Patamies#72
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ei näytä olevan ainakaan nettikaupassa. Jazzeilla taisi silloin olla joku ennakkoerä, kai ne tulevat vielä kunnolla myyntiin, jotta saisin hakea omani.
Onkos noita mestaruustakkeja vielä myynnissä?
Ketä nämä viisi avainpelaajaa muuten mahtavat olla?
Oma puhdas veikkaus: Uusitalo, Raanta, Uusikartano, Savinainen ja Marttinen.
Onko tosiaan näin? Näitä kannattaisi laittaa myyntiin kauden avaukseen, menekki olisi varma.Eikös Ässät tarkoituksella tehnyt takista keräilyharvinaisuuden, ja tilasi vain sata takkia??
Toisaalta, kaikki takit myytiin kadulla vaikkei sanottu että enempää ei tulisi.Risuja toimistolle, jos pitää paikkansa ettei enää myydä, asiasta olisi voinut ilmoittaa.
Toisaalta, kaikki takit myytiin kadulla vaikkei sanottu että enempää ei tulisi.
Kaikesta huolimatta, uskon että noita takkeja tulee lisää myyntiin. Viive on vaan tätä normaalia Ässä-toimiston perseilyä. Eiköhän ne helmikuussa viimein saa lisää takkeja...
Itse kävin katsomassa sitä mestaruustakkia mutta petyin siihen hiukan koska odotin jotakin muuta kuin puuvilla-polyester sekoitusta. Ehkä jotakin nahkarotsia.
Jotenkin voisin kuvitella,että kysyntää voisi olla vielä vähän enemmänkin.
Ja sitten Lukolta löytyy semmonen nahkarotsi mitä olisin Ässille toivonu. Voi saatanan saatana. Teen kohta itte itelleni Ässänahkatakin..
http://www.lukkoshop.fi/tuotteet/Miehille/Lukko-Nahkatakki
Linkki vie Lukko shoppiin.
Ässillä on aikanaan ollut tuollainen takki, olisiko ollut Friitalan tekemä. Tämä siis 90-luvun loppupuolella.
Oisko kennelläkään myynnissä tuollaista käytettynä?
Oisko kennelläkään myynnissä tuollaista käytettynä?
Multa löytyis, koko muistaakseni M. Ei ole vars. myynnissä, mutta jos hyvä tarjous tulee, niin... Pistän kuvaa tulemaan jos kiinnostaa.
ps. Hommatkaa niitä laadukkaita lippiksiä, esim. flexfit, hinnasta viis, minä ostan.
Villin Lännen -saluunan sisustus ei välttämättä tähän ketjuun kuulu, mutta siellä ne hopeamitalistit tuulettavat edelleen...
Tämä on asia, mikä pitäisi laittaa kuntoon.
Itse en luonnollisesti ole kesän aikana hallilla käynyt, kun stadissa asun, mutta itse ainakin luulin, että mestaruustunnelmat näkyisivät myös Saluunan sisustuksessa.
Toki myös hopeajuhlista voi olla seinillä sitä sun tätä, mutta Suomen Mestareille ansaitsemansa näkyvyys, kiitos!
Jos veikata pitäisi, niin sama touhu jatkuu edelleen. Viikon päästä ihmetellään miksi yksi baaritiski on kiinni, miksi sisustukselle ei olla tehty mitään jne.
Sponsoritulot ovat pysyneet ennallaan, uusia on kuulemma vaikea hankkia ja vanhatkin ovat mukana enemmänkin fanipohjalta.
Taloudesta en juurikaan mitään ymmärrä, mutta jos taantuman kynnyksellä saadaan pidettyä vanhat sponssit tai jopa lisättyä niitä kuten VH edellä totesi niin onhan se positiivinen asia.N.300 keuroa ovat sponsorirahat kuulemma kasvaneet, onhan sekin tyhjää parempi, kai.