Ässien fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 108 633
  • 652

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Porilaiset, etenkin Ässät.
Nyt kun liput ovat olleet myynnissä jo hetken, kysellään uudestaan onko kyydin tarvitsijoita porin suuntaan perjantaina? Takaisinkin pääsee pelin jälkeen jos haluaa. Lähden ajelemaan Leppävaarasta n klo 15. YV on hyvä jos kyyti kelpaa.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pataljoona tiedottaa avausviikonlopun ohjelmasta kotisivuillaan. Lisättäköön että jos jotakuta kiinnostaa aktiiviseen kannatukseen osallistuminen ja/tai kannattajaryhmien toiminta yleensä, niin ainakin Etulinjalaisia on Tullibaarissa paikalla. Hallissa taas on luvassa tiivistä tunnelmaa, sillä "Louhos" eristetään muusta katsomosta huomionarulla. Toivottavasti mahdollisimman moni löytäisi tiensä sinne, energiaa keskittämällä olemme vahvempia.
 

ässäfani-95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kiitos kaikille kannustamisesta! Louhoksessa saatiin hyvä meno aikaiseksi ja muu yleisö oli myös hienosti mukana, ja Ässätkin voitti murskaavasti 4-0! Hieno aloitus kaudelle :)
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katselin viirien nostoa tänään tallenteelta ja huomasin katsomosta kaksikeppisen, jossa toivotettiin Hakki tervetulleeksi Poriin. Hakki oli aikanaan hyvä, mutta tänä päivänä Vellu olisi parempi vaihtoehto.

Niklas Hagman on Nikke, ei Hakki tai Pikku-Hakki.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Katselin viirien nostoa tänään tallenteelta ja huomasin katsomosta kaksikeppisen, jossa toivotettiin Hakki tervetulleeksi Poriin. Hakki oli aikanaan hyvä, mutta tänä päivänä Vellu olisi parempi vaihtoehto.

Niklas Hagman on Nikke, ei Hakki tai Pikku-Hakki.

Tuota minä pikkuisen pelkäsinkin, Pataljoona olisi voinut tehdä taustatyöt paremmin.

Edit. Toki ajatus on aina tärkein.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Urheilu- ja kannattajakulttuurin sekä seurarakkauden suurena ystävänä pitää kyllä ratsastaa paikalle Ässien fanitoimintaketjuun. Täytyy kehaista tuota Isomäen Legenda-nimistä hymniänne, on todella hieno seuralaulu. Kylmät väreet tulivat videoita katsellessa, jo nyt voi sanoa että tuo laulu tulee säilymään jopa allekirjoittaneen vanhuuden päiville saakka Ässien repertuaarissa. TPS:n kannattajana pitää kiitellä moista laulua, kuka lie tehnytkään. Melkein vertaisin jopa Sevillan hymniin, ja se jos mikä on kaunis hymni.

Seurojen symbolit ovat ainakin minulle olleet aina tärkeitä, arvostan kovasti Ässien seuralauluja. Niissä on jotain.

Onneksi TPS:lläkin on muutama hieno laulu, niin ei tarvitse sentään kateellinen olla. Hienoa urheilukulttuuria!
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Urheilu- ja kannattajakulttuurin sekä seurarakkauden suurena ystävänä pitää kyllä ratsastaa paikalle Ässien fanitoimintaketjuun. Täytyy kehaista tuota Isomäen Legenda-nimistä hymniänne, on todella hieno seuralaulu. Kylmät väreet tulivat videoita katsellessa, jo nyt voi sanoa että tuo laulu tulee säilymään jopa allekirjoittaneen vanhuuden päiville saakka Ässien repertuaarissa. TPS:n kannattajana pitää kiitellä moista laulua, kuka lie tehnytkään.

Porilainen bilebändi Remix on kyseisen kappaleen takana. Vuosi sitten Isomäen Legenda julkaistiin ja enemmistöstä poiketen, pidin kappaleesta alusta alkaen. Melkoisen täystyrmäyksenhän se sai, mutta keväällä sitä jo lauloi lähes koko halli. Kukaan tuskin pitää kappaletta enää huonona ja sillä on iso merkitys kevään huumassa.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Melkoisen täystyrmäyksenhän se sai, mutta keväällä sitä jo lauloi lähes koko halli. Kukaan tuskin pitää kappaletta enää huonona ja sillä on iso merkitys kevään huumassa.
Kyllähän tuosta oli alusta asti hallilla puhetta, että kukaan ei tykkää biisistä, mutta keväällä sitä jo hoilataan kovaan ääneen eikä kukaan muista aluksi vihanneensa biisiä. Hieno kappale näin jälkeenpäin todettuna ja olen sitä hallissa laulanut pleijjareista lähtien.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyllähän tuosta oli alusta asti hallilla puhetta, että kukaan ei tykkää biisistä, mutta keväällä sitä jo hoilataan kovaan ääneen eikä kukaan muista aluksi vihanneensa biisiä. Hieno kappale näin jälkeenpäin todettuna ja olen sitä hallissa laulanut pleijjareista lähtien.

Niin, mä olen tällä palstalla joskus tunnustanutkin, että ihan ensireaktio oli negatiivinen, mutta varsin pian - muutama kuuntelukerta alle - aloin pitämään biisiä hyvänä, eikä tarvinnut edes odottaa omalla kohdallani sinne kevääseen.

Mä olen jotenkin jälkikäteen miettinyt, että se ensialkuun tullut "vastareaktio" johtui siitä, että niin monelle meille suomalaisista tuntuu vaikealta ja ehkä vastenmieliseltäkin (?) puhua, saati laulaa näistä tunneperäisemmistä asioista. Itsekin ajattelin, että nololta kuulostaa.

Hallilla mestaruuden varmistuttua itkin varsin vuolaasti ja vieressä oleva täysin tuntematon mies otti hartioista kiinni, katseellaan näytti, että "anna tulla vaan" ja sitten yhdessä hoilattiin menemään siinä mestaruushuumassa.

Seurojen symbolit ovat ainakin minulle olleet aina tärkeitä, arvostan kovasti Ässien seuralauluja. Niissä on jotain.

Kiitos kehuista meidän biiseille, mutta tottahan tämä on. Monenmoista sähläystä on Isomäessä vuosien saatossa nähty, mutta ihan hyvä tuuri käynyt näiden seurabiisien kanssa.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mä olen jotenkin jälkikäteen miettinyt, että se ensialkuun tullut "vastareaktio" johtui siitä, että niin monelle meille suomalaisista tuntuu vaikealta ja ehkä vastenmieliseltäkin (?) puhua, saati laulaa näistä tunneperäisemmistä asioista. Itsekin ajattelin, että nololta kuulostaa.

Tästä se varmaan johtuu. Muutenkin jääkiekkoon yhdistetään hyvin useasti rock-musiikki ja kaikki hitaampitempoiset ja tunteellisemmat kappaleet tyrmätään usein melankolisena lässytyksenä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mä olen jotenkin jälkikäteen miettinyt, että se ensialkuun tullut "vastareaktio" johtui siitä, että niin monelle meille suomalaisista tuntuu vaikealta ja ehkä vastenmieliseltäkin (?) puhua, saati laulaa näistä tunneperäisemmistä asioista. Itsekin ajattelin, että nololta kuulostaa.

Asiayhteys vaikuttaa paljon. Voisin nimetä kymmeniä kappaleita jotka kuulostavat "päivänvalossa" sietämättömän pateettisilta, mutta jossain tunnetilassa taas sietämättömän hyviltä. Itse kuulin Isomäen Legendan ensi kertaa Isokarhussa eräänä lauantai-iltapäivänä ja ensireaktioni oli, kuten kaiketi monella, että hirveää paskaa. Ajatukseni kuitenkin muuttuivat pian kun näin biisistä tehdyn videon. Se pisti koko homman oikeisiin raameihin. Lätkän fanitus on pohjimmiltaan aika pateettista, suurista perustunteista on usein kysymys.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Täällä varmaan aktiivit voivat vastailla. Ajattelin tuossa kuun lopussa ottaa 67-klubikortin ja ajattelin kysäistä, että millaisia konkreettisia etuja siitä on normaalille fanille edellisvuosina ollut / on tänävuonna. Nuo etuosto-oikeudet ja muut tiedän, mutta mitä muuta?

Kiitos jos joku voi kertoilla enemmän jäsenyydestä. Luin siis kyllä tuon Ässien sivuilla olleen jutun, mutta ajattelin ihan kyseisen kortin omistajilta tiedustella tuosta kortista.
 

AsFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä varmaan aktiivit voivat vastailla. Ajattelin tuossa kuun lopussa ottaa 67-klubikortin ja ajattelin kysäistä, että millaisia konkreettisia etuja siitä on normaalille fanille edellisvuosina ollut / on tänävuonna. Nuo etuosto-oikeudet ja muut tiedän, mutta mitä muuta?

Kiitos jos joku voi kertoilla enemmän jäsenyydestä. Luin siis kyllä tuon Ässien sivuilla olleen jutun, mutta ajattelin ihan kyseisen kortin omistajilta tiedustella tuosta kortista.

No paketissa tulee mukana fanituote ja 2 istumalippua vapaavalintaiseen normaalihintaiseen kotipeliin.
Sitten on klubi tapaaminen, jossa lörpötellään ässistä ennen peliä, ja siellä sai muistaakseni juomalipun ja patakortin(jolla saa etuja paikallisissa yrityksissä).
Tuossa varmaan ne isoimat edut..
Ite oon ollu ihan tyytyväinen hinta/tarjonta suhteeseen.
Itse olen valmis antamaan sen muutamien eurojen erotuksen rakastamalleni joukkueelle joka tulee hinnan ja suoran tavaran erotuksesta.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minäkin liityin just vähän aikaa sitten tuohon klubiin, ja sieltä tuli viikon päästä postissa vapaalippujen lisäksi ihan siisti huivi. Voisi ajatella että jo näissä saa tuon sijoittamansa rahan takaisin.

Toi klubitapaaminen oli joskus joulukuussa, täytynee käydä tsekkaamassa jos paikan päälle silloin pääsen.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kiitoksia vastauksista. Tuo tapaaminen tulee ainakin itselle olemaan aika lottoarvontaa, että pääseekö paikalle, mutta täytyypi ainakin yrittää.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Tällaisia terveisiä Etulinjan puolelta:

Kaikkihan me se edellinen ottelu Tapparaa vastaan muistetaan.

Aivan ottelun alussa Michael Ryan laukaisi lähes nollakulmasta kiekon ohi Juha Metsolan ja tilanne oli 1-0. Ensimmäisen erän puolivälissä Daniel Brodin iski maalin edestä Ässät jo 2-0-johtoon.

Tappara nousi tasoihin, mutta kolmannen erän alkuminuuteilla Jyri Marttisen nosto maalille yllätti Metsolan täydellisesti, ja loppu onkin historiaa. Parikymmentä minuuttia myöhemmin Ässät oli mestari. Pata ei pysähtynyt.

Nyt Ässät pelaa Tapparaa vastaan ensimmäistä kertaa tuon huhtikuisen illan jälkeen. Voiko tällaisessa ottelussa olla hiljaa? Mielestämme ei voi. Joukkue on osoittanut olevansa kannustuksen arvoinen.

Kuten Ässät niin monta kertaa on osoittanut, yhteistyö on voimaa. Siksi haluaisimmekin mahdollisimman monta aktiivisesta ja ennen kaikkea äänekkäästä kannattamisesta kiinnostunutta mukaamme Louhokseen. Yhdessä me saamme mahdollisimman paljon ääntä halliin. Yhdessä me saamme kannustettua Ässät voittoon.

Nyt louhitaan!

---

Jos jollain on kysyttävää tai kommentoitavaa toimintaamme liittyen, eikä halua lähettää viestiä tähän ketjuun, niin vastailen kyllä mielelläni myös yksityisviesteihin. Samaten jos jotain kiinnostaa tulla toimintaan mukaan ja haluaa kysellä jotain, niin yksityisviestit kyllä toimivat silloinkin.

Luonnollisesti Louhokseen voi tulla myös suoraan, kaikki ovat tervetulleita. Siellä minäkin olen lauantaina. Jos joku ei vielä tiedä mikä louhos on, lisätietoja löytää kyllä vaikkapa Etulinjan nettisivuilta.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Vaik' kaikki muut teidät hylkäisi, me tullaan aina katsomoon

Joukkue kaipaa tukea eniten silloin, kun kaikki eivät mene putkeen. Vierasvoitoiksi me kannattajat emme kykene muuntautumaan, mutta Isomäessä voimme jokainen antaa oman pienen panoksemme sen puolesta, että kotivoittojen putki jatkuu.

Huomenna Ässät pelaa TPS:ää vastaan. Kai olet tulossa matsiin?

Laitetaan vielä loppuun kuva Etulinjan sivuilta. Louhos kutsuu.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Miten Etulinjalla menee? Onko mestaruus osattu hyödyntää? Koko katsomossa? Vieläkö yhteislaulu raikaa?

Aika hiljaiselta vaikutti Isomäki televisiosta katsoen. Toki mikitykset voi valehdella.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Miten Etulinjalla menee? Onko mestaruus osattu hyödyntää? Koko katsomossa? Vieläkö yhteislaulu raikaa?

Aika hiljaiselta vaikutti Isomäki televisiosta katsoen. Toki mikitykset voi valehdella.
Ei siellä enää tunnu laulavan muut kuin Etulinjalaiset.

Mites Bojilla menee? Kaljapurkit lentää ja aitaa kaatuu?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo eipä siellä enää tunnu muut laulavan kuin Etulinja ja minä. Tai ei ainakaan siinä mun vakipaikan läheisyydessä muut laula.

Miksi se laulu tulee niin aikaisin jo? Viime kaudella tuli vähän myöhempää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös