Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Taasko se Rocky on lyönyt Ässiä alaspäin? Missä on kunnioitus patalogoa kohtaan? Minun puolestani Rockyn paita voitaan nostaa vaikka Nordiksen kattoon. Isomäen kattoon kuuluu vain patasydämmien paidat!
Taasko se Rocky on lyönyt Ässiä alaspäin? Missä on kunnioitus patalogoa kohtaan? Minun puolestani Rockyn paita voitaan nostaa vaikka Nordiksen kattoon. Isomäen kattoon kuuluu vain patasydämmien paidat!
En pääse lukemaan tuota juttua kun en ole tilaaja. Niin onko äänestyskysely siis tehty vain Ässäkannattajille?Onneksi sinä etkä minä sitä ei päätä ja Ässien kannattajat on puhuneet äänestyksen muodossa.
Lisää tietoa asiasta saat Satakunnan Kansa
Käväseppä sivuilla vierailijana, siis Satakunnan Kansan, onnistuu kyllä.En pääse lukemaan tuota juttua kun en ole tilaaja. Niin onko äänestyskysely siis tehty vain Ässäkannattajille?
No toi sanoo mulle jotain, että olet lukenut ilmaiset artikkelisi ja tarjoaa vaihtoehdoiksi; Valitse tarjous ja tilaa tai Olen jo tilaaja...Käväseppä sivuilla vierailijana, siis Satakunnan Kansan, onnistuu kyllä.
Jos käytössä on Chrome-selain, niin eiköhän tuo mahda toimia, kun avaat linkin incognito-välilehdessä.No toi sanoo mulle jotain, että olet lukenut ilmaiset artikkelisi ja tarjoaa vaihtoehdoiksi; Valitse tarjous ja tilaa tai Olen jo tilaaja...
Katso vaikka niin, että menet sinne incognito-tilassa. Pitäisi näkyä.No toi sanoo mulle jotain, että olet lukenut ilmaiset artikkelisi ja tarjoaa vaihtoehdoiksi; Valitse tarjous ja tilaa tai Olen jo tilaaja...
Joo, mut kyl mää näenkin tosta jutusta tarpeeksi. Eli ihan yleisesti kysytty satakunnan kansan tilaajilta... @karhu kyseessä ei siis ole mikään Ässäfanit on puhunut tyyppinen tilanne.
Taitaa nykyään olla "vieras" termi incogniton sijaan.Jos käytössä on Chrome-selain, niin eiköhän tuo mahda toimia, kun avaat linkin incognito-välilehdessä.
Juu kiitos tämä toimi!Jos käytössä on Chrome-selain, niin eiköhän tuo mahda toimia, kun avaat linkin incognito-välilehdessä.
No toi sanoo mulle jotain, että olet lukenut ilmaiset artikkelisi ja tarjoaa vaihtoehdoiksi; Valitse tarjous ja tilaa tai Olen jo tilaaja...
Joo, mut kyl mää näenkin tosta jutusta tarpeeksi. Eli ihan yleisesti kysytty satakunnan kansan tilaajilta... @karhu kyseessä ei siis ole mikään Ässäfanit on puhunut tyyppinen tilanne.
Onhan se totta, että jatkoajan palstalla notkuvat intohimoiset lätkäjätkät eivät osaa laittaa jääkiekkoa oikeaan perspektiiviin. Satakunnan kansaa lukevilla mummoilla ja papoilla on varmasti terveempi perspektiivi sen suhteen, mikä on tärkeää ja mikä ei. Tosin, eipä nuo mummot ja papat varmaan osaisi nimetä kymmentä Ässien pelaajaa viimeiseltä vuosikymmeneltä, mutta hei... onpa perspektiivit kohillaan! Ja muistavat näköjään ainakin yhden kiekkoilijan nimen, se nimi on yllättäen se, joka keimaillut viimeiset kaksi vuotta about jokaisen satakunnan kansan urheiluliitteessä.Ei ollut pelkästään tämän palstan nuorisokirjoittajilla tosiaan kysely, vaan kyselyyn vastasi tosiaan varmaan suurempi otos ihmisiä, jotka ovat seuranneet Ässiä pidempään ja osaavat laittaa asiat perspektiiviin.
