Ässien kannattajatoiminta ja -matkat kaudella 2021–2022

  • 21 923
  • 165

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Missä Pataljoonan kannatus?

Turkulaiset vallanneet seisomakatsomon ja tällä kertaa he palauttaneet tunnelman Isomäkeen.

Siis vittu turkulaiset. Herätkää jo!
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Missä Pataljoonan kannatus?

Turkulaiset vallanneet seisomakatsomon ja tällä kertaa he palauttaneet tunnelman Isomäkeen.

Siis vittu turkulaiset. Herätkää jo!
Laulaako ne jotain vai huutaako vaan, toiseen päähän kuuluu vaan huutoa. Joka tapauksessa tykkään.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Laulaako ne jotain vai huutaako vaan, toiseen päähän kuuluu vaan huutoa. Joka tapauksessa tykkään.
Telkkarin läpi kuuluu ihan hyvää mökää, mitä kuvittelee jääkiekko-ottelussa kuulevan.

Pataljoonasta on näköhavaintona, että muutama taputti.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, eipä olisi uskonut Osasto 41:n jälkeen, että Tepsinkin kannattajat pystyvät noin komeaan menoon. Parasta menoa mitä olen turkulaisilta Porissa koskaan nähnyt väkimäärään suhteutettuna. Kokonaispaketti oli hienosti tikissä ja tuosta on mainiota jatkaa hommeleita eteenpäin. Myös määrällisesti oli kivasti saatu Turusta jengiä liikenteeseen.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Niillä oli 3-4 eri huutoa. Eipä mitenkään ollut mitään erikoista.
Ei erikoista. Mutta osoitus siitä että kymmenen hengen mumina ei kiinnosta ketään, ison joukon yksinkertaiset huudot taas raikaavat läpi hallin ja luovat tunnelmaa. Laulakoot baarissa tai kirkossa jos siltä tuntuu, hallissa kuuluu huutaa kun on lipun lunastanut.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei erikoista. Mutta osoitus siitä että kymmenen hengen mumina ei kiinnosta ketään, ison joukon yksinkertaiset huudot taas raikaavat läpi hallin ja luovat tunnelmaa. Laulakoot baarissa tai kirkossa jos siltä tuntuu, hallissa kuuluu huutaa kun on lipun lunastanut.

Eivät varmasti ole kumpikaan poissuljettuja toisistaan, vaan parhaimmillaan löytyy mixiä molemmista. Varsinkin kun huudotkin tehdään organisoidusti eikä jokainen yksitellen. Siten on edellytyksiä saada jotain mahtipontisuuttakin.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Ei erikoista. Mutta osoitus siitä että kymmenen hengen mumina ei kiinnosta ketään, ison joukon yksinkertaiset huudot taas raikaavat läpi hallin ja luovat tunnelmaa. Laulakoot baarissa tai kirkossa jos siltä tuntuu, hallissa kuuluu huutaa kun on lipun lunastanut.
Joo joku siellä toteutti tätä...vituttaako, vituttaako...upeen kuulosta.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Telkkarin läpi...ja kehtaat vittuilla vielä.
Hallille voi jokainen vapaasti mennä luomaan sitä tunnelmaa, mutta jos jää kotiin on melko turha arvostella.
Aivan, väärin kannatettu taas. Pitääpi mennä ruoskimaan itseäni.

Tosiasiassa huvittaa kun pidetään mielenilmauksia ja valitetaa, miten toiset pettää jne. Sitte hävitään katsomossa iha 100-0.

Jään jatkossakin kotiin, koska elämäntilanne on se, että moni muu asia menee edelle. Ja arvostelen jatkossakin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Telkkarin läpi...ja kehtaat vittuilla vielä.
Hallille voi jokainen vapaasti mennä luomaan sitä tunnelmaa, mutta jos jää kotiin on melko turha arvostella.

Niin että, jos olet kotona pelin x, et saa arvostella. Vaikka olisit käynyt edeltävillä kausilla todella paljon peleissä...

Myöskin etäkannattajat jotka asuvat liian kaukana käydäkseen peleissä, ovat ns. äänettömiä kannattajia. Kehuja saa antaa mutta ei arvostelua.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei se hallilla käyminenkään mitään kannattajan tunnelman luomisesta todista. Aina siellä on porukkaa, joka ei suutaan avaa tai taputa tms. Hienoa ja tärkeää, että silti käyvät peleissä.

Me kannattajat ollaan katsomossakin erilaisia ihmisiä. Minä voin ajatella, miksi tuo henkilö ei viitsi edes taputtaa ja hän vastaavasti miettii, mitä tuo ämmä taas melskaa.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Aivan, väärin kannatettu taas. Pitääpi mennä ruoskimaan itseäni.

Tosiasiassa huvittaa kun pidetään mielenilmauksia ja valitetaa, miten toiset pettää jne. Sitte hävitään katsomossa iha 100-0.

Jään jatkossakin kotiin, koska elämäntilanne on se, että moni muu asia menee edelle. Ja arvostelen jatkossakin.

En sanonutkaan ,että olisit väärin kannattanut, mutta mielestäni ei kannata tuoda esille muiden väärin kannattamista hallilla, jos itse jäät kotiin.

Ei mulla muuta jatka samaa rataa vaan, sun agenda on selvä.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Niin että, jos olet kotona pelin x, et saa arvostella. Vaikka olisit käynyt edeltävillä kausilla todella paljon peleissä...

Myöskin etäkannattajat jotka asuvat liian kaukana käydäkseen peleissä, ovat ns. äänettömiä kannattajia. Kehuja saa antaa mutta ei arvostelua.

Kyllä se on turhaa arvostella kannatusta, jos TPS pelissä TPSn faniryhmä vie, jos itse olet kotona.
Siihen ei vaikuta vaikka olisit vittusaatanaa huutanut 20vuotta Isomäen lehtereillä.

Edit. Ja ei minua haittaa vaikka joku kannattaisi kotoa käsin kaikki saa kannattaa kuten haluaa, en minäkään peleissä kovin usein käy, vaikka kausikortti onkin, mutta en myöskään arvostele miten peleissä käyvät kannattavat Ässiä ja arvostan niitä jotka siellä joka ilta käyvät.
Se ei ole fanien vika, jos peli on paskaa ja ei sytytä.
 
Viimeksi muokattu:

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä se on turhaa arvostella kannatusta, jos TPS pelissä TPSn faniryhmä vie, jos itse olet kotona.
Siihen ei vaikuta vaikka olisit vittusaatanaa huutanut 20vuotta Isomäen lehtereillä.

Samalla logiikalla et voi kritisoida peliä jos et itse ole pelaamassa.

Ässien kannatusryhmä voi syyttää muita heidän pettämisestä, mutta heitä ei voi kritisoida kannatuksesta...
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samalla logiikalla et voi kritisoida peliä jos et itse ole pelaamassa.

Kannattajien vertailu toisiinsa on vähän eri asia, kun kannattajien vertaaminen pelaajiin.

Me voidaan kannattajina tehdä parhaamme omalta osaltamme, mitä se sitten kenenkin mielestä on, mutta pelaajat pelaajat ja tekevät toivottavasti myös parhaansa. Mutta he pelaavat ammatikseen, joten kannattamiseen ja kannattajiin heitä ei voi verrata.

Jos emme voisi arvostella pelejä ja pelaajia niin ei olisi tälle palstallekaan tarvetta.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näissäkin on varmasti taas, että miten sitä arvostelua annetaan. Onko vain sellaista katteetonta suunsoittoa, vai enemmän rakentavia juttuja. Kyllä tosiasioista pitää pystyä objektiivista arviointia tekemään. Jos mouhotaan vain vääristyneessä todellisuudessa, niin vaikea on haihatella mitään kehitystäkään.

Positiivista on kuitenkin, että nämä asiat puhututtavat ja huolettavat koska silloin siellä on myös toivoa siitä, että jotain edistystä voisi joskus tapahtua. Jos olisi vaisua kenenkään välittämättä, niin tilanne olisi jo huolestuttavampaa.

Aikaisempienkin vuosien aikana on aktiivisten foorumikeskusteluiden kautta saatu rekryttyä myös paljon uutta väkeä mukaan kun asiat ovat olleet aktiivisesti esillä. Mielestäni tähän puoleen on valitettavasti tullut takapakkia, mutta samaa ilmiötä tuntuu olevan joka puolella. Siitä huolimatta aktiivsempi keskustelu aiheen ympärillä on aina parempi vs. sitten poissa näkyvistä, poissa mielestä. Sillä sekin alkaa sitten helposti ajan kuluessa näkymään.

Kuten aiempana todettua, niin lopun tietysti ratkaisee se, että miten paljon väkeä on hallilla rivissä. Miten se kulloisessakin tilanteessa kuuluu ja saadaanko toiminnasta näyttävää.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Kyllä se on turhaa arvostella kannatusta, jos TPS pelissä TPSn faniryhmä vie, jos itse olet kotona.
Siihen ei vaikuta vaikka olisit vittusaatanaa huutanut 20vuotta Isomäen lehtereillä.

Edit. Ja ei minua haittaa vaikka joku kannattaisi kotoa käsin kaikki saa kannattaa kuten haluaa, en minäkään peleissä kovin usein käy, vaikka kausikortti onkin, mutta en myöskään arvostele miten peleissä käyvät kannattavat Ässiä ja arvostan niitä jotka siellä joka ilta käyvät.
Se ei ole fanien vika, jos peli on paskaa ja ei sytytä.
Et arvostele mutta kiroilu kuitenkin harmittaa.

Yleensä kiroaminen vähenee tai vaimenee jos pelissä olisi muutakin nähtävää kuin vain vastustajan maalit, mut nää on näitä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
En sanonutkaan ,että olisit väärin kannattanut, mutta mielestäni ei kannata tuoda esille muiden väärin kannattamista hallilla, jos itse jäät kotiin.

Ei mulla muuta jatka samaa rataa vaan, sun agenda on selvä.
Eikö Pataljoona pj johdolla heittänyt jo lokaa niskaan muiden päälle kun "pettivät". Ja sitten kun kyseinen ryhmittymä ei oikein näy eikä kuulu telkkarin välityksellä, niin kehuako pitäisi?

Oon aikoinaan ollut aktiivisesti mukana ja osani tehnyt kannatuksen kuulumisesta ja näkymisestä. Parhaimpia oli hetket kun omalla kannattamisella saa seisomokatsomon yhtymään mukaan. Se, että nykyään kotiolot vie 90% ajasta, ei tarkoita, ettenkö edelleen seuraisi ja kannattaisi Ässiä. Ja edelleen toivon, että Porin hieman kokoon kuivahtanut fanikulttuuri saisi jostain uutta nostetta.

Nykyään Isomäki on vierasfaneille taivas. Saavat ison palasen Areenan näkyvimmiltä paikoilta ja haasto kotifaneilta on tasoa Hakametsä n. 10v takaperin.
 

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Isomäki on pirun huono paikka siinä mielessä, ettei täältä löydy sitä muilta liigapaikakkakunnilta tuttua pilarin takana, homeisen seinä vieressä, karhuntalja villapölyistä syrjänurkkaa vierasfaneille.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Eikö Pataljoona pj johdolla heittänyt jo lokaa niskaan muiden päälle kun "pettivät". Ja sitten kun kyseinen ryhmittymä ei oikein näy eikä kuulu telkkarin välityksellä, niin kehuako pitäisi?

Oon aikoinaan ollut aktiivisesti mukana ja osani tehnyt kannatuksen kuulumisesta ja näkymisestä. Parhaimpia oli hetket kun omalla kannattamisella saa seisomokatsomon yhtymään mukaan. Se, että nykyään kotiolot vie 90% ajasta, ei tarkoita, ettenkö edelleen seuraisi ja kannattaisi Ässiä. Ja edelleen toivon, että Porin hieman kokoon kuivahtanut fanikulttuuri saisi jostain uutta nostetta.

Nykyään Isomäki on vierasfaneille taivas. Saavat ison palasen Areenan näkyvimmiltä paikoilta ja haasto kotifaneilta on tasoa Hakametsä n. 10v takaperin.
Pataljoonan PJ puhui läpiä päähänsä, oliko tarkoituksellista ehkä, allekirjoittaako pataljoonan kaikki jäsenet kommentit en usko, mutta ei siitä kannata hernettä nenään vetää ei puolin eikä toisin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Pataljoonan PJ puhui läpiä päähänsä, oliko tarkoituksellista ehkä, allekirjoittaako pataljoonan kaikki jäsenet kommentit en usko, mutta ei siitä kannata hernettä nenään vetää ei puolin eikä toisin.
En usko, että kaikki jäsenet nuo viime aikaiset lausunnot ja toiminnat allekirjoittaa, mutta puheenjohtajana hän edustaa kannattajaryhmää. Ryhmässä tarttis varmaan miettiä vähän asioita jatkossa. En sinänsä hernettä vedä hänen sanomisistaan. Vähän ristiriitaista toimintaa vaan.

Keskiviikkona pääsee pitkästä aikaa paikan päälle. Toivottavasti on hyvä tunnelma hallilla silloin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös