Ässien juniorit

  • 978 081
  • 3 316
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Jahas. Joku ulkopuolinen mesenaatti kuulemma kuittaa Bluesin A-junnujen Porin matkan ja muut mahdolliset kustannukset loppukevään osalta jotta joukkueen ei tarvitse ihan kimppakyyteihin ja omiin eväisiin turvautua...
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Kulmalahan on entisen Tapparahyökkääjä Arto Kulmalan poika. Tuli hakemaan peliaikaa ja kehitystä Porista.

Kaipa seuraavat A-junnujen veskarit ovat Kotkaniemi ja Nurmi, tosin Einolakin on vielä ensi kaudella A-ikäinen.

Kaitpa toikin visio on toteutettavissa, mutta ihmettelen jos noilla lähdetään A:n kauteen. Uskon Härkälän sekä varsinkin HC:n haluavan pelaamaan jonkun lupaavan sekä Liigakarkelohin valmiimman aihion, sillä edustuksen maalivahdin loukkaantuessa ei noista kolmesta ole edes varamieheksi Liigaan.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Odotin hieman asian syvempää avaamista noin isojen johtopäätösten jälkeen. Todellisuudessa sulla ei siis ole harmainta aavistusta veskojen tilanteesta. Kunhan lätiset niin kuin muissakin ketjuissa heitellen "tietojasi". Harmittavaa lukea niitäkin kun osan tietää itsekin olevan 100% paskaa ja joku niitä kuitenkin uskoo.


Jos luet palstaa enemmän huomaat, että täällä suurin osa kirjoituksista on ilman sisältöä olevaa paskaa. Rakennellaan joukkuetta jättämällä sopimuksenalaisia pelaajia pois ja laitellaan herra äxiä kärkiketjut täyteen.

Se, että minä olen kuullut Ässien valmentajakuvioitaan epämiellyttäviä asioita ja kerron ne palstalla, kieltää minua kyselemästä miksi Ässien maalivahtien kehitys on ollut vaisua jo useita vuosia?
En ole pariin vuoteen seurannut juurikaan nuorten pelejä, kun olen asunut 150km päässä Porista.
Kuuluisa sokea reettakin kuitenkin näkee, että jotain ongelmia maalivahtien kehityksessä on ollut, kun ulkoa tuodutkin maalivahdit eivät täällä ota merkittäviä kehitysaskelia.
Ässissä on tainnut olla ainoastaan Lehtosen aika, jolloin meillä oli omaamaalivahtipuolella omaa kehitystä ja tuotantoa.
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Mites nuo edustusjoukkueesta tulleet ovat hommansa hoitaneet, onko jätkät olleet sydämellä mukana vai onko ollut havaittavissa mitään puolivillaista plätkyttelyä "isoilta pojilta" junnujen peleissä?
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos luet palstaa enemmän huomaat, että täällä suurin osa kirjoituksista on ilman sisältöä olevaa paskaa. Rakennellaan joukkuetta jättämällä sopimuksenalaisia pelaajia pois ja laitellaan herra äxiä kärkiketjut täyteen.

Se, että minä olen kuullut Ässien valmentajakuvioitaan epämiellyttäviä asioita ja kerron ne palstalla, kieltää minua kyselemästä miksi Ässien maalivahtien kehitys on ollut vaisua jo useita vuosia?
En ole pariin vuoteen seurannut juurikaan nuorten pelejä, kun olen asunut 150km päässä Porista.
Kuuluisa sokea reettakin kuitenkin näkee, että jotain ongelmia maalivahtien kehityksessä on ollut, kun ulkoa tuodutkin maalivahdit eivät täällä ota merkittäviä kehitysaskelia.
Ässissä on tainnut olla ainoastaan Lehtosen aika, jolloin meillä oli omaamaalivahtipuolella omaa kehitystä ja tuotantoa.
No ensinnäkään et kysynyt, vaan totesit ettei junnumme ole mennyt eteenpäin ja ilman että olet heitä nähnyt asuinpaikkasi vuoksi. Sen sijaan et kertonut miten tämä ilmenee, vaan menit tekstitv tyylillä, joka toki sinulle suotakoon. Sokea Reetta näkisi myös mikä on pielessä, mikäli katsoisi niitä pelejä ja tekisi sen mukaan arvionsa.
Kannattaa miettiä keneltä kuulet ja mitä. Hetken päästä saatat jopa itse selvittää kenen juttuihin kannattaa luottaa ja kenen ei. Alkaa vaan olla niin paljon juttuja vailla mitään totuutta, että alkaa jo häiritsemään. Maalivahtiasia tosin on mielipidekysymys ja siihen voi olla mielipide myös niillä, ketkä ei otteluita katsele.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
No ensinnäkään et kysynyt, vaan totesit ettei junnumme ole mennyt eteenpäin ja ilman että olet heitä nähnyt asuinpaikkasi vuoksi. Sen sijaan et kertonut miten tämä ilmenee, vaan menit tekstitv tyylillä, joka toki sinulle suotakoon. Sokea Reetta näkisi myös mikä on pielessä, mikäli katsoisi niitä pelejä ja tekisi sen mukaan arvionsa.
Kannattaa miettiä keneltä kuulet ja mitä. Hetken päästä saatat jopa itse selvittää kenen juttuihin kannattaa luottaa ja kenen ei. Alkaa vaan olla niin paljon juttuja vailla mitään totuutta, että alkaa jo häiritsemään. Maalivahtiasia tosin on mielipidekysymys ja siihen voi olla mielipide myös niillä, ketkä ei otteluita katsele.