Viime aikaiset kiukutellut vs. Ässille pelaajana ja valmentajana tehty työ, sekä ura maajoukkeessa ja pohjois-Amerikassa.
Onhan se totta, että jatkoajan palstalla notkuvat intohimoiset lätkäjätkät eivät osaa laittaa jääkiekkoa oikeaan perspektiiviin. Satakunnan kansaa lukevilla mummoilla ja papoilla on varmasti terveempi perspektiivi sen suhteen, mikä on tärkeää ja mikä ei. Tosin, eipä nuo mummot ja papat varmaan osaisi nimetä kymmentä Ässien pelaajaa viimeiseltä vuosikymmeneltä, mutta hei... onpa perspektiivit kohillaan! Ja muistavat näköjään ainakin yhden kiekkoilijan nimen, se nimi on yllättäen se, joka keimaillut viimeiset kaksi vuotta about jokaisen satakunnan kansan urheiluliitteessä.
Ja onko jatkoajassa muka vain nuorisokirjoittajia? Mielestäni, jopa hyvinkin selkeästi, täällä on ainakin yksi vanha pieru.
E: Eiku olitkos sää se tapaus joka haluaa aina tekeytyä vanhaksi ja viisaaksi(huonolla menestyksellä), mutta todellisuudessa ei ikää ollut edes neljää kymppiä?
En lähde tyhmään vänkäykseesi taas mukaan.
Kansa on äänestänyt ja Ässät tehnee päätöksensä ja perustelee ne varmaan sitten.
Rockyn paitaa ei nosteta kattoon viime aikaisten avautumisten jälkeen, katsotaan kymmenen vuoden päästä.
Joo ja tässä on hei vielä suora linkki tuohon Ässäkannattajille suunnattuun kyselyyn. Pitäisikö Pekka "Rocky" Rautakallion paita nostaa isomäen kattoon. Satakunnan kansan satunnaisten mummojen ja pappojen mielipide on jo kyselty. Käykää ihmeessä kertomassa mielipiteenne, niin saadaan selville myös Ässien kannattajien mielipide asian tiimoilta.
Sori, mutta en tiiä mitä haet tällä takaa, enkä jaksa lähteä tähän väsyneeseen leuan loksutteluun mukaan.Taitaa tuo lehden levikki olla vähän suurempi kuin vain mummojen ja pappojen määrä Porin seudulla.
Tuntuu olevan suosio niin lehden kuin äänestyksessä menestyneidenkin osalta sinulle jotenkin erityisen katkeraa vai suutasiko vaan piekset?
Taitaa tuo lehden levikki olla vähän suurempi kuin vain mummojen ja pappojen määrä Porin seudulla.
Tuntuu olevan suosio niin lehden kuin äänestyksessä menestyneidenkin osalta sinulle jotenkin erityisen katkeraa vai suutasiko vaan piekset?
Sori, mutta en tiiä mitä haet tällä takaa, enkä jaksa lähteä tähän väsyneeseen leuan loksutteluun mukaan.
Asia toki ei minulle kuulu, mutta Pekka -maniasi on niin huvittavaa seurattavaa, että onhan sinun nyt ihan pakko olla Pekan sukulainen tai Pekka itse. Muuten ei selity Pekan ihanuuden penääminen, vaikka mies ei ole viime aikoina tehnyt Ässien suuntaan muuta kun heittänyt lokaa ja inissyt milloin mistäkin. Lapsellinen ukko, ei paitaa kattoon.
En ole sukulainen.
Eikö sinusta keskustelu jota maakunnan ykköslehdessä käydään kuuluisi palstalle, kun ei nyt sovi tähän Ahon fanipoikien agendaan?
Rocky on tehnyt ihan itse itsestään pellen, siihen ei Aho liity mitenkään. Mieluummin vaikka patasydän C. Ruuttu sinne kattoon.
Oliko vellu vastaava kun kiukutteli hirsin aikana ja uhkasi hakea paitansakin nosturilla hallin katosta?...