aina vastustajaa? Valoja päälle.Miksi helvetissä ei voi? Perustele.
Ymmärrän sen yksittäiseltä katsojalta, mutten kannattajaryhmältä.Silloin pitää antaa palautetta, kun siihen on aihetta.
Huutista sun kommentoinnille.Eikö kannattajaryhmän tavoite ole olla joukkueen tukena? Miksei samantien kannateta vaikka aina vastustajaa? Valoja päälle.
Ei varmasti kaadu. Tuolla viittasinkin ihan kaikkiin ässähenkisiin. En ainoastaan Pataljoonaan.Ässät ei kaadu 50 seisomakatsojan poisjäämiseen. Piste.
Ihan valehtelematta repesin. Vai oikein huutista. Ensinäkin, olin siellä hallilla, tänäänkin, näppäimistö oli kotona. Nykyaikaa tälläinen taskussa mukana kulkeva kännykkä millä pääsee myös webbiin. Ei ole niin sidottu kotimikrolle.Huutista sun kommentoinnille.
Ensinnäkin. Huutelet/kitiset täällä näppäimistön välityksellä vuodesta toiseen kannatustoiminnasta. Tule edes kerran sieltä takarivin piiloista oikeasti osallistumaan toimintaan niin sanoillas on lähtökohtasesti edes jonkunnäköistä painoarvoa.
Toiseksi. Kannattajat ovat jokaisen seuran sydän. Me maksamme koko tämän lystin vuodesta toiseen vankkumattomalla tuellamme. Pelaajat ovat organisaatiossa töissä (keskimääräistä aika paljon paremmalla palkalla), ja vaihtuvat joka vuosi. Kannattajat pysyvät vuodesta toiseen. Mielestäni jokaisen on hyvä tiedostaa, että meillä on myös tietynlaista valtaa käsissämme. Jos esimerkiksi äänestämme jaloillamme ja lopetamme hallilla käymisen (mistä tässä nyt ei todellakaan ole tällä hetkellä kyse), lähtee siinä samalla myös työpaikka alta aika monelta.
Esimerkiksi toimistolla nykyinen siellä työskentelevä väki tai tämänvuotinen joukkue ei ole yksinään ÄSSÄT. ÄSSÄT koostuu yhteisöstä, tarinoista, legendoista ja historiasta.
Tälläkin kaudella kannatus Isomäessä on ollut hyvää ja annamme tukemme lähtökohtaisesti aina. Mikään ei estä meitä antamasta myös negatiivista palautetta, tai esittämästä kielteistä mielipidettä, silloin kun sen paikka on. Ole nyt herranen aika sentään iloinen, että seura kiinnostaa. Vai pitäisikö meidän (etenkin Porissa) alkaa hyssytellä ja silittelemään pelaajien päitä tuollaisen esityksen jälkeen. Ettei vain kellekkään sitten tule paha mieli. Ainakin itse näen asian niin, että se on myös oma velvollisuuteni puuttua epäkohtiin ja vaatia parannusta, silloin kun niitä on. Muussa tapauksessa voittaminen ja kehittyminen tuskin on hirveän isossa keskiössä.
Käyppä vaikka ihan iltahuveiksesi katsomassa maailmaa Youtuben tms välityksellä hieman Poria pidemmältä. Etenkin ulkomailla tuo palaute tulee juuri niiltä intohimoisimmilta ja uskollisimmilta kannattajaporukoilta vielä "pikkuisen" kovemmalla voluumilla. Jos täällä jotkut yksittäiset henkilöt yksittäisen ottelun jälkeen huutavat pari kertaa että "hävetkää" tai "herätkää" niin se on aika pientä se. Tietääkseni mitään organisoitua chänttiä esim. capon toimesta tähän liittyen ei edes tullut. Vaikka tuon pikkujouluhimoisen farssin jälkeen ehkä syytä olisi ollutkin.
Ja jos vielä käyn tämän sinun kärvistetyn näsäviisastelusi läpi myös Pataljoonan osalta, niin toimistollakaan tuskin ollaan kovin innoissaan ottelutapahtuman puolesta, mikäli esimerkiksi juuri Pataljoona vetäisi oman tunnelmansa pois katsomosta. Ja edelleen, mistään tälläisestä ei nyt todellakaan ole kyse.Ässät ei kaadu 50 seisomakatsojan poisjäämiseen. Piste.
Näiden runojesi jälkeen odotin että siellä olisi huudettu edes jotain törkeyksiä, mutta eihän tuo ole edes uutta. Luulisi että sinäkin olet käynyt niin pitkään että tuo on aika kilttiä huutelua verrattuna menneisiin.Ei mikään estä antamasta palautetta, mutta silloin kun capo vetää kovaäänisellä "eikö yhtään hävetä?" niin ei ole kyseessä yksittäiset huutelijat. Siihen lisäksi "Hävetkää saatana" "Kärki vittu olet paska tuu pois" yms. Onko tämä sitä vähän negatiivistä palautetta?
Huutis taas kommentillesi. Menisit vaikka oikeinkannattamaan kun siitä niin paljon aina jaksat jauhaa nimimerkin takana.Ässät ei kaadu 50 seisomakatsojan poisjäämiseen. Piste.
Sitten pitäisi tarkistaa realiteetit. Ässien sijoitus on 8. Pääosin on vedetty hyvin tällä kaudella.Ja jos vielä käyn tämän sinun kärvistetyn näsäviisastelusi läpi myös Pataljoonan osalta, niin toimistollakaan tuskin ollaan kovin innoissaan ottelutapahtuman puolesta, mikäli esimerkiksi juuri Pataljoona vetäisi oman tunnelmansa pois katsomosta. Ja edelleen, mistään tälläisestä ei nyt todellakaan ole kyse.
Me teemme tätä rakkaudesta seuraan ja vapaaehtoisesti aikaamme käyttäen, siitä myös vielä maksaen. Silloin on mielestäni ok joskus myös VAATIA vastinetta. Ja sitä on tällä kaudella yleisellä tasolla hienosti myös tullutkin.
Niin kuin sanoin, ei tuo ole mitenkään odottamatonta joltain yksittäisiltä, mutta kun tuo lähti kannattajaryhmältä. Toisivat mielummin sitä posia pöytään, missä ollaan oltu hyviä tällä kaudella.Näiden runojesi jälkeen odotin että siellä olisi huudettu edes jotain törkeyksiä, mutta eihän tuo ole edes uutta. Luulisi että sinäkin olet käynyt niin pitkään että tuo on aika kilttiä huutelua verrattuna menneisiin.
Nykypäivän yltiöposi kulttuurissa Pikkarainen tuskin antaa edes poikien kuulla kunniaansa kopissa vaan mennään hyväpeli linjalla ja lähdetään ryyppäämään.
Kyllä, jos peli yhtä paskaa kuin meidän kolmaseräTapparan miljoonamiehistö meni jatkoille HPK kanssa ja KalPa hävisi pelsuille jatkoilla. Pitääkö sielläkin pelaajien vaan hävetä ihan saatanasti?
Pari heikosti pelattua tilannetta, mutta oli kyllä kaikki enemmän ja vähemmän omissa käsissä. Ettei se kyllä ihan niin paskaa ollut. Näin käy välillä jääkiekossa.Kyllä, jos peli yhtä paskaa kuin meidän kolmaserä
Eli siis kannattajaryhmään kuuluvat eivät saa ottelun jälkeen ilmaista omaa negatiivista mielipidettään yksityishenkilöinä?Sitten pitäisi tarkistaa realiteetit. Ässien sijoitus on 8. Pääosin on vedetty hyvin tällä kaudella.
Tapparan miljoonamiehistö meni jatkoille HPK kanssa ja KalPa hävisi pelsuille jatkoilla. Pitääkö sielläkin pelaajien vaan hävetä ihan saatanasti?
Niin kuin sanoin, ei tuo ole mitenkään odottamatonta joltain yksittäisiltä, mutta kun tuo lähti kannattajaryhmältä. Toisivat mielummin sitä posia pöytään, missä ollaan oltu hyviä tällä kaudella.
E. Ja kyllä siellä nyt varmasti antaa valmennus palautteen ja pelaajatkin tietää miten meni. Kärjelläkin oli niin tuskainen ilme yhden heikon ylivoiman jälkeen.
Mitä siellä risteilyllä on tapahtunut? Itse en ole kuullut pihaustakaan mistään, joten olisi mukava tietää.Mitä tulee Kärjelle huuteluun, se perustunee hyvin paljon pariin faniristeilyllä tapahtuneeseen episodiin, jossa vasta joukkueeseen tullut uusi pelaaja osoitti kannattajia kohtaan melkoista piittaamattomuutta ja alenkatsomista. En tiedä onko noista mitään täällä kirjoitettu, mutta ei siitä sen enempää.
Ja kerro nyt samaan rahaan myös väistelyltäsi vielä se, että mikä osa tuossa kirjoituksessani oli paskaa, kun kerran vauhtiin olet päässyt. Avaan kaljan ja pistän popparit tulemaan. Viihdettä se on huonokin viihde.Ihan valehtelematta repesin. Vai oikein huutista. Ensinäkin, olin siellä hallilla, tänäänkin, näppäimistö oli kotona. Nykyaikaa tälläinen taskussa mukana kulkeva kännykkä millä pääsee myös webbiin. Ei ole niin sidottu kotimikrolle.
Ei mikään estä antamasta palautetta, mutta silloin kun capo vetää kovaäänisellä "eikö yhtään hävetä?" niin ei ole kyseessä yksittäiset huutelijat. Siihen lisäksi "Hävetkää saatana" "Kärki vittu olet paska tuu pois" yms. Onko tämä sitä vähän negatiivistä palautetta?
En tiedä kuinka paljon olen tälläkin kaudella antanut Pataljoonan suuntaan positiivistä palautetta, että ollaan lähetty ihan tosissaan vetämään aktiivista kannatustoimintaa katsomoon ja ollaan onnistuttu tuomaan hyvää pöhinää. Ja nimenomaan POSIA. Ei ole masennuttu parista takaiskusta, vaan kannatusta on riittänyt.
Ei mun tarvi youtubesta mitään alkaa kelailemaan. Olen mielummin tyytyväinen kotikaupungin joukkueen kannattajiin, silloin kun on hommat oikeella raiteella. Tänään ei lopussa ollut.
Hävettää vielä lukea tälläistä paskaa täältä.
Aika maukas "tiedän vähän asioista paremmin, mutta enpä viitsi kertoa"-heitto tosiaan. Aistin uuden palstatotuuden nähneen päivänvalon.Mitä siellä risteilyllä on tapahtunut?
Nostat esille jotain mielenkiintoista pelaajasta, mutta ei siitä sitten enempää. Eiks toi oo sitä bullshittiä?Eli siis kannattajaryhmään kuuluvat eivät saa ottelun jälkeen ilmaista omaa negatiivista mielipidettään yksityishenkilöinä?
Ja tuohon realiteetti bullshittiin ei nyt ole oikein mitään edes sanottavaa. Kaikkihan tässä tietää että hyvin on mennyt. Joskus nyt vain saattaa myös käydä niin, että jollain voi hetkellisesti myös mennä vati nurin, mikäli sarjajumboa vastaan kustaan 3-1 johto viimeisessä erässä kotona lauantaina. Ja tämä nimenomaan oman ylimielisyyden ja lepsuilun nimissä.
Mutta sulle tuo oli nyt selkeesti liian iso pala purtavaksi.
Mitä tulee Kärjelle huuteluun, se perustunee hyvin paljon pariin faniristeilyllä tapahtuneeseen episodiin, jossa vasta joukkueeseen tullut uusi pelaaja osoitti kannattajia kohtaan melkoista piittaamattomuutta ja alenkatsomista. En tiedä onko noista mitään täällä kirjoitettu, mutta ei siitä sen enempää.
Ensinäkin se, mitä sanot kitinäksi on keskustelua täällä palstalla. Jos suodatus ja ymmärrys sanojen perusteella tasoa ylilauta, niin en osaa auttaa. Ja olen jopa ihan tälläkin kaudella ollut Pataljoonan mukana kannustamassa. Raumallakin olin mukana ja kaikki muistaa kuinka hyvin se meni lopulta. Ei siellä lopussa mulle tullut tarvetta huutaa Ässille "hävetkää saatana".Ja kerro nyt samaan rahaan myös väistelyltäsi vielä se, että mikä osa tuossa kirjoituksessani oli paskaa, kun kerran vauhtiin olet päässyt. Avaan kaljan ja pistän popparit tulemaan. Viihdettä se on huonokin viihde.