Ässien fanituotteet

  • 266 778
  • 941

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Uudistin tänään, niinkuin joka vuosi kauden avausviikolla, mun 67-klubi tilauksen. Ajattelin ostaa, niinkuin aina, jotain muuta kivaa samaan pakettiin ja tällä tavalla etätukea seuraa.
Nyt ei vaan prkele löytynyt mitään! Ekaa kertaa pitkään aikaan jäi herätesostokset tekemättä.
Toivottavasti skarppaavat, kausi alkaa hei!
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uudistin tänään, niinkuin joka vuosi kauden avausviikolla, mun 67-klubi tilauksen. Ajattelin ostaa, niinkuin aina, jotain muuta kivaa samaan pakettiin ja tällä tavalla etätukea seuraa.
Nyt ei vaan prkele löytynyt mitään! Ekaa kertaa pitkään aikaan jäi herätesostokset tekemättä.
Toivottavasti skarppaavat, kausi alkaa hei!
Kävin uudistamassa oman 67- klubijäsenyyden tämän viestin muistuttamana. Täytyy sanoa tuosta verkkokaupasta, että aika heikko esitys. Ei tullut tosiaan heräteostoksia tehtyä. Toivottavasti nettikauppa on keskeneräinen tällä hetkellä ja sinne ollaan jotain uudistusta puskemassa.
Esimerkiksi lippupaketteja ei ole saatavilla. Puhumattakaan vaikkapa konserttilipuista. Luulisi, että nuo nyt olisi ensimmäisten joukossa Ässien kaltaisella puulaakilla myynnissä.
Kausareita sentään on tarjolla.
 

Eetu

Jäsen
Minä olen pitkään etsinyt työkavereille läksiäislahjoiksi jotain pieniä Ässätuotteita. Heijastimia, parkkikiekkoa tms. Työkaverit tuppaavat usein muuttamaan töihin muihin kaupunkeihin, joten matkamuistoa mukaan. Mutta eipä tuollaista pientä pienen budjetin käyttökelpoista tavaraa ei-patafanille oikein ole.
 

TwistedKites

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä olen pitkään etsinyt työkavereille läksiäislahjoiksi jotain pieniä Ässätuotteita. Heijastimia, parkkikiekkoa tms. Työkaverit tuppaavat usein muuttamaan töihin muihin kaupunkeihin, joten matkamuistoa mukaan. Mutta eipä tuollaista pientä pienen budjetin käyttökelpoista tavaraa ei-patafanille oikein ole.
On siellä ainakin jotain:
 

Eetu

Jäsen
Juu nuo olen nähnyt. Ei noista oikein yksikään toimi kyseisessä käytössä. Pelikortit ehkä lähimpänä, mutta noin muuten ei osu.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ruusuja välillä, onhan toi "lainaa kausikorttia" linkki perin hyvä keksintö. Nyt ei tarvi raahata korttia fyysisesti enään kaverille jos ei ite pääse matsiin.
Raahasin varmuuden vuoksi, haluan kokeilla ensin toimivuuden. Mutta älyttömän hyvä keksintö. Kausari vaihtaa käyttäjää lennosta, pikaisellakin peruutuksella voi antaa eteenpäin.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu

Liitteet

  • IMG_20240912_223311.jpg
    IMG_20240912_223311.jpg
    273,5 KB · kertaa luettu: 151

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä onko tällä mitään merkitystä, mutta viime kaudella oli puhe, että laskuttaja hallilta ostetuissa fanituotteissa oli Mjp Group. Nyt mulla näyttää sekä oluessa että huivissa laskuttajana olevan Hc Ässät Pori.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ainakaan itse löydä minkäänlaisia pelipaitoja Ässien kaupasta. Ei fanipaitoja, ei game worneja, ei mitään.

Naurattaisi, jos ei itkettäisi. Mitä helvettiä? Joukkue suorittaa varsin kelvollisesti ja ehkä jokunen paitakin voisi mennä kaupaksi, mutta ei. Raha tai kannattajien palveleminen ei ilmeisesti tälle seuralle kelpaa.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ainakaan itse löydä minkäänlaisia pelipaitoja Ässien kaupasta. Ei fanipaitoja, ei game worneja, ei mitään.

Naurattaisi, jos ei itkettäisi. Mitä helvettiä? Joukkue suorittaa varsin kelvollisesti ja ehkä jokunen paitakin voisi mennä kaupaksi, mutta ei. Raha tai kannattajien palveleminen ei ilmeisesti tälle seuralle kelpaa.
Samaa myös ihmettelen, on kummaa touhua.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kappas, eilisessä sähköpostissa mainostettiin kannatuspaitoja. Eli jotkut pelipaidat ovat tulleet markkinoille. 85e painatuksella.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kappas, eilisessä sähköpostissa mainostettiin kannatuspaitoja. Eli jotkut pelipaidat ovat tulleet markkinoille. 85e painatuksella.
Hieno juttu, kirjainmäärä nimeen oli laskettu max. 12, tulikin mieleen, riittää juuri eli Anttalainen vai kenen paita mun pitikään ottaa. Olis varmaan eka fanipaita Anttalaisesta Isomäessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös