Ässien jäädytetyt pelipaidat

  • 98 201
  • 651
Suosikkijoukkue
Ässät
Taasko se Rocky on lyönyt Ässiä alaspäin? Missä on kunnioitus patalogoa kohtaan? Minun puolestani Rockyn paita voitaan nostaa vaikka Nordiksen kattoon. Isomäen kattoon kuuluu vain patasydämmien paidat!
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Taasko se Rocky on lyönyt Ässiä alaspäin? Missä on kunnioitus patalogoa kohtaan? Minun puolestani Rockyn paita voitaan nostaa vaikka Nordiksen kattoon. Isomäen kattoon kuuluu vain patasydämmien paidat!


Onneksi sinä etkä minä sitä ei päätä ja Ässien kannattajat on puhuneet äänestyksen muodossa.
Lisää tietoa asiasta saat Satakunnan Kansa
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Käväseppä sivuilla vierailijana, siis Satakunnan Kansan, onnistuu kyllä.
No toi sanoo mulle jotain, että olet lukenut ilmaiset artikkelisi ja tarjoaa vaihtoehdoiksi; Valitse tarjous ja tilaa tai Olen jo tilaaja...

Joo, mut kyl mää näenkin tosta jutusta tarpeeksi. Eli ihan yleisesti kysytty satakunnan kansan tilaajilta... @karhu kyseessä ei siis ole mikään Ässäfanit on puhunut tyyppinen tilanne.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
No toi sanoo mulle jotain, että olet lukenut ilmaiset artikkelisi ja tarjoaa vaihtoehdoiksi; Valitse tarjous ja tilaa tai Olen jo tilaaja...
Jos käytössä on Chrome-selain, niin eiköhän tuo mahda toimia, kun avaat linkin incognito-välilehdessä.
 

Nigi

Jäsen
No toi sanoo mulle jotain, että olet lukenut ilmaiset artikkelisi ja tarjoaa vaihtoehdoiksi; Valitse tarjous ja tilaa tai Olen jo tilaaja...

Joo, mut kyl mää näenkin tosta jutusta tarpeeksi. Eli ihan yleisesti kysytty satakunnan kansan tilaajilta... @karhu kyseessä ei siis ole mikään Ässäfanit on puhunut tyyppinen tilanne.
Katso vaikka niin, että menet sinne incognito-tilassa. Pitäisi näkyä.

Edit. @RaikkA hidasta vähän... :)
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Taasko se Rocky on lyönyt Ässiä alaspäin? Missä on kunnioitus patalogoa kohtaan? Minun puolestani Rockyn paita voitaan nostaa vaikka Nordiksen kattoon. Isomäen kattoon kuuluu vain patasydämmien paidat!

Varovainen komppi täältä. Tosin ei niinkään Rockyn viimeaikaisten avautumisten vuoksi, vaan yksinkertaisesti siksi, että pelasi NHL-uransa jälkeiset vuodet Tsadissa Kamraternan paidassa. Syynä kuulemma joku "kusetusyritys" Ässien taholta. Ja sanoihan tuo itsekin ettei alkuunkaan pidä nykyisestä(kään) Ässä-organisaatiosta.
Enkä kyllä ihan kovasti lämpiä Karzaninkaan paidan jäädyttämiselle. Takko ei tuonut urallaan Ässille mestaruutta, jonka pitäisi olla yksi kriteeri paidan jäädyttämiselle seurauskollisuuden ohella.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos käytössä on Chrome-selain, niin eiköhän tuo mahda toimia, kun avaat linkin incognito-välilehdessä.
Juu kiitos tämä toimi!

Siellä on muuten jätkät Ässäkannattajille suunnattu äänestys käynnissä. Kysytään pitäisikö paita nostaa kattoon vai ei. Viimeksi kun katsoin tilastoja 100% äänestäneist oli sitä mieltä, että paitaa ei pitäisi nostaa kattoon.

Ja kyllä nyt kun luin tuon jutun, niin on vielä selvempää...Rockyn paita ei kuulu kattoon... eihän mies halua edes itse sitä sinne... Liian iso ego Isomäkeen...
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
No toi sanoo mulle jotain, että olet lukenut ilmaiset artikkelisi ja tarjoaa vaihtoehdoiksi; Valitse tarjous ja tilaa tai Olen jo tilaaja...

Joo, mut kyl mää näenkin tosta jutusta tarpeeksi. Eli ihan yleisesti kysytty satakunnan kansan tilaajilta... @karhu kyseessä ei siis ole mikään Ässäfanit on puhunut tyyppinen tilanne.

Ei ollut pelkästään tämän palstan nuorisokirjoittajilla tosiaan kysely, vaan kyselyyn vastasi tosiaan varmaan suurempi otos ihmisiä, jotka ovat seuranneet Ässiä pidempään ja osaavat laittaa asiat perspektiiviin.
Viime aikaiset kiukutellut vs. Ässille pelaajana ja valmentajana tehty työ, sekä ura maajoukkeessa ja pohjois-Amerikassa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ollut pelkästään tämän palstan nuorisokirjoittajilla tosiaan kysely, vaan kyselyyn vastasi tosiaan varmaan suurempi otos ihmisiä, jotka ovat seuranneet Ässiä pidempään ja osaavat laittaa asiat perspektiiviin.
Viime aikaiset kiukutellut vs. Ässille pelaajana ja valmentajana tehty työ, sekä ura maajoukkeessa ja pohjois-Amerikassa.
Onhan se totta, että jatkoajan palstalla notkuvat intohimoiset lätkäjätkät eivät osaa laittaa jääkiekkoa oikeaan perspektiiviin. Satakunnan kansaa lukevilla mummoilla ja papoilla on varmasti terveempi perspektiivi sen suhteen, mikä on tärkeää ja mikä ei. Tosin, eipä nuo mummot ja papat varmaan osaisi nimetä kymmentä Ässien pelaajaa viimeiseltä vuosikymmeneltä, mutta hei... onpa perspektiivit kohillaan! Ja muistavat näköjään ainakin yhden kiekkoilijan nimen, se nimi on yllättäen se, joka keimaillut viimeiset kaksi vuotta about jokaisen satakunnan kansan urheiluliitteessä.

Ja onko jatkoajassa muka vain nuorisokirjoittajia? Mielestäni, jopa hyvinkin selkeästi, täällä on ainakin yksi vanha pieru.

E: Eiku olitkos sää se tapaus joka haluaa aina tekeytyä vanhaksi ja viisaaksi(huonolla menestyksellä), mutta todellisuudessa ei ikää ollut edes neljää kymppiä?
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Onhan se totta, että jatkoajan palstalla notkuvat intohimoiset lätkäjätkät eivät osaa laittaa jääkiekkoa oikeaan perspektiiviin. Satakunnan kansaa lukevilla mummoilla ja papoilla on varmasti terveempi perspektiivi sen suhteen, mikä on tärkeää ja mikä ei. Tosin, eipä nuo mummot ja papat varmaan osaisi nimetä kymmentä Ässien pelaajaa viimeiseltä vuosikymmeneltä, mutta hei... onpa perspektiivit kohillaan! Ja muistavat näköjään ainakin yhden kiekkoilijan nimen, se nimi on yllättäen se, joka keimaillut viimeiset kaksi vuotta about jokaisen satakunnan kansan urheiluliitteessä.

Ja onko jatkoajassa muka vain nuorisokirjoittajia? Mielestäni, jopa hyvinkin selkeästi, täällä on ainakin yksi vanha pieru.

E: Eiku olitkos sää se tapaus joka haluaa aina tekeytyä vanhaksi ja viisaaksi(huonolla menestyksellä), mutta todellisuudessa ei ikää ollut edes neljää kymppiä?

En lähde tyhmään vänkäykseesi taas mukaan.

Kansa on äänestänyt ja Ässät tehnee päätöksensä ja perustelee ne varmaan sitten.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rockyn paita olisi jo katossa, jos ei olisi pelannut viittä vuotta HIFK:ssa ja osaa niistä kausista jopa kapteenina. Mikäli olisi tuon stintin jälkeen tullut edes 2-3 vuodeksi Poriin vielä uraansa lopettamaan, niin varmaan sekin olisi riittänyt. Ymmärrän tässä Ässiä, miksi paitaa ei ole vielä katossa. Ennemmin tiukkaa linjaa näissä kuin Jokereiden "jäädytämmepä entisen maskottimme paidan" -tyylistä linjaa. Seurauskollisuudestahan tuossa pitäisi olla myös kyse jossain määrin.

Sinänsä toki ymmärrettävää, että se suurin jääkiekkolegenda noista voitti äänestyksen (Makkonen oma ehdokkaani).
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Rockyn paitaa ei nosteta kattoon viime aikaisten avautumisten jälkeen, katsotaan kymmenen vuoden päästä.


Tyylikästä Ässiltä olisi mielummin hoitaa paidat kattoon ja antaa sen jälkeen tämän paidanjäädytys- show:n vanhoista 60- 70- ja 80- luvun tähdistä olla kuin jättää asioita taas roikkumaan seuraavaksi vuosikymmeneksi.
Tätä sanaa Makkonen-Rautakallio-Kilpiö-Nikander jne on käyty jo niin kauan kuin muistan.
Aikamoista nöyrtymistä se varmaan Ässiltä ja Rautakalliolta vaatisi, mutta lähes samaa peliä se Ketolakin paitansa kanssa piti pitkään.
Kuten sanoin patakansa on puhunut, hallitus tekee päätökset.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Joo ja tässä on hei vielä suora linkki tuohon Ässäkannattajille suunnattuun kyselyyn. Pitäisikö Pekka "Rocky" Rautakallion paita nostaa isomäen kattoon. Satakunnan kansan satunnaisten mummojen ja pappojen mielipide on jo kyselty. Käykää ihmeessä kertomassa mielipiteenne, niin saadaan selville myös Ässien kannattajien mielipide asian tiimoilta.


Taitaa tuo lehden levikki olla vähän suurempi kuin vain mummojen ja pappojen määrä Porin seudulla.
Tuntuu olevan suosio niin lehden kuin äänestyksessä menestyneidenkin osalta sinulle jotenkin erityisen katkeraa vai suutasiko vaan piekset?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Taitaa tuo lehden levikki olla vähän suurempi kuin vain mummojen ja pappojen määrä Porin seudulla.
Tuntuu olevan suosio niin lehden kuin äänestyksessä menestyneidenkin osalta sinulle jotenkin erityisen katkeraa vai suutasiko vaan piekset?
Sori, mutta en tiiä mitä haet tällä takaa, enkä jaksa lähteä tähän väsyneeseen leuan loksutteluun mukaan.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taitaa tuo lehden levikki olla vähän suurempi kuin vain mummojen ja pappojen määrä Porin seudulla.
Tuntuu olevan suosio niin lehden kuin äänestyksessä menestyneidenkin osalta sinulle jotenkin erityisen katkeraa vai suutasiko vaan piekset?

Asia toki ei minulle kuulu, mutta Pekka -maniasi on niin huvittavaa seurattavaa, että onhan sinun nyt ihan pakko olla Pekan sukulainen tai Pekka itse. Muuten ei selity Pekan ihanuuden penääminen, vaikka mies ei ole viime aikoina tehnyt Ässien suuntaan muuta kun heittänyt lokaa ja inissyt milloin mistäkin. Lapsellinen ukko, ei paitaa kattoon.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Asia toki ei minulle kuulu, mutta Pekka -maniasi on niin huvittavaa seurattavaa, että onhan sinun nyt ihan pakko olla Pekan sukulainen tai Pekka itse. Muuten ei selity Pekan ihanuuden penääminen, vaikka mies ei ole viime aikoina tehnyt Ässien suuntaan muuta kun heittänyt lokaa ja inissyt milloin mistäkin. Lapsellinen ukko, ei paitaa kattoon.

En ole sukulainen.
Eikö sinusta keskustelu jota maakunnan ykköslehdessä käydään kuuluisi palstalle, kun ei nyt sovi tähän Ahon fanipoikien agendaan?
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
En ole sukulainen.
Eikö sinusta keskustelu jota maakunnan ykköslehdessä käydään kuuluisi palstalle, kun ei nyt sovi tähän Ahon fanipoikien agendaan?

Rocky on tehnyt ihan itse itsestään pellen, siihen ei Aho liity mitenkään. Mieluummin vaikka patasydän C. Ruuttu sinne kattoon.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Rocky on tehnyt ihan itse itsestään pellen, siihen ei Aho liity mitenkään. Mieluummin vaikka patasydän C. Ruuttu sinne kattoon.

Oliko vellu vastaava kun kiukutteli hirsin aikana ja uhkasi hakea paitansakin nosturilla hallin katosta?

Eipä tämä meidän vänkäyksestä taida muuttua, kun keskustelua halutaan väkisin viedä provosoinnin suuntaan monen kirjoittajan taholta.
Jäämme seuraamaan, jos vaikka Jyrkin muotokuva vedetään kattoon.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oliko vellu vastaava kun kiukutteli hirsin aikana ja uhkasi hakea paitansakin nosturilla hallin katosta?...

Vellu ei hakenut paitaa katosta, mutta hänen kaverinsa sen haki. Vellu suuttui aikanaan ry:n hallitukselle ja varsinkin sen puheenjohtaja Neuvolle, kun se käveli tj. Ketolan yli viimeisellä ry:n liigakaudella. Vellu vaati joukkueen tyhjentämistä vuoden vaihteessa heikon menestyksen takia, jotta talous pysyisi tasapainossa. Hallitus ei suostunut tähän vaan hankki lisää pelaajia ja seura teki miljoonan tappion. Tämä vaaransi osakeyhtiön perustamisen. Vellun kohtelu oli tuolloin ala-arvoista, vastaavasti hänen kiukuttelu meni myös yli.

Rautakallio taas on vuotanut joukkueen tietoja lehdistölle, kiukutellut seurajohdolle mediassa, pettänyt lupauksia. Ero Velluun suuri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös