Arnold^ Kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta setä ei ymmärrä nyt. Miksei kahden aiemman vuoden kesäjuhlien jälkeen ole ollut mitään sanomista "tekemisestä". Vaikuttaako television puuttuminen niin paljon? Viime vuonnahan mentiin saman kaavan mukaan noin pyöreästi. Mitä nyt Tami toimi tikkatauluna.
Kuten todettua, tämä oli ensimmäiset kesäjuhlat minulle, joten odotukset olivat korkealla. Ehkä liiankin. Pahoittelut kärkevästä kritiikistä, juhlaanne kohtaan.
Arnold^Kirjotti:
Toki lätkästä saa (ja kuuluukin) puhua, mutta otetaan ensi vuodeksi mukaan sitten pikkuautoja, joilla voidaan päristellä kilpa-ajot ja vaikka He-Man -ukot taistelemaan pahaa Olutmörköä vastaan.
Menet taas lapsellisuuksiin kilpa-ajojen ja He-Man-ukkojesi kanssa, kuten aaa aiemmin omien ehdotusten kanssa. Pitääkö sen mennä tuollaiseksi lapselliseksia uhoamiseksi? Luulisi, että aikuinen mies keksii muuta oheistoimintaa kuin He-Man ukot tai pikkuautot. Tosin toivottavasti tuo oli kuten luulen, niin sanotusti kieli poskella kirjoitettua, muuten ei voi ymmärtää.
Onko se suomalaiselle miehelle ainoa tapa viettää tuollaista juhlaa vain alkoholia nauttien? Eikö joskus voisi kokeilla jotain erilaista ja erikoista? Mikä siitä alkoholista tekee niin arvostettavan, ettei sitä saa millään tapaa kritisoida, leimautumatta miksikään absolutistiksi tai muuksi kukkahattutädiksi?
Arnold^kirjoitti:
Ja ei, ei kaikkien pidäkään olla humalassa, se on hienoa, että osaa olla selvinpäinkin. Minua vaan pännii tämä kova kritiikki, joka kohdistuu ainoastaan vuoden 2005 juhliin.
Setä voi muistella, niitä ketä oli esim. 2004 juhlissa ja ketä oli 2005 juhlissa, vai muistaako setä sitä? Ja sen jälkeen laskea yhteen 1+1. Katos, ne olikin uusia naamoja tässä juhlassa. Niin ja ei se vaadi osaamista olla selvinpäin, ystävistä huolehtiminen minusta sen sijaan vaatii.
Hyviä ehdotuksia ensi vuoden Juhlaa varten tulikin jo mjarkolta, taisinpa minäkin aiemmin mainita tuon visan, sitten karaokea, ja vastaavaa pientä oheistoimintaa. Lisää ehdotuksia vaan tähän ketjuun, niin katsotaan mitä voidaan toteuttaa ja mitä ei.
Olen kyllä valmis auttamaan järjestelyissä ja ohjelman luonnissa sekä toteutuksessa, jos järjestäjät apua kaipaavat.