Rumble kirjoitti:
Tässä mies jonka toivoisin näkeväni Patapaidassa ensi kaudella:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?pelaaja=1710
Kuten Mavekin tälle sanoi, "tuu meille pelaan, meille sä mahdut." Pataan sopisi paremmin kuin nykyiseen seuraansa. Rairai.
Kävihän tuo näytillä joku vuosi takaisin, mutta ei kelvannut. Mulle kyllä kelpais. Taisi olla Tamin aikaa, ja sitten sama jätkä samalla kaudella pisti ratkaisevan byyrin Ässiä vastaan. Voi olla että muistan väärin, luultavasti niin....
Ei siinä mitään, sais tullakin mun puolesta. Niinku sais tulla Mika Pietiläkin, mutta tuskinpa tulee, kun muistaa vanhat kokemukset Ässien kanssa silloin joskus kun meillä meni vielä päin vittua. Jouduttiinko me muuten maksamaan Pietilälle jotain korvausta sopimusrikosta silloin, kun otettiikin tää raumalla nykyjään vaikuttava seula, vaikka oli soppari Pietilän kanssa? Ei jaksa vanha mies muistaa...
Ps. Scotti yritti muuten joskus lähestyä mun silloista muijafrendiä. Sanoin sille, että näpit vittuun siitä, tai mä tapan sut. Totteli kyllä kun hiffas että tosissaan ollaan, vaikka olikin mua pidempi sälli. Kuikelo silti oli. Kyllä sitä pätkäkin pääsee joskus pätemään, kun vähän heristää nyrkkiä, pullistaa hauista ja näyttää totiselta...:) Ja olisin kyllä sen niitannutkin, ellei olisi lähtenyt anteeksipyydellen häntä koipien välissä. Vaikka olikin tuolloin Padan kenties tärkein lenkki. Joku roti sentään pitää olla...:)