Mestaruusmuki olisi tyrkyllä, mutta dvd:tä ei näy. Linkki Ässien fanishoppiin Porin t
Joo hieno on muki mutta toimituskulut maksavat enemmän kuin itse kuppi! Eli 13e....
Mestaruusmuki olisi tyrkyllä, mutta dvd:tä ei näy. Linkki Ässien fanishoppiin Porin t
Joo hieno on muki mutta toimituskulut maksavat enemmän kuin itse kuppi! Eli 13e....
Eilen tuli ostettua kyseinen muki Prismasta. Koristeeksi nyt ensi alkuun liesituulettimen päälle.
Mutta, kuka nuo tuoteselosteet kirjoittaa tuonne? Viralliset sivut kuitenkin ja antaa vähän hölmön kuvan nuo tekstit.
Ilmeisesti oli Jatkoajassa käyty ja nyt yritettiin uudella onnella; mestaruus-muki. Ei tainnut vieläkään osua.
Voi tsiisus tuota touhua.
Kysymys vaan kuuluu, että minkä takia näiden "julkistusten" yhteydessä ei edes viitsitty antaa uutta arviota dvd:n ja mestaruustakin saapumisajankohdasta markkinoille.
Mutta paskaahan tässä nyt on puhuttu kuitenkin kuukauden verran. Parempi kai silti tosiaan, että enää ei lupailla mitään.Koska todennäköisesti kenelläkään ei ole minkään valtakunnan tietoa asiasta. Se on ihan hyvä että pitää suunsa kiinni ennemmin kuin puhuu paskaa.
Ilmeisesti oli Jatkoajassa käyty ja nyt yritettiin uudella onnella; mestaruus-muki. Ei tainnut vieläkään osua.
Voi tsiisus tuota touhua.
Samasta uutisesta bongattu Ässien kommentti koskien takkia: Mestaruusrotsi tulee myös myyntiin kadulleJatkoaikaa luettu:
Ässien facebook tietää kertoa, että:
"Ensipainos DVD:stä tulee myyntiin Ässien kojulle Jazzkadulla. Lisätietoja ajetaan eetteriin vielä tänään."
"Ensipainos DVD:stä tulee myyntiin Ässien kojulle Jazzkadulla. Lisätietoja ajetaan eetteriin vielä tänään."
Edes noitten takia en aio jazzkadulle vaivautua. Odotan tuotteiden saapumista kauppoihin.Samasta uutisesta bongattu Ässien kommentti koskien takkia: Mestaruusrotsi tulee myös myyntiin kadulle
DVD:n hinnaksi tuli sitten 29,90€. Kolmen kympin nurkilla oli oma odotukseni, joten hyvin osui. Eiköhän tuo ole pakko ostaa, ja tuolla hinnalla kyllä pitäisi jo jonkin verran laatuakin olla tiedossa. Toivotaan parasta.
Takkeja saa siis myös Jazz-kadun myyntipisteestä huomenna, myyntihinta 199€. Pakko päästä tuota hiplailemaan, ostopäätös tehdään vasta myöhemmin.
Takki on kyllä ok hintainen, kun ottaa huomioon tuotteen kotimaisuuden. Kunhan vaan laatu on kohdallaan.
Ottelukoosteet parempia kuin vuoden 2006 DVD:llä. Mutta miten voi olla mahdollista, ettei löydy yhtään haastattelua pelaajistolta, valmennukselta tai Hirsimäeltä?
Juuri näitä tarkoitin. Hopea-DVD:llä oli mielenkiintoiset Peltosen, Hirsimäen ja Maven haastattelut, tuskin olisi ollut paha nakki pari mestaruuden jälkeistä haastista väsätä.Tuoreet mestaruuden jälkeiset haastikset tosin puuttuu.
Samaa mieltä tästä. Itse en välttämättä olisi kaivannut edes Nelosen selostusta, vaan kuva puhukoot puolestaan.Mestaruusjuhlien ja Ahon selostuksen yhteen liittäminen kyllä ontuu ja syö tunnelmaa.
Eilen pääsin takkia jo hypistelemään ja kyllä aion kyseisen tuotteen huomenna hakea, kun on palkkapäivä! Dvd:n haen myös samalla. Jo heti alussa olisi sanottu, että ensimmäinen erä tulee myyntiin jazzeilla, niin tämä veto olisi ollut loistava. Mutta, kun luvattiin jo paljon aikaisemmin niin kyllä vähän paskan makua on suussa.
Itse en ole näitä tuotteita niin kärsimättömästi odottanut että tästä olisi paskan makua tullut, mutta ainahan tuollainen epämääräisyys jossain määrin harmittaa.
Toki täältä läppäriltä käsin on aina helppo jakaa neuvoja.
Ostaisin noin hienon mestaruustakin, vaikka se tulisi myyntiin vuonna 2020.