No itsellä on tarkoitus usein avata keskustelu pienellä provosoinnilla, niin saa usein enemmän keskustelua.
Nyt tosin juuri kellään ei tunnu olevan Ässien maalivahtivalmennuksesta sanottavaa.
Kai tilanne sitten on tyydyttävä. Ainahan voidaan hankkia etelän naapureiden ryhmistä ylijäämiä.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viljasen kausi taisi olla paketissa Satakunnan Kansan mukaan, samoin Kiviluoman. Viikkoja poissa, joten eivät ehdi mukaan, vaikka kausi Ässillä jatkuisikin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Viljasen kausi taisi olla paketissa Satakunnan Kansan mukaan, samoin Kiviluoman. Viikkoja poissa, joten eivät ehdi mukaan, vaikka kausi Ässillä jatkuisikin.

Eikös tuo Kiviluoman loukkaantuminen nyt syönyt aika pahasti toiveet finaalipeleistä...?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös tuo Kiviluoman loukkaantuminen nyt syönyt aika pahasti toiveet finaalipeleistä...?

Ei. Kulmala on ailahteleva mutta sinänsä ihan sama kumpi Ässillä on maalissa koska ennakkoon vastustajalla on aina kovempi molari :-)

Jos pojat alkaa osumaan paikoista niin maalintekokilpailuissa tuolla rosterilla pitäisi pärjätä. Saarelan maalittomuus vähän ihmetyttää...
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Ei helvetti... nyt saatte kyllä Saarela&co alkaa iskemään niitä maaleja. Niitä tarvitaan. Viljasen injury harmittaa myös pirusti.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
KalPa likellä pudottaa Kärpät jatkosta mikä tarkoittaisi, että Ässillä olis kotietu finaalin asti. Mikäli ite klaaraavat hommat sitä mukaan.
 

passenger

Jäsen
No itsellä on tarkoitus usein avata keskustelu pienellä provosoinnilla, niin saa usein enemmän keskustelua.
Nyt tosin juuri kellään ei tunnu olevan Ässien maalivahtivalmennuksesta sanottavaa.
Kai tilanne sitten on tyydyttävä. Ainahan voidaan hankkia etelän naapureiden ryhmistä ylijäämiä.

Turha provosointi, jotta saa enemmän keskustelua on yleensä hyvin heikko perustelu paskoille jutuille. Keskustelun määrä ei ole mikään mittari, vai pitäisikö kaikkien kirjoittaa silkkaa paskaa, jotta olisi enemmän keskustelua?

Rosendahl on nuori kaveri, jolla on varmasti omat kasvukipunsa valmentamisen suhteen, mutta ehdottomasti pitäisin kiinni miehestä. Kari Lehtosen sopimus päättyi Kerhon kanssa, mutta toisaalta Leken jälki siellä ei ollut läheskään niin vaikuttavaa, kuin Porissa. Ja Lehtonen myös tunnetaan aika omanlaisenaan persoona, joka ei välttämättä sovi joka paikkaan.

Olen itse seurannut aikanaan Kulmalan uraa Tampereella hyvin läheltä. Kulmala oli lupaava jo pikkujunnuissa, mutta toisaalta kaikista lupaavistakaan junnumolareista ei vaan kuoriudu sitä huippuvahtia missään valmennuksessa. Pidin jo aikanaan Kulmalan siirtoa Poriin virheliikkeenä, kaikille ei aina sovi nuorena tapahtuva seuranvaihto pois kotiympyröistä.

En osaa tuohon Ässien juniorimaalivahtituotantoon kommentoida sen tarkemmin, mutta pitää muistaa, että Ässien juniorimyllyn läpi ei loppujen lopuksi kovin montaa maalivahtia kulje, ja todennäköisyys sen huipputalentin osumiseksi on aika pieni.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien kärkijätkät häviävät tämän pelin. Saarela on ollut paska, Ojamäki veti yhden kerran ylärimaan mutta muuten heikkoja vetoja. Kärkikin alkanut jo hiipumaan pelin edetessä...

Kulmala on pelannut ihan hyvän pelin. Äsken isossa roolissa kun tapettiin 2x 5vs3 av. Tämä Mäkisalo päätti vetää linjattoman iltapuhteen...ensin ei vihelletä ja sitten alkoikin patanutut lentämään jäähyaitioon. Siihen vielä yksi tyhmä väärä vaihto.

Ässät on painostanut mutta kylmästi meidän isot pelaajat ovat olleet liian pieniä...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
3-2 Ässille Saha. Tapahtuu nopsaan kun tapahtuu *hymiö*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös