Näkkäri kirjoitti:Itse olen tyytyväinen, jos juudas pysyy poissa. Joitain asioita ei vaan kuulu antaa anteeksi ja kaveri on näyttänyt ettei omaa minkäänlaista Ässäsydäntä. Valitsi aikoinaan tiensä ja pysyköön poissa.
Tästä olen kyllä jyrkästi eri mieltä, vaikka sinulla hyviäkin mielipiteitä on.
Tähtinen on mielestäni patasydän, vaikka vaihtoikin rahan perässä Lukkoon. Moni meistä kannattajistakin olisi ehkä kannattanut pari vuotta Lukkoa, jos joku olisi maksanut siitä hyvästä n. 50 000 euroa (Likimäärin Massen palkkojen erotus Ässät vs. Lukko). Eikö totta?
Masse on pienestä pitäen käynyt seuraamassa Ässien kaikkien ikäluokkien pelejä ja käytännössä asunut Isomäen jäähallilla. Patasydän asuu paidan alla, vaikka välillä kävisikin takomassa rahaa muualla, ei tyhmä saa olla. Moni vetoaa tähän, että uusi seura oli juuri Lukko. Itse olisin luultavasti tehnyt saman ratkaisun muutama vuosi sitten, siirrossa oli ajateltu myös Ässien taloutta, Ruotsiinhan Masse ei lähtenyt, tällöin Ässät ei olisi saanut samaa korvausta..
Masse on loistava joukkuepelaaja, eritoten pukukopissa. Pidetty ukko joka paikassa. Mr. positiivisuus. Miinuksena on tietenkin loukkaantumisherkkyys. Mies tykkää kiekosta ja pitää sitä paljon, pienikokoinen pelaaja --> loukkaantumisia (vrt. S.Koivu).
No se siitä. Toivottavasti näemme Markun jo ensi kaudella patapaidassa. Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, tämä on omani.