Luokatonta toimintaa. Tilasin Karhut -pipot itselleni ja vaimolleni tiistaina 27.1. ja maksoin ne tietysti samalla. Toimitusajan luvattiin olevan 14 päivää, ja laitoin lisätieto -osioon vielä lisäksi, että toivon pipojen olevan meillä ennen tämän illan Karhut -ottelua.
No, eipä ole näkynyt ja illan ottelussa meillä ei sitten ollut pipoja. Harmi homma ja antaa surkean kuvan asioiden hoidosta. Mielenkiinnolla odotan, milloin illan gameworn -paitoja toimitellaan. Ehkäpä juhannukseksi.
Firma jossa työskentelen on Ässien suurehko tukija ja itsekin olen noin kerran kuukaudessa yhteydessä Ässiin. Sopimuksemme Ässien kanssa loppuu nyt kuluvaan kauteen ja vaikka tällä pipo -gatellani ei ole mitään merkitystä sopimuksen tulevaisuuden kannalta, niin antaa Ässistä huonon kuvan faneille ja yrityksille, sekä muutenkin myyntiä tekevänä yrityksenä, että asioita ei osata hoitaa kunnolla.
Itse olen jälleen tiistaina viemässä rahojani tuohon paskaiseen navettaan, mutta joku olisi oikeasti saattanut olla tulossa kauden ensimmäiseen lätkämatsiinsa ja halunnut hienon pipon päähän itsellensä ja vaimollensa. Tällaiset ongelmat eivät ainakaan helpota satunnaisten kävijöiden saamista hallille.
Huh, tulipa taas paljon tekstiä pienestä asiasta (onneksi tämä on vain jääkiekkoa).