Ässien harjoitukset 2003–2004

  • 7 209
  • 57

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ässätkin tiettävästi aloitti tänään jääharjoitukset. Voisiko joku paikalla ollut laittaa raporttia, miltä meno näytti. Lisäksi kiinnostaisi tietää oliko jäällä sopimuspelaajien lisäksi muita.
 

Tuamas

Jäsen
Ässien edustuksen suomalaiset (pl. muutama) ovat käyneet jo likemmäs kuukauden omalla jäällä. Paikalla ovat olleet vanhemmasta kaartista mm. Boman, Peltonen ja Tuominen.
Vanhemman kaartin ja junnujen lisäksi mukana on ollut Fido sekä Kivenmäki, jotka ovat kuulemma olleet selkeää kiekollista eliittiä tuossa porukassa.
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilmeisesti jääharjoitukset alkavatkin vasta keskiviikkona. Tänään ja huomenna joukkue touhuilee kai ainakin erilaisten testien parissa.
 

Wince

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja TPS!
Viestin lähetti Tuamas
Vanhemman kaartin ja junnujen lisäksi mukana on ollut Fido sekä Kivenmäki, jotka ovat kuulemma olleet selkeää kiekollista eliittiä tuossa porukassa.
Voisiko olla että Kivenmäki pelaa meillä ensikaudella? 15 maalin miehestä ei ole kovin kuulunut ja "Kipi" olisi ihan kohtalainen korvaaja, jos vain saisi vastuuta ja pelit onnistuisi parhaan mukaan. Hmm... Kukas tämä Fido on?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tarkoittaako tuo Fido juuri sitä pelaaja/valmentajaa jota luulen? Taitaa olla niin ettei Winse tunnekaan tuon ikäluokan kavereita.

Eiköhän Kivenmäki ole saanut aivan tarpeeksi näyttömahdollisuuksia. Ennemmin kyllä otan Hakasen mukaan porukkaan kuin yhden hyvän kauden pelanneen Kivenmäen joka lisäksi aiheuttaa enemmän negatiivista pukukopissa.
 
Ässät menee jäälle vasta keskiviikkona, jolloin ohjelmassa on iltapäiväjää. Pitsiturnaukseen lähdetään siis kolmen jääharjoituksen pohjilla. On siinä Lukolla etulyöntiasemaa kerrakseen.
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Entäs onko Bergeron heti mukana jääharjoituksissa, niin kuin "Wince" sanoi joskus aikaisemmin. Ne jotka pääsevät keskiviikkona(ja siitä eteenpäin) jäätreenejä seuraamaan niin raporttia vaan tänne.
 

Tompse

Jäsen
Mihin aikaan.....

niitä jääharjoituksia on. Esimerkiksi tuolloin keskiviikkona olen kaupungilla puol neljältä, ja ehkä siinä jossain vaiheessa ehtis kattoos niitäkin. Mutta tosiaan tietääkö kukaan, että koska niitä jääharjoituksia pidetään, siis kellonaikaa?
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti korkki
Tarkoittaako tuo Fido juuri sitä pelaaja/valmentajaa jota luulen? Taitaa olla niin ettei Winse tunnekaan tuon ikäluokan kavereita.

Eiköhän Kivenmäki ole saanut aivan tarpeeksi näyttömahdollisuuksia. Ennemmin kyllä otan Hakasen mukaan porukkaan kuin yhden hyvän kauden pelanneen Kivenmäen joka lisäksi aiheuttaa enemmän negatiivista pukukopissa.

- Juu, Kivenmäki on pirun lahjakas ym. Mutta jos/kun pää ei ole kondiksessa, niin ei oikein liigaan kelpaa...

Tämä on nuorempaa polvea, pelaa tietääkseni Ranskassa ykköstä tai vastaavaa...
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Viestin lähetti Tuamas
- Juu, Kivenmäki on pirun lahjakas ym. Mutta jos/kun pää ei ole kondiksessa, niin ei oikein liigaan kelpaa...

Tämä on nuorempaa polvea, pelaa tietääkseni Ranskassa ykköstä tai vastaavaa...


Onko tää Fido joku try-out pelaaja?
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Ässä-fani
Onko tää Fido joku try-out pelaaja?

- Ei, vaan entisiä porilaisia. Ei ole liittymässä ässiin, sen verran tyyriillä autollakin liikkui, ettei ässien palkoilla kannata täällä pelailla...
 

Wince

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja TPS!
Viestin lähetti korkki
Tarkoittaako tuo Fido juuri sitä pelaaja/valmentajaa jota luulen? Taitaa olla niin ettei Winse tunnekaan tuon ikäluokan kavereita.

Eiköhän Kivenmäki ole saanut aivan tarpeeksi näyttömahdollisuuksia. Ennemmin kyllä otan Hakasen mukaan porukkaan kuin yhden hyvän kauden pelanneen Kivenmäen joka lisäksi aiheuttaa enemmän negatiivista pukukopissa.

En tunne en... Jos 16,5 vuotta on ikää, niin ei kovin vanhoja "pappoja" tunneta. Noh, tuohon Hakaseen... Hakasen minä tietysti ottaisin mielelläni kuin Kivenmäen, Hakanenhan pelasi pisteellisesti parhaan SM-liiga kautensa viime kaudella ja sentteriä (hyvää sentteriä) tarvitsemme. Kivenmäet tänne siinä tapauksessa, jos ei nyt löydy parempaa.. Tai ei sitten Kivenmäkeä ollenkaan!
Viestin lähetti Ässä-fani
Entäs onko Bergeron heti mukana jääharjoituksissa, niin kuin "Wince" sanoi joskus aikaisemmin. Ne jotka pääsevät keskiviikkona(ja siitä eteenpäin) jäätreenejä seuraamaan niin raporttia vaan tänne.
Tähän saa muut vastata... Mutta vastaan tuohon minua koskevaan juttuun. Korostan siis että kuulin asian Radio porissa, mutta en lyö päätäni pantiksi että Bergeron varmasti olisi jääharjoituksissa!
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Ässä-fani
Onko tää Fido joku try-out pelaaja?
Eikös tällä kuitenkin ole sama sukunimi kuin tällä kuuluisammalla Fidolla. Sukulaissuhteesta en tiedä, eli joku minua pikkasen vanhempi (lue TosiFani - eihän täällä muita ole) voisi tietää paremmin onko tällä oikealla Fidolla poikaa... Veikkaisin kyllä sukulaisuuttakin löytyvän, onhan etunimikin saman kaltainen...

Niin siis Ranskan ykkösdivarista löytyi nimeen sopiva pelaaja...
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko jollain tietoa huomisen (Keskiviikon) ja torstain jääharjotusten ajankohdasta? En ole ennen käyny jääharkkoja katsomassa paikanpäällä mut nyt voi sen tehdä.

Eli jos joku tietää ajat niin voisiko ystävällisesti laittaa ne tänne
 
Kaikki Ässien ulkomaalaispelaajat ovat kuin ovatkin mukana huomisissa jääharjoituksissa ja myös Pitsiturnauksessa. Siltä tilanne ainakin tällä hetkellä näyttää.

Muut ulkomaanelävät ovat Poriin jo saapuneet, mutta Bergeronia vielä odotellaan. Mies hyppää Tukholmassa paattiin vielä tänään.
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti korkki
Eikös tällä kuitenkin ole sama sukunimi kuin tällä kuuluisammalla Fidolla. Sukulaissuhteesta en tiedä, eli joku minua pikkasen vanhempi (lue TosiFani - eihän täällä muita ole) voisi tietää paremmin onko tällä oikealla Fidolla poikaa... Veikkaisin kyllä sukulaisuuttakin löytyvän, onhan etunimikin saman kaltainen...

Niin siis Ranskan ykkösdivarista löytyi nimeen sopiva pelaaja...

- Oikeilla jäljillä, itsekään en tuosta sukulais-suhteesta tiedä...
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ässät aloittaa jääharjoittelunsa huomenna, keskiviikkona harjoituksella joka alkaa kello 16 ja loppuu 17.30. Torstaina aamujää on 10-11.30 ja iltajää 16-17.30.

Tervetuloa!
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Viestin lähetti porin_karhu
Kaikki Ässien ulkomaalaispelaajat ovat kuin ovatkin mukana huomisissa jääharjoituksissa ja myös Pitsiturnauksessa. Siltä tilanne ainakin tällä hetkellä näyttää.

Muut ulkomaanelävät ovat Poriin jo saapuneet, mutta Bergeronia vielä odotellaan. Mies hyppää Tukholmassa paattiin vielä tänään.


Toihan on ihan loistavaa!! Saadaan vihdoin kaikki ulkomaalaiset heti mukaan jäätreenien alettua ja hitsattua joukkue oikein kunnolla yhteen! Mistä kuulit tämän loistavan uutisen? Eli tietolähde?
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Viestin lähetti porin_karhu
Keksin päästäni.

Ihan vakavasti ottaen en edelleenkään aio selvittellä juttujeni lähteitä. Uskokaa tai älkää - samapa tuo minulle.

No huomenna selviää ovatko ne ulkomaalaiset siellä jäätreeneissä. Toivottavasti ovat.
 

Wince

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja TPS!
Onko treenit Isomäen hallissa jossa ne liigapelit pelataan, vai siinä harjoitushallissa? Molemmathan hallit sijatsevat Isomäessä... :D Täytyy oikein itse mennä katsomaan paikan päälle ketä siellä harjoituksissa oikein on. Olisi mukava nähdä jonkun Bergeronin harjoittelemassa, mutta näkeehän sen sitten Pitsissä!? :P Jos ne kaikki ulkomaalaiset on tänne nyt sitten saapuneet...
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Reilun neljän tunnin päästä selviää ovatko ne kaikki ulkomaalaiset siellä jääharkoissa mukana. Kaikki vaan jotka pääsevät sinne katsomaan jäätreenejä niin klo 16 se alkaa, ja niiden loputtua sitten raporttia että kuka sielä pelas ja mitä harjoiteltiin.
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Taisin sanoa vähän epäselvästi oman kantani. EN pääse katsomaan jäätreenejä, mutta vesi kielellä odotan kyllä raporttia niistä.
 

Kattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka ketäkin soimaa.
Viestin lähetti korkki
Eikös tällä kuitenkin ole sama sukunimi kuin tällä kuuluisammalla Fidolla. Sukulaissuhteesta en tiedä, eli joku minua pikkasen vanhempi (lue TosiFani - eihän täällä muita ole) voisi tietää paremmin onko tällä oikealla Fidolla poikaa... Veikkaisin kyllä sukulaisuuttakin löytyvän, onhan etunimikin saman kaltainen...

Niin siis Ranskan ykkösdivarista löytyi nimeen sopiva pelaaja...

Niin, ei sitä nyt niin kovin vanha tarvitse olla tietääkseen, että suoraan alenevassa polvessa mennään. Nuoremmalla kaverilla ei taida ylipäänsä olla juuri ässätaustaa, näin muistaisin, muistaakseni.
 

Wince

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja TPS!
kali, kali, kali :D viileästä Isomäen jäähallista tietoa:

heti päästyäni jäähalliin näin itse Aurinkokuninkaan Tami the bisnesmanin :) Tami siinä puhelimessa jollekkin puheli, kaipa jotain bisnes asioita. Vieressä käveli sitten Ässien kakkoskoutsi Karri Kivi, joka veti Ässien puolentoista tunnin kestäviä treenejä. Toivola oli kuulemani mukaan Dallasissa ja tulee vasta ensi viikolla Poriin... Sitten kun pääsin katsomoon saakka istumaan viileille penkeille, halli-Harri istuutui sitten lähelle minua ja sepitteli jollekkin herkullista juttua, joita en sitten itse kovin paljon kuullut, koska Ässät paukutteli siihen tahtiin kiekkoa :D Noh, mutta tietoa kuin tietoa: Ässät lähtee vanhoilla pelipaidoilla Pitsiin, uudet eivät ole vielä tulleet... Numeroitakaan ei ole kuulemma vielä valittu... Uuten peliasuun sen verran, että mustilla Niken kypärillä Ässät veti treenit ja tulee pelaamaan niillä tulevalla kaudella. Jeps ja sitten halli-Harri kun saa joukkueen sisältä niin paljon herkullista tietoa, että oikein itseäkin harmittaa :( Kun en vielä kuullut kaikkea mitä se Harri selitteli.. Duerden kuulemma lopettaa ja samoin ehkä myös Hakasen Timppa... Kuulin myös yhdeltä vieressä olevalta mieheltä, että joku ulkomaalainen harjoittelee Ässien riveissä.. Nimestä nyt en saanut kauheasti selvää.. Oliko joku Fyrer.. En osaa sanoa.. Noniin ja seuraavaa.. Tietoa jota kaikki on odottanut vesikielellä. Kaikki ulkomaalaiset olivat paikalla, paitsi Shirreffs ei käsittääkseni ollut edes vielä saapunut Poriin. Bergeronin huomasin heti, koska hän käytti Gretzkyn tyyliä.. "En käytä visiiriä"! Fandul ja Sorokins latvialaishemmot olivat paikalla ja sitten kaikkienrakastama supervahti Scott Langkow oli treeneissä mukana, hän oli saapunut Poriin eilen.. Todella mahtava joukkuehenki oli Ässillä päällä ja Kivi antoi käskyjä. Juha-Pekka Ketola oli myös treeneissä.. Halli-Harri sitten taas huusi Masi Marjamäkeä, mutta en huomannut oliko Masi kentällä vaiko siinä laidan ulkopuolella... Iikka Törnvalla ei ollut treeneissä, hänellä on tällä hetkellä menossa armeija. Kakkosmaalivahtimme Matti Järvinen oli treeneissä... Molemmilla molkeilla lähdetään kuulemma pitsiin (Langkow, Järvinen). Kovin hyvin en kaikkia pelaajia osannut kypärän alta hahmottaa, mutta todennäköisesti huomenna on Satakunnankansassa juttua Ässä-treeneistä!? Mutta lisää... Boman ei ollut paikalla, en ainakaan huomannut. Gladia en nähnyt.. Ja sitten Atte Vallista, Mika Rontista en ole täysin varma. Forsbackasta, Tuomo Harjulasta, Teemu Virkkusesta, Mikko Peltosesta ja Kristian Kuuselasta en ole täysin varma. Varma olen taas siitä että paikalla olivat, Matti Järvinen, Scott Langkow, Pasi Peltonen, Oleg Sorokin, Martin Bergeron, V. Fandul, J-P Ketola, Kiilholma, Korpisalo, Pöllänen, T. Salonen, Tuominen ja Wesslin...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös