Ässien fanituotteet

  • 253 152
  • 896
Suosikkijoukkue
Ässät
Itelle kolahti tänään luukusta playoffs 2020 kortti numero 420. Pihliksen terveisten saattelemana. Ei tuota nyt ihan toimitettu luvatussa kahdessa viikossa, mutta pääasia että toimitettiin! Toisin kuin veljenpojan 2014 ostama Kiven kovat kirja. Sitä hää oottaa vieläkin :D
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo kortti tuli postissa. Yllätys oli, ettei minulle riittänyt enää viimekauden pelaajakorttia vaan sain #14 Jussi Makkosen *hymiö*

Nooh, olihan Jussi kuitenkin maalitykki Kerhossa herranvuonna 2009 ja Padassakin pelasi 3 kautta
Ehkä oot etuoikeutettu siinä mielessä, että oot ainut jolle vuodettiin vuoden 2020 pelaajasiirtoa koskeva huhu.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ehkä oot etuoikeutettu siinä mielessä, että oot ainut jolle vuodettiin vuoden 2020 pelaajasiirtoa koskeva huhu.

No sehän se olisikin jos Makkos-Jussi tekisi comebackin. Enpäs tullut ajatelleeksi, että toimistolla olivat näin ovelia...
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No sehän se olisikin jos Makkos-Jussi tekisi comebackin. Enpäs tullut ajatelleeksi, että toimistolla olivat näin ovelia...
Voi sieltä tulla vaikka mitä ylläreitä. Ei varmasti ole ykköskorin miehiä listoilla, määrä korvannee edelleenkin laadun. Ässät on ollut kyllä hiljaa uusien hankintojen osalta. Saas nähdä, koska kuullaan ekoja uusia nimiä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiven kovat kirja piti itse käydä noutamassa Satakunnan Kansan toimituksesta. ...tai ainakin itse kävin. Ja sen myynnin kanssa Ässillä ei kai mitään tekemistä ollut.
Tuskimpa, kun veljenpoika tilasi sen Etelä-Suomeen... muistaakseni Isäinpäivälahjaksi. Mietin, että olisinko voinut nyt sekottaa tuon johonkin toiseen kirjaan, mutta eipä tässä oikein vaihtoehtoja ole.

E: Oho, kyseessä olikin taas valeuutinen. Olin siinä käsityksessä, että tuo olisi Ässiltä ostettu, mutta olikin jostain kirjakaupasta. Hyvä, että tämäkin vuosia jatkunut väärinkäsitys tuli korjattua :D
 
Viimeksi muokattu:

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
332 ja 333 Playoffs 2020 liput kolahti postilaatikkoon #50 Valtteri Pihlajamäen nimmarin kanssa. Tytär oli ihan innoissaan Pihliksen nimmarista. Ei saa kuulemma hukata.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Saas näkee uisko joku Lukon tänään ulkoistamasta kolmikosta Nemecek, Possler, Klok Kerttulan katiskaan.... Vähän kyllä epäilen etteivät ui. Liian kalliita ja muutoinkin väärän tyyppisiä pelimiehiä Kerttulan arvoihin peilattuna. Kyllä ne vahvistukset(?) etsitään enempi Mestiksen häntäpäästä ja Ruotsin divarista. Kyllä kai sieltä joku Ruotsin kansalaisuuden saanut kongolainen löytyy.... Pelitaidoista ja -asenteesta viis, pääasia ettei sille tarvi maksaa mitään.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Eli puuhasteluksi tämäkin hyvä idea sitten meni. Ei vittu....
Itse ostin ainakin vain kannatuksen vuoksi. Ei väliä vaikka olisi ollut Kaltiaisen kuva, Pentikäisen nimmarilla.
Samalla ostin tarkoituksella ensikauden seisomakausikortin johon laitoin nykyisen kausikortin tiedot, vaikka olin ostanut playoffkausikortin ja olin tietoinen, että sillä saa ilmaiseksi ensikauden kausarin. Mutta ajattelin vain Ässiä. Sain laskun 149,00€, mutta muutaman päivän päästä tuli hyvityslasku -149,00€. Olisin voinut kyllä maksaa tuon Ässille vain auttaakseen heitä, mutta en valita.

Enkä nyt rehvastele omilla rahoillani vaan sitä, että ihan sama mitä sieltä tulee, kunhan voin auttaa itselleni tärkeää seuraa.
 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse ostin ainakin vain kannatuksen vuoksi. Ei väliä vaikka olisi ollut Kaltiaisen kuva, Pentikäisen nimmarilla.
Samalla ostin tarkoituksella ensikauden seisomakausikortin johon laitoin nykyisen kausikortin tiedot, vaikka olin ostanut playoffkausikortin ja olin tietoinen, että sillä saa ilmaiseksi ensikauden kausarin. Mutta ajattelin vain Ässiä. Sain laskun 149,00€, mutta muutaman päivän päästä tuli hyvityslasku -149,00€. Olisin voinut kyllä maksaa tuon Ässille vain auttaakseen heitä, mutta en valita.

Enkä nyt rehvastele omilla rahoillani vaan sitä, että ihan sama mitä sieltä tulee, kunhan voin auttaa itselleni tärkeää seuraa.
Hienoa, että autetaan rakasta seuraa.

Hyvä, että laskutus toimi ja huomattiin hyvitys. Enemmän olisin huolissani, jos jollekin jäisi epähuomiossa hyvitys antamatta.

Mulle on kaksi ”lippua” vielä tulossa. Saa nähdä kenen allekirjoituksella ne tulevat. Tilanne on niin kummallinen, kun seuraavasta kaudesta ei osaa vielä paljon mitään sanoa, joten näillä pienillä jutuilla saa edes jotain konkreettista Ässiä koskien.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kausikortin uudelleentilaamisesta on kulunut noin puolitoista kuukautta. Postilaatikkoon ei ole tipahtanut vieläkään kirjettä seuran toimistolta. Käsittääkseni sellaisen pitäisi tulla myös kausikortin uusiessa.
Mulle tuli jo jokin aika sitten. Itselle se tuli automaattisesti hyvityksenä playoff kausikortista.
Kirje tulee muuten suoraan Ticketmasterilta.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mulle tuli noin kaks viikkoa sitten. Posti toimii Suomessa nykyisin niin huonosti että kannattanee kysellä perään jos ei tällä/ensi viikolla tule.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulle tuli toinen kausari, toinen ei vielä tullut. No, eiköhän ne molemmat ole kourassa ennen kauden alkua.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä kun silmäilee Ässien verkkokaupan uutuustuotteita, niin täytyy sanoa että viimein alkaa kyllä näyttämään varsin hyvältä ja suunta on oikea. Yhä fiksummannäköistä tuotetta tullut valikoimaan, joita ihmiset varmasti kuvittelevat ostavansa. Tämän lisäksi valikoima on laajentunut mukavasti. Tähänkin tilanteeseen tullaan nyt yli 10 vuoden viiveellä kun muistetaan että miten syvissä vesissä tämän asian kanssa käytiin. Kaikista koomisinta oli silloin kun myynnissä ei ollut esim. kangasmerkkejä Ässien logolla, ettei jengi tee itse fanituotteita. Mitä ihmettä. Tuolloin suppea valikoima oli niin heikkolaatuista, ettei ihme vaikka näin olisi käynytkin. Kun tuotteista tehdään tarpeeksi hyvännäköisiä, niin ei ole pelkoa että jengillä olisi tarvetta valjastaa omaa tuotantoa. Tällöin niistä varmasti ollaan myös valmiita maksamaankin.

Linkki Ässien verkkokaupan uutuuksiin.

Kaverin kanssa tuossa tuumailtiin Ässien fanituoteasioita ja mietittiin että ilmeisesti monet näistä fanituotteista ovat vain tilattavissa eikä saatavissa mistään myymälästä? Sen lisäksi tuli mieleen, että vaikka hallilta ym. löytyisi kauppaa, niin olisiko mitään ajatusta siinä, että esim. Prismaan lanseerattaisiin vähän näyttävämpi osasto Ässille keskeiselle paikalle ja sitä kautta kenties tavaraa menisi entistä paremmin kaupaksi? Nykyiseen siis vähän tehtäisiin pientä boostausta/näyttävyyttä + näitä nettitilauksen varassa olevia tuotteita paremmin saataville verkkokaupan uumenista?
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varsin hienoja ovat. On todella kallista pitää yllä moista repertuaaria joten hattua pitää nostaa että ulkopuolinen firma uskaltaa ottaa tänä aikana moista riskiä. Kyseinen firma on kyllä noissa kannatustuotehommissa Suomen kärkeä. Pitäisi vaan saada jakelukanavat kuntoon ja laittaa pop uppia jatkuvasti sinne missä on ihmisiä että saa myyntiäkin aikaiseksi. Harmillisesti näitä fanituotteita tekeviä firmoja vaan kaatuu lukuisasti seuraavan 2 vuoden aikana kun firmat karsii logotuotteista ensimmäisenä kun vaikeat ajat koittaa. Toivottavasti kausi ei lopu taas kesken.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Tässä kun silmäilee Ässien verkkokaupan uutuustuotteita, niin täytyy sanoa että viimein alkaa kyllä näyttämään varsin hyvältä ja suunta on oikea. Yhä fiksummannäköistä tuotetta tullut valikoimaan, joita ihmiset varmasti kuvittelevat ostavansa. Tämän lisäksi valikoima on laajentunut mukavasti.

Viestisi inspiroimana tutkin valikoimaa, ja nyt tässä on useampikin tuote tyrkyllä ostoskoriin. Erityisesti kangasmerkkiä olen odotellut. Myös pelipaitahuppari on hieno. Aurinkosuojat olisivat kivat, mutten halua autoani pilkottavaksi näillä vierailla markeilla...

Pari viikkoa sitten piipahdin Mikkolan Prismassa kotona käydessä ja valikoima oli kieltämättä vähän laimea. Esimerkiksi tuota terotinta ja kynää ei siellä ollut ainakaan silloin, mutta tilattava ne on postikuluista huolimatta. Joskus on näet käynyt työtapaamisissa niin, että jää on murtunut ja yhteinen kieli löytynyt satakuntalaisjuurien kautta saman tien, kun on ollut liki huomaamaton vihje näkösällä, vaikka pataheijastin takissa. Kynä ja terotin ajanevat saman asian.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olis hauskaa saada vertailudataa siitä, että mitä on fanituotemyynti ollut 10 vuotta sitten surkeimpina laadun aikoina vs. nykyinen hetki. On se nyt suorastaan ihme, jos ei noiden kanssa kauppa käy. Kriittisesti olen seuraillut valikoiman kehittymistä ja nyt on kyllä pakko antaa positiivista kun viimein ollaan astuttu oikeille urille. Hienoa!

Toivottavasti saadaan taso pidettyä hankalista ajoista huolimatta (puhumattakaan edistymisestä jos vain saumaa on) ja varmasti tämäkin otetaan inhimillisenä asiana vastaan, mikäli valikoimaa jouduttaisiin supistamaan koronan takia. Kuten @Pianisti tuossa aiemmin mainitsi haasteista laajan valikoiman ylläpitämisessä.
 

Patalogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät #90 #96
Kausikortin uudelleentilaamisesta on kulunut noin puolitoista kuukautta. Postilaatikkoon ei ole tipahtanut vieläkään kirjettä seuran toimistolta. Käsittääkseni sellaisen pitäisi tulla myös kausikortin uusiessa.

Oletko @Punamusta saanut jo korttisi? Minulle ei ole tullut vieläkään kortteja ja ostin ne kesäkuun lopussa, vai olikohan heinäkuun alku? Oli miten oli, mutta onhan tässä vielä aikaakin kauden alkuun...
 

Patalogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät #90 #96
Oletko saanut kausikorttisi, @Patalogo? Minä en, en ole ainakaan huomannut kotona missään vaiheessa kirjettä seuran toimistolta.

Ei ole tullut vieläkään. Laitoin sähköpostilla muistaakseni lauantaina kyssärin Ticketmasterin asiakaspalveluun kausikorteistani. Piti ensin soittaa, mutta näytti olevan puhelun hinta liki 2 euroa minuutti, niin jätinkin viestin (: Ajattelin nyt kokeilla ensin sitä kautta, mitä sanoovat, ja mihin pitää ottaa yhteyttä, jos ei muka sieltä saa vastausta. Ruuhkaa taitaa sielläkin olla, kun ei vielä kukaan ole ottanut yhteyttä. Olisi kiva tosiaan tietää, kun jos noita änäriukkoja lappaa lisää joukkueeseen, niin harkinnassa on 3 kausari (:
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä laitoin sähköpostia ässien toimistoon, toisesta kausikortista, joka ei vielä ole tullut. Vastasivat ja sanoivat sen saapuvan syyskuun alussa. Kannattaa varmaan kysellä sitä kautta, jos ei korttia oo tullut.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toiminko hyvin jos alan odotella nyt? Kerta jos sinulle sanottiin että nyt tämän kuun alussa...
Mä kans odottelen ja kerron kyl heti, kun saapuu eli pitääkö lupaus paikkansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös