kali, kali, kali :D viileästä Isomäen jäähallista tietoa:
heti päästyäni jäähalliin näin itse Aurinkokuninkaan Tami the bisnesmanin :) Tami siinä puhelimessa jollekkin puheli, kaipa jotain bisnes asioita. Vieressä käveli sitten Ässien kakkoskoutsi Karri Kivi, joka veti Ässien puolentoista tunnin kestäviä treenejä. Toivola oli kuulemani mukaan Dallasissa ja tulee vasta ensi viikolla Poriin... Sitten kun pääsin katsomoon saakka istumaan viileille penkeille, halli-Harri istuutui sitten lähelle minua ja sepitteli jollekkin herkullista juttua, joita en sitten itse kovin paljon kuullut, koska Ässät paukutteli siihen tahtiin kiekkoa :D Noh, mutta tietoa kuin tietoa: Ässät lähtee vanhoilla pelipaidoilla Pitsiin, uudet eivät ole vielä tulleet... Numeroitakaan ei ole kuulemma vielä valittu... Uuten peliasuun sen verran, että mustilla Niken kypärillä Ässät veti treenit ja tulee pelaamaan niillä tulevalla kaudella. Jeps ja sitten halli-Harri kun saa joukkueen sisältä niin paljon herkullista tietoa, että oikein itseäkin harmittaa :( Kun en vielä kuullut kaikkea mitä se Harri selitteli.. Duerden kuulemma lopettaa ja samoin ehkä myös Hakasen Timppa... Kuulin myös yhdeltä vieressä olevalta mieheltä, että joku ulkomaalainen harjoittelee Ässien riveissä.. Nimestä nyt en saanut kauheasti selvää.. Oliko joku Fyrer.. En osaa sanoa.. Noniin ja seuraavaa.. Tietoa jota kaikki on odottanut vesikielellä. Kaikki ulkomaalaiset olivat paikalla, paitsi Shirreffs ei käsittääkseni ollut edes vielä saapunut Poriin. Bergeronin huomasin heti, koska hän käytti Gretzkyn tyyliä.. "En käytä visiiriä"! Fandul ja Sorokins latvialaishemmot olivat paikalla ja sitten kaikkienrakastama supervahti Scott Langkow oli treeneissä mukana, hän oli saapunut Poriin eilen.. Todella mahtava joukkuehenki oli Ässillä päällä ja Kivi antoi käskyjä. Juha-Pekka Ketola oli myös treeneissä.. Halli-Harri sitten taas huusi Masi Marjamäkeä, mutta en huomannut oliko Masi kentällä vaiko siinä laidan ulkopuolella... Iikka Törnvalla ei ollut treeneissä, hänellä on tällä hetkellä menossa armeija. Kakkosmaalivahtimme Matti Järvinen oli treeneissä... Molemmilla molkeilla lähdetään kuulemma pitsiin (Langkow, Järvinen). Kovin hyvin en kaikkia pelaajia osannut kypärän alta hahmottaa, mutta todennäköisesti huomenna on Satakunnankansassa juttua Ässä-treeneistä!? Mutta lisää... Boman ei ollut paikalla, en ainakaan huomannut. Gladia en nähnyt.. Ja sitten Atte Vallista, Mika Rontista en ole täysin varma. Forsbackasta, Tuomo Harjulasta, Teemu Virkkusesta, Mikko Peltosesta ja Kristian Kuuselasta en ole täysin varma. Varma olen taas siitä että paikalla olivat, Matti Järvinen, Scott Langkow, Pasi Peltonen, Oleg Sorokin, Martin Bergeron, V. Fandul, J-P Ketola, Kiilholma, Korpisalo, Pöllänen, T. Salonen, Tuominen ja Wesslin...