Ässien fan club ja muu siihen liittyvä toiminta

  • 103 137
  • 558

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Juu, hjuvaa Joulua minunkin puolestani, niin kaikille Ässä-faneille kuin koko organisaatiolle!
p.s. korkille Frederikkiä soimaan ja onnittelut...
p.s.2 Myös Lugu-faneille hauskia joulua, 30.12 se hauskuus nimittäin loppuu;)

edit. raumalaisten hauskuuden loppumisen päivämäärä...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Aika pysähtyä hetkeksi joulun pyhiksi, ja sen jälkeen taas täysi kapina päälle.

Hyvät Joulut myös täältä!
 

Matcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
juups...

Hyvää joulua kaikille ässäfaneille!!!! Ensimmäinen taistelupuolisko on nyt takana, ja nyt pitää vähän rauhottua, ja sit taas kovempaakin kovempaan playoff taisteluun mukaan....myös organisaatiolle todella maukasta joulua...ottakaahan iisisti sen kinkun kanssa...;)
 
Viimeksi muokattu:

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Hyvää joulua ja menestyksekästä vuotta 2005 Porin Ässille, joukkueelle, koko organisaatiolle sekä tietenkin kannattajille

Toivottaapi DeS
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ensiksi kiitoksia onnitteluista. Frederikit on kuunneltu ja yksi lahjakin saatu, nimittäin Ässien vanha paita numerolla #13 ja nimellä "Ketola" varustettuna. Epäilen kyllä että kyseessä ei olisi ns. Game used -paita vaan game issued, eli pelissä käyttämätön paita koska siinä on Sammon logot ja mielestäni Vellu ei enää pelannut Ässissä silloin (teki comebackin KalPaan).

Nyt kun päivä on kääntynyt aaton puolelle ja ulkona näyttää lumisateen ansiosta jouluiselle niin on aika toivottaa

HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA Koko Jatkoajan Ässäfaniporukalle. Nähdään matseissa!
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Oikein makoisaa Joulua Kaikille!
Syökää hyvin, ja muistakaa se nestetankkauskin, mutta kohtuudella... :o)
 

Dr.Mengele

Jäsen
Suosikkijoukkue
PORIN ÄSSÄT, Pasi Peltonen, Pauli Levokari, RuosV
HYvää Joulua vaan minunkin puolestani.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Hyvää joulua kaikille Ässien kannattajille ja pelaajille :)
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Jurvanenkin heittää pullon.. Eikun viestin tähän ketjuun.

Eli muksaa ja valoisaa joulua. Älkää vaipuko synkeyteen, kun en minäkään.

Kiitos ihan helvetisti teille kaikille tästä vuodesta (vaikka uutenavuotena vielä kiitän varmasti uudestaan)
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvää ja rauhaisaa joulua kaikille täältä tunturin juurelta.

Korkki, Vellulle tehtiin paita sinä vuonna, sillä toivo eli pitkään.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Ollaan syöty ja voitu hyvin; nyt lienee paikallaan hyvän joulun jatkotoivotukset sekä voitokkaan väliviikon toivotukset. Hyvää alkanutta ja jatkuvia joulupyhiä täältä kansallisrunoilijamme kotikaupungista. Fridfull fortsättning åt Er alla ! GO ACES !!
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Onkos Ässäfaneja lähdössä mukaan risteilemään joukkueen mukana 11.2.?
Ennen en ole tällä risteilyllä ollut ja nyt ajattelin testata tämänkin.
Lisätietoa: www.assat.com
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
SM-Liigan Fan Clubit Ry:n kysely

Kysely

Sopii varmaan tähän ketjuun paremmin kuin pelkästään PK-seudun faneille. Jees käykää vastailemassa niin saadaan hommat luistamaan oikein koko maan laajuudelta.

-paze-
 

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
Huomasin tämän ketjun nyt ensimmäistä kertaa niin aattelinpa kertoa oman stoortini Ässäfaniudesta:)

Asun Oulussa, mutta silti olen jo useamman vuoden kannattanut Ässiä. Ässien faniksi käännyin muutama vuosi sitten kun olin katsomassa (silloin neutraali joukkueiden suhteen) Kärpät-Ässät ja jotenkin Ässien taistelu oli paljon mukavampaa katseltavaa kuin Kärppien hirveä surffailu,vaikkakin Kärpät voitti ottelun ehkä 4-2tai jotain. Itse olen aiemmin seurannut enemmän NHL:ää kuin SM-liigaa, mutta nytten lakon aikana on ollut "pakko" turvautua SM-liigaan ja en kyllä ole pettynyt. Ja sekin tässä on että Ässien seuraaminen on mennyt astetta syvemmälle nyt kun NHL on lakossa. Ehkä jatkossa käykin niin että seuraan SM-liigaa NHL:n sijasta...

Lisäksi liityin Ässien Fan-Clubiinkin syksyllä ja kuljeskelen Oulussa Ässäpipo päässä eikä tunnu missään:) Se on mukavaa kun ihmiset tulevat ihmeissään kysymään piposta ja hämmennys lisääntyy kun kuulevat että olen oululainen:))

Huh, melkoinen stoori ja voipi olla muutama kirjoitusvirhe, kun en jaksa tarkastaa loppuuko ajatus jossain kesken...
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Kausi 2004-2005 on paketissa

Niin, tämä kausi päättyi Ässä-perheen osalta kahteen playoff-tappioon. Kokonaisuutena voinemme kuitenkin olla tyytyväisiä joukkueen yleiseen ilmeeseen kauden aikana. Tämän tyytyväisyyden voi myös helposti todeta, kun katsoo kuinka hienosti Fan Clubin järjestämät fanimatkat sujuivat.

Nämä kaikin puolin onnistuneet fanimatkat antavat meille järjestäville tahoillekin uutta potkua, ja ensi kaudella matkoja tullaan järjestämään vastaavalla tahdilla, ehkä jopa enemmän. Yöpymisen käsittänyt Oulun reissu oli kaikin puolin, kuulemani mukaan, oikein onnistunut. Samaa voi sanoa ensimmäisestä playoff-ottelusta Tampereella. 150 ihmistä saatiin kunnialla vietyä Hakametsään ja tuotua kotiin. Oikeastaan samaa voi sanoa jokaisesta tällä kaudella järjestetystä fanimatkasta. Muutamia ongelmia tottakai esiintyi, mutta pahemmilta välikohtauksilta vältyttiin.

Mielestämme olemme Fan Clubissa onnistuneet tarjoaman Ässä-faneille niitä elämyksiä, ja mukavia hetkiä joita on mukava muistella sitten myöhemminkin. Tässä vaiheessa haluammekin kiittää kaikkia matkoilla olleita, niin clubilaisia, kuin muitakin. Toivottavasti ihmiset liittyvät clubiin mukavasti kesän aikana, sillä jo muutaman matkan fanialennuksilla jäsenmaksu on maksanut itsensä takaisin.

Haluamme myös kiittää kaikkia niitä, jotka ovat meidät vieraanvaraisesti vastaanottaneet. Niin muiden paikkakuntien lippuvaraus-pisteitä, kuin ymmärtäväisiä järjestysmiehiäkin. Ja ennen kaikkea mukavia faneja ympäri maan, jotka ovat ottaneet meidät vastaan ilman suurempia vihanpurkauksia.

Ässät Fan Clubin hallituksen puolesta, onnistuneesta kaudesta kiittäen!

-paze-
 
Viimeksi muokattu:

Matcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Viestin lähetti Aces
Huomasin tämän ketjun nyt ensimmäistä kertaa niin aattelinpa kertoa oman stoortini Ässäfaniudesta:)

Asun Oulussa, mutta silti olen jo useamman vuoden kannattanut Ässiä. Ässien faniksi käännyin muutama vuosi sitten kun olin katsomassa (silloin neutraali joukkueiden suhteen) Kärpät-Ässät ja jotenkin Ässien taistelu oli paljon mukavampaa katseltavaa kuin Kärppien hirveä surffailu,vaikkakin Kärpät voitti ottelun ehkä 4-2tai jotain. Itse olen aiemmin seurannut enemmän NHL:ää kuin SM-liigaa, mutta nytten lakon aikana on ollut "pakko" turvautua SM-liigaan ja en kyllä ole pettynyt. Ja sekin tässä on että Ässien seuraaminen on mennyt astetta syvemmälle nyt kun NHL on lakossa. Ehkä jatkossa käykin niin että seuraan SM-liigaa NHL:n sijasta...

Lisäksi liityin Ässien Fan-Clubiinkin syksyllä ja kuljeskelen Oulussa Ässäpipo päässä eikä tunnu missään:) Se on mukavaa kun ihmiset tulevat ihmeissään kysymään piposta ja hämmennys lisääntyy kun kuulevat että olen oululainen:))

Huh, melkoinen stoori ja voipi olla muutama kirjoitusvirhe, kun en jaksa tarkastaa loppuuko ajatus jossain kesken...





Aika kivan kuulonen "stoori" sulla kyllä on. Itsekkin olen etäfani oulusta, ja samoin ihmettelevät muakin, että miksi ässät, miksi ei kärpät. Mutta lienee tuohon turha vastata. Pata on pata, se riittää jo selitykseksi :))

Toi ässäpipo kuulostaa todella mukavalta. Mistä oot moisen hommannu? Olis muuten kiva, kun itsekkin saisi sellaisen. Sommitteluni voisi olla sellainen, että Pipo on kokonaan musta, jossa lukee todella isoin kirjaimin punaisella Ässät. Pitää laittaa korvan taakse tuo pipo homma. =)

Sori Chat
 

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
Toi ässäpipo kuulostaa todella mukavalta. Mistä oot moisen hommannu? Olis muuten kiva, kun itsekkin saisi sellaisen. Sommitteluni voisi olla sellainen, että Pipo on kokonaan musta, jossa lukee todella isoin kirjaimin punaisella Ässät. Pitää laittaa korvan taakse tuo pipo homma. =)


Se mun pipo on ihan se fanimyynnissä oleva Ässälogolla varustettu pipo. Ostin sen Seripasta samalla kun kävin Porissa. Samaisen pipon voi ostaa myös netin kautta Ässien sivuilta.

Itse olisin mielelläni ostanut punaisen pipon, jossa on Ässien logo, mutta ainakaan silloin vielä eivät olleet ottamassa sitä valikoimaan.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Taas mennään, kesäjuhlat 2005 !!

Toverit, ystävät, kylänmiehet ja -naiset!
On aika jo kolmansien(!) Ässät-kesäjuhlien. Tapahtumasta on hyvää kyytiä kasvanut jo sen verran suuri, ettei perinteistä paikkaa enää ole suotavaa isäntäpariskunnan mielenterveyden(tää oli sitte vitsi) kannalta käyttää. Nytpä ratkaisuna on eräs isompi paikka Ulvilan kauniissa kaupungissa.

Tämä paikka tulee tällä kertaa kustantamaan hlöä kohti varsin nimellisen summan, eli jotakin muutaman euron luokkaa tuo tulee olemaan osallistujamäärästä riippuen. Päivänä olisi 18.6 eli tämä toimisi hyvänä lämmittelynä keskikesän juhlaa varten. Ilmoittautumiset ja ideoinnit tähän ketjuun. Ohjelma tosin muodostunee jälleen tutuista saunomis- ja grillaamishäppeningeistä. Ja pidetään sellaista, ainakin nimellistä, 18 vuoden ikää toivottavana osallistujilta.

Erilliset kutsut jokaiselle ilmoittautuneelle tulevat sitten, totuttuun tapaan, yv:n välityksellä.

Iloitkaamme jälleen suuren joukon kera!

-paze-
 
Viimeksi muokattu:

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Juoppo JPM! No mä tuun kans!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Totta hemmetissä tulen kun kesälomaakin on vielä silloin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös