Laitetaas omakin lusikka soppaan ainakin yhden viestin ajaksi.
Olen varmaan vähän huono tyyppi kommentoimaan, kun en ole Isomäessä pitkään aikaan käynyt. Ja sitten tavallaan olen sittenkin hyvä tyyppi sanomaan omat sanani. Olen tässä vuosien saatossa vähän päässyt etääntymään Ässistä jo maantieteellisestikin. Pelit kyllä olen pääosin katsonut ja viime vuonna tuin joukkuetta taloudellisesti, jotta korona-ajan yli päästäisiin.
Kauden avauksen jälkeen minä mietin, että olisi kyllä siistiä mennä pitkästä aikaa Isomäkeen kun koronakin alkaa hellittää. En kuitenkaan ole saanut tätä aikaiseksi, enkä ole ihan viimeisten viikkojen aikana aktiivisesti yrittänyt aikataulujani järjestääkään mahdollistaakseni Isomäen reissua. Syyt tähän ovat varmasti samankaltaisia kuin vaikkapa nimimerkillä
@Pianisti. Siellä se jengi pelaa, mutta samaan aikaan kun moni liigajengi menee koko ajan aktiivisempaan ja nopeampaan peliin, Ässät tarjoaa väsyttävää virkamieskiekkoa. Tulisi edes pisteitä, mutta kun ei, me ei pelata pelkästään häviävää jääkiekkoa vaan häviävää ja passiivista lätkää. Enkä minä tuon takia halua ajaa pimeänä syysehtoona valtatietä 11 kahteen suuntaan.
Pori on ihan huikea lätkäkaupunki, joka elää ja hengittää jääkiekkoa. Porissa on perinteitä, tunnetta ja aitoa välittämistä seuraa kohtaan. Tunne ja tunnelma vain tarvitsee edes jonkinlaisen kipinän, jotta se voi roihahtaa. Tässä seura itsessään on kyllä tehnyt kaikkensa sen eteen, että ne vähätkin kipinät saataisiin mahdollisimman tehokkaasti tukahdutettua. Tunnelmaa ei voi pakottaa, se tulee jos on tullakseen. Ja kyllä se tulee, jos siihen annettaisiin edes jonkinlaiset eväät. Nyt ei ole annettu.
Sinällään hyvä että Pataljoona reagoi ja nostaa aihetta pöydälle, mutta en ole ihan varma oliko mielenilmauksen kohde ihan oikea tai täysin oikein kohdistettu. Tunne pitää saada takaisin Isomäkeen, mutta tämä kaikki lähtee joukkueesta.