Nyt kun liput ovat olleet myynnissä jo hetken, kysellään uudestaan onko kyydin tarvitsijoita porin suuntaan perjantaina? Takaisinkin pääsee pelin jälkeen jos haluaa. Lähden ajelemaan Leppävaarasta n klo 15. YV on hyvä jos kyyti kelpaa.
Katselin viirien nostoa tänään tallenteelta ja huomasin katsomosta kaksikeppisen, jossa toivotettiin Hakki tervetulleeksi Poriin. Hakki oli aikanaan hyvä, mutta tänä päivänä Vellu olisi parempi vaihtoehto.
Niklas Hagman on Nikke, ei Hakki tai Pikku-Hakki.
Urheilu- ja kannattajakulttuurin sekä seurarakkauden suurena ystävänä pitää kyllä ratsastaa paikalle Ässien fanitoimintaketjuun. Täytyy kehaista tuota Isomäen Legenda-nimistä hymniänne, on todella hieno seuralaulu. Kylmät väreet tulivat videoita katsellessa, jo nyt voi sanoa että tuo laulu tulee säilymään jopa allekirjoittaneen vanhuuden päiville saakka Ässien repertuaarissa. TPS:n kannattajana pitää kiitellä moista laulua, kuka lie tehnytkään.
Kyllähän tuosta oli alusta asti hallilla puhetta, että kukaan ei tykkää biisistä, mutta keväällä sitä jo hoilataan kovaan ääneen eikä kukaan muista aluksi vihanneensa biisiä. Hieno kappale näin jälkeenpäin todettuna ja olen sitä hallissa laulanut pleijjareista lähtien.Melkoisen täystyrmäyksenhän se sai, mutta keväällä sitä jo lauloi lähes koko halli. Kukaan tuskin pitää kappaletta enää huonona ja sillä on iso merkitys kevään huumassa.
Kyllähän tuosta oli alusta asti hallilla puhetta, että kukaan ei tykkää biisistä, mutta keväällä sitä jo hoilataan kovaan ääneen eikä kukaan muista aluksi vihanneensa biisiä. Hieno kappale näin jälkeenpäin todettuna ja olen sitä hallissa laulanut pleijjareista lähtien.
Seurojen symbolit ovat ainakin minulle olleet aina tärkeitä, arvostan kovasti Ässien seuralauluja. Niissä on jotain.
Mä olen jotenkin jälkikäteen miettinyt, että se ensialkuun tullut "vastareaktio" johtui siitä, että niin monelle meille suomalaisista tuntuu vaikealta ja ehkä vastenmieliseltäkin (?) puhua, saati laulaa näistä tunneperäisemmistä asioista. Itsekin ajattelin, että nololta kuulostaa.
Mä olen jotenkin jälkikäteen miettinyt, että se ensialkuun tullut "vastareaktio" johtui siitä, että niin monelle meille suomalaisista tuntuu vaikealta ja ehkä vastenmieliseltäkin (?) puhua, saati laulaa näistä tunneperäisemmistä asioista. Itsekin ajattelin, että nololta kuulostaa.
Täällä varmaan aktiivit voivat vastailla. Ajattelin tuossa kuun lopussa ottaa 67-klubikortin ja ajattelin kysäistä, että millaisia konkreettisia etuja siitä on normaalille fanille edellisvuosina ollut / on tänävuonna. Nuo etuosto-oikeudet ja muut tiedän, mutta mitä muuta?
Kiitos jos joku voi kertoilla enemmän jäsenyydestä. Luin siis kyllä tuon Ässien sivuilla olleen jutun, mutta ajattelin ihan kyseisen kortin omistajilta tiedustella tuosta kortista.
Miten Etulinjalla menee? Onko mestaruus osattu hyödyntää? Koko katsomossa? Vieläkö yhteislaulu raikaa?...
Hohhoijaa.
Ei siellä enää tunnu laulavan muut kuin Etulinjalaiset.Miten Etulinjalla menee? Onko mestaruus osattu hyödyntää? Koko katsomossa? Vieläkö yhteislaulu raikaa?
Aika hiljaiselta vaikutti Isomäki televisiosta katsoen. Toki mikitykset voi valehdella.
Ei siellä enää tunnu laulavan muut kuin Etulinjalaiset.
EiMites Bojilla menee? Kaljapurkit lentää ja aitaa kaatuu?