Tuo baseball-takki on kanssa yksinkertaisuudessaan hieno.Kävin kattoo Hifkin kamoja, ja ovat kyllä ok. Esim peliata T-paita on aivan loistava keksintö.
Tuo baseball-takki on kanssa yksinkertaisuudessaan hieno.Kävin kattoo Hifkin kamoja, ja ovat kyllä ok. Esim peliata T-paita on aivan loistava keksintö.
Ostin 2 näitä mestaruusmukeja aikoinaan. Kokoajan ollut yksi käytössä. Hyvin aikaa ja astiapesukonetta kestäneet. Toinen jatkoi matkaa vuosi sitten, kun kaveri täytti 50 vuotta. Ässäfani, oli otettu lahjasta.Kehutaan kerrankin kun paikka on.
Kyseinen mestaruuskuppi pääsi vihdoin eläkkeelle. Tuo kuppi on ollut mulla 10 vuotta jatkuvassa käytössä työpaikalla. Sisusta on melkein kuin uusi vaikka käytän lusikkaa kupissa ja kahviakin kuluu ihan liikaa päivän aikana.
Annan tälle arvosanan ikänsä mukaan.
Sattuipas hyvin, juuri puolison kanssa tällä viikolla tästä samasta kupista puhuin! Itsellä myös kovassa käytössä ollut siitä mestaruusvuodesta saakka ja juuri sanoin samaa että on hyvin kyllä kestänyt, jatkuvassa käytössä ja konepesussa. Loistotuote!Kehutaan kerrankin kun paikka on.
Kyseinen mestaruuskuppi pääsi vihdoin eläkkeelle. Tuo kuppi on ollut mulla 10 vuotta jatkuvassa käytössä työpaikalla. Sisusta on melkein kuin uusi vaikka käytän lusikkaa kupissa ja kahviakin kuluu ihan liikaa päivän aikana.
Mulla on tuo kuppi vähän niin kuin mestaruusmalja. Se on nätisti näytillä hyllyssä lasin takana.Mulla on tuo mestaruuskuppi hyvin vähäisessä käytössä. Lähinnä jonain spesiaalipäivänä, kuten mestaruuden vuosipäivänä tms, juon siitä. 67-klubin muki on se, joka on enemmän arkikäytössä. Mä en viitsisi edes viedä tuollaista mukia työpaikalle, koska sen voisi esim siivooja tipauttaa lattialle tms, ei koskaan tiedä. Viimeisimmän mestaruuden jälkeen koristelin toimiston seinän isolla mestaruusjulisteella ja parisen viikkoa kävin töissä fanipaita yllä.
Mulla on tuo kuppi vähän niin kuin mestaruusmalja. Se on nätisti näytillä hyllyssä lasin takana.
Mä olen ylpeä sinusta <3Kehutaan kerrankin kun paikka on.
Hei! Näin Ässien somessa isänpäivään jonkin lippupaketin (olisiko ollut kolme lippua), mutta nyt ei tule vastaan missään. Olenko nähnyt unta, olenko sokea vai onko tarjous kadonnut?
Totta. Ei tollasista huppareista/collegeista kyllä tee mieli maksaa 60€. Vois käydä ottamassa mallia vaikka IFK/Ilves fanituotteista, mielestäni hyvä valikoima. Toki, kauneus on katsojan silmässä.Onhan nuo Ässien fanituotteet kokonaisuudessaan surullisen huonoja. Nyt, kun palkattiin henkilö erikseen vastaamaan fanituotteista, niin olisi voinut kuvitella, että saadaan tasokasta merchiä ulos, mutta toisin kävi.
Ei saakeli, juuri menin pukille kirjoittaa :DIlmeisesti ihan hyvä vastaanotto uusille tuotteille. Pipo ainakin loppuunmyyty verkkokaupasta.
Oliko tämmönen tieto jossain?Ilmeisesti ihan hyvä vastaanotto uusille tuotteille. Pipo ainakin loppuunmyyty verkkokaupasta.
17 maissa oli ainakin loppu varmaan lisätty uusi erä myyntiin.Oliko tämmönen tieto jossain?
Äsken tilasin, ja tilaus meni ainakin läpi.
Kyllä on tosiaan uusi kama näemmä vilkkaasti tehnyt kauppansa, t-paidasta ja pitkähihaisesta ovat isot koot jo loppu, hupparista taas pienetIlmeisesti ihan hyvä vastaanotto uusille tuotteille. Pipo ainakin loppuunmyyty verkkokaupasta.
Minusta taas on ihan hyvä ettei kaikissa tuotteissa lue Porin Ässät, vaan mennään uusi logo edellä. Ajattelin itse tilata lippiksen juuri siksi, että logo on keskiössä ja se näyttää hyvältä siinä (vain sitten pienellä takana teksti Porin Ässät). Tuo lippis päässä voi mennä kaikissa sellaisissakin tilanteissa, joissa tuntuisi muuten ehkä vähän "hassulta" mennä lätkäjoukkueen fanikamaa päällä.. sanotaan nyt vaikka kesällä festareilla yms.Ässissä ollut perinteistä pilata tyylikäs brändi, mitä tulee fanikamaan. Nyt ollaan oikealla tiellä, mutta miksi ihmeessä kaikissa muissa tuotteissa on pelkästään tuo vaihtoehtoinen logo, paitsi t-paidassa? Olisivat vaan pitäneet saman linjan joka tuotteessa.