Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tiedä nyt sitten tuosta "kehittymisestä". Kuulostaa aika urpolta touhulta.
Ehkä tässä tapauksessa kannattaa toivoa, että kannattajakulttuuri ei kehity. Miksi maailmalta pitää kopioida kaikki idioottimaisuudet Suomeen? Miksi porukat eivät vaan voi laulaa ja kannattaa katsomossa, mutta jättää esim. varastelun ja tappelut väliin? Ei tarvitse vastapuolta rakastaa, mutta toimeen täytyy tulla.
Lakanoiden kuivaamisesta tulikin mieleen että mikä on Pataljoonan toimintatapa? Koko ottelun ajan lakanat narulla ja jos ne on jonkun edessä niin silloin on katsojat väärässä paikassa? Aiempina vuosina tuosta on saattanut ehkä olla jo jutustelua....
Mulle ei ole koskaan auennut että mitä iloa on heiluttaa lippuja kun peli on käynnissä. Onko siinä tavoitteena näyttää kivalta telkkarissa sohvalle löhöäville faneille vai yrittää häiritä paikalle raahautuneiden ottelun katsomista? Eikö niitä voi heilutella katkoilla, niitä kuitenkin riittää ihan tarpeeksi ottelun aikana. Tai sitten mä olen vain liian vanhanaikainen kun haluan nähdä jääkiekkoa jääkiekkohallissa. Tiedä sitten, nää on näitä.
:D Voi hyvä isä sentään, onneksi kaikki ei tässä maailmassa ajattele niin kuin sinä. Fiksut ihmiset eivät toimi näin. Mun mielestä olisi hauskaa jos liigajoukkueetkin tekisivät niin, että jos joku seura (esim. Lukko) unohtaisi poriin joukkueen pelipaidat, Ässät kuittailisi asiasta (tämä on ok), mutta sen jälkeen hävittäisivät ja pyörittelisivät ties missä koska vapaata riistaa.
MIKSI ne ovat vapaata riistaa? Miksei kannattajaryhmät tee yhteistyötä keskenään? Lapsellista tuollainen vapaata riistaa ajattelu että tehdään kilpailijoille jäynää.
Eikös pointti ollutkin nyt siinä, kukaan muu ei asiasta viitsisi parkua kuin porilainen...
Ja minun puolestani joukkueet voisivat tehdä noin. En panisi pahitteeksi lainkaan. Eikä jäynän tekemisestä tässä ole ollut kysekkään.
Joka tapauksessa syyllisiä kannattaa hakea peilistä tai bussi-yhtymästä eikä vinkua asiasta mistä ei pitäisi alkunkaan vinkua. Ilmeisesti yksikään ei edes kuulu koko kannatus-porukkaan mutta ottaa silti kantaa asiaan. Jokuhan jo mainitsikin, että elämä jatkuu ja uusia on jo tehty mutta tämä ei nyt mahtunut sitten kaikille jakeluun. Huomaa, että "Mush" on järki-ihmisiä mikä on tosin aika ihme, että poristakin niitä löytyy. Onneksi edes joku siis. Mutta kyllähän näistä lapsellisista avautumisista hyvät naurut saa.
Kiitos siis niistä ja tervetuloa todellisuuteen.
Joo-o, hieno ajatusmaailma teikäläisellä. Syyllinen on bussi-yhtymä tai pataljoona...pataljoona unohti joo tavarat sinne, kuka käski ne varastaa? Onko ok varastaa toisen ihmisen omaisuutta jos hän unohtaa sen jonnekin?
Ei tuossa mitään sen isompaa ole kuin että hienoa olisi jos tekijä uskaltaisi myöntää että mokasi ja hyvittäisi tekonsa.
JA elämä jatkuu, kenenkään maailma ei tähän kaadu. Uskomatonta on se miten sinun mielestäsi se on oikein varastaa. Ajatusmaailmasi on joko todella kieroutunut tai olet trolli.
Missä kohtaa se "varastaminen" tässä tapahtuu?! Meinaatko, että jos löydät jotain vaikkapa maasta ja viet sen kotiin niin olet varas. Aikamoista...
Ja kuljetusyhtiöhän se velvollinen on hoitamaan tavaratilansa tyhjäksi. Tottakai jokainen toimii kun tilanne tulee eteen ja nyt tuli liian herkullinen tilanne eteen, ilmeisesti.
-
No siis tuo nimim. Zalmonella on aivan täysi trolli. Vähintään tylsistynyt poju jossei muuta. Yleisestiottaen kaveri keskittyy provosoimaan erityisesti porilaisia tilanteissa, joissa ei tarvitsisi edes kommentoida. Toivottavasti modet poistavat kirjoitusoikeudet kaverilta mahdollisimman pian. En itse ainakaan näe mitään lisäarvoa nimimerkeillä, jotka ovat vain vittuillakseen erimieltä joka asiasta. Pelästyin otteluketjussa, kun kaveri kirjoitti yhden suht asiallisen viestin. Seuraava olikin taas provosoimista...
Varastaminen ei ole varmaan hänen mielestään oikein, mutta sitähän ei voi myöntää. Sehän merkkaisi, että on samaa mieltä jonkun kanssa. Tästäkin viestistä saa varmaan väännettyä jotain "porilaiset höhöhöh" vittuiluviestin.
Hohhoh. En ala keskenkasvuisten kanssa asiasta väittelemään. Löytäjä saa pitää ajattelulle peukkua. Trollaile rauhassa muualla.
Tässä jälleen tyylinäyte tietynlaisesta porilaisesta kirjoittajasta. Argumentointi-kyky on siis puutteellista.
-
Missä kohtaa se "varastaminen" tässä tapahtuu?! Meinaatko, että jos löydät jotain vaikkapa maasta ja viet sen kotiin niin olet varas. Aikamoista...
Sama ja kuten kerroin aiemmin tuosta eteläpäädyn varastamasta 2keppisestä niin ei siinä muuta kuin ollaan jatkossa tarkempia mihin kannatusmateriaalia jätetään ja mihin ei. Oikeasti tässä on naurettavinta tämä poliisilla uhkailu, kuten varmasti olen jo aiemmissa viesteissä sanonut en tätä skeneä liiemmin arvosta, mutta nyt on kyllä kärpäsestä tehty härkänen. Vähän toivoisi valoja päälle poriin.Missä muuten lukee, että noita tavaroita on revitty, vedetty pitkin kuraojaa tms. ja rikottu ja häpäisty? Mä olen nähnyt yhden kuvan ja siinä tuo materiaali oli kauniissa rivissä kuvausta varten.
Siina vaiheessa kun viet tavaran kotiin, etkä toimita löytötavaraa ilman aiheetonta viivytystä poliisille tai ilmoita löydöstä tavaran omistajalle. Tämä ei koske alle 20€:n arvoista esinettä, jolla ei ole erityistä käyttö-, tunne- tai muuta henkilökohtaista arvoa.
Tuolta lisää:
Löytötavaralaki 778/1988 - Ajantasainen lainsäädäntö - FINLEX ®
Näitä "löytäjä saa pitää"-mentaliteetin ihmisiä kutsutaan noin yleisesti ottaen kusipäiksi. Tämä tosin itsellä muistuu mieleen jostain ala-yläaste -ajalta.Ja mites se menikään: "löytäjä saa pitää"