Ässät vs. Lukko – missä mennään kaudella 2006–2007?

  • 23 094
  • 162

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
haunted shores kirjoitti:
Liekö tämä ainoa Lukon peleissä nähty taklaus, kun siitä mainitaan melkein jokaisessa ketjussa vähintään kertaalleen...

Ei enää. Nyt voidaan lisätä näihin huimiin saavutuksiin jääkiekkokentillä, myös toinen taklaus, jossa ilmeisesti Saarenheimo taklasi Vandenbucccchhen puun takaa oikein kunnon pommilla jäihin. Pahoittelen jos taklaaja on väärin. Korjaan asian myöhemmin, jos sen jostain luen/kuulen.
 

spin-o-rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Porin Kärpät, IBK Björneborg, FBKB, SuPa
Prt Sc kirjoitti:
...tai sitten Sihvonen oli oikeassa, kun sanoi Karrin Kiven olleen viime kauden ryminäkiekon takana.
Olen ehkä ihan pihalla, mutta onko mies tosissaan? Tässähän menee ihan pasmat sekaisin...ei kai se, että Kivi rakasti Pentikäistä ja peluutti kuin omaa poikaansa ja se että ei itse omalla urallaan tullut kertaakaan kulmasta kiekon takia voi tuota tarkoittaa?? Olen sokissa...
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Petteri Sihvonen

spin-o-rama kirjoitti:
Olen ehkä ihan pihalla, mutta onko mies tosissaan? Tässähän menee ihan pasmat sekaisin...ei kai se, että Kivi rakasti Pentikäistä ja peluutti kuin omaa poikaansa ja se että ei itse omalla urallaan tullut kertaakaan kulmasta kiekon takia voi tuota tarkoittaa?? Olen sokissa...

Täsmentäisin vielä, että lainasin todellakin Petteri Sihvosta ja aina kun lainataan Petteri Sihvosta, ollaan liikkeellä sarkasmilinjalla. Ennen kuin totaalisesti sekoat Petteri kommentteihin, on syytä muistuttaa, että Petterin mukaan Ryan VandenBusschella on kaksi vertaistaan vastusta kotoisessa liigassamme: Sami Helenius ja Toni Sihvonen
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Prt Sc kirjoitti:
Petterin mukaan Ryan VandenBusschella on kaksi vertaistaan vastusta kotoisessa liigassamme: Sami Helenius ja Toni Sihvonen
Luulen silti että tuo oli lähinnä vittuilua pikkuveljeä kohtaan eikä niinkään sitä että isobroidi oikeasti pitää pikkuveikkaansa kovana jätkänä.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
korkki kirjoitti:
Luulen silti että tuo oli lähinnä vittuilua pikkuveljeä kohtaan eikä niinkään sitä että isobroidi oikeasti pitää pikkuveikkaansa kovana jätkänä.

Oli miten oli, mutta lehdessä se lukee ja pointtinihan oli juuri se, ettei tiedä mitkä Petterin kirjoitukset ottaa tosissaan ja mitkä ei
 

spin-o-rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Porin Kärpät, IBK Björneborg, FBKB, SuPa
Prt Sc kirjoitti:
Täsmentäisin vielä, että lainasin todellakin Petteri Sihvosta ja aina kun lainataan Petteri Sihvosta, ollaan liikkeellä sarkasmilinjalla. Ennen kuin totaalisesti sekoat Petteri kommentteihin, on syytä muistuttaa, että Petterin mukaan Ryan VandenBusschella on kaksi vertaistaan vastusta kotoisessa liigassamme: Sami Helenius ja Toni Sihvonen
Huhhuh...meinasi pumppu pettää. Kyllähän sihvonen tiedetään ja vielä kun ei tiedä onko sillä ollut populisti-päivä vai ei: toisinaan tekis toisinaan sitten taas ei... :) vaihteeksi menee vähän aiheen vierestä..hmm..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kun kerran viime viestit edustavat lähinnä kovia (Helge, Vandenpuska) ja "kovia" (Sihvoset), niin jatketaan samalla mitalla. Mahtaako huomenna olla vuorossa paljaskätinen avojäävalssi Isomäen pyhätössä? Vai pelottaako SM-liigan, eduskunnan, päiväkotihoitajien, postimerkkikeräilijöiden, teeihmisten, baletin harrastajien ja kuviokellujien mahdolliset poraamiset liikaa, eikä vieläkään nähdä Tshekki-Platilin noutoa. 24 tunnin päästä ollaan jo vähän viisaampia asian suhteen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Arnold kirjoitti:
Kun kerran viime viestit edustavat lähinnä kovia (Helge, Vandenpuska) ja "kovia" (Sihvoset), niin jatketaan samalla mitalla. Mahtaako huomenna olla vuorossa paljaskätinen avojäävalssi Isomäen pyhätössä? Vai pelottaako SM-liigan, eduskunnan, päiväkotihoitajien, postimerkkikeräilijöiden, teeihmisten, baletin harrastajien ja kuviokellujien mahdolliset poraamiset liikaa, eikä vieläkään nähdä Tshekki-Platilin noutoa. 24 tunnin päästä ollaan jo vähän viisaampia asian suhteen.

Jos huomenna olisi kyseessä kuitenkin, jääkiekko-ottelu?

Sopisiko se sulle Arska?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jääkiekko-ottelu roikkuu hiuskarvan varassa; seuraava hanskojen pudotus voi tapahtua minä hetkenä hyvänsä. Ja näin sen kuuluu mennäkin.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Se 15 000 oli Jokerien ja IFK:n showtappelun sakot. Spontaani pelitilanne niin asia on ihan eri ja Upi pitää turpansa kiinni. Ei siellä ole kanttia antaa joka tappelusta joka syttyy ilman ennalta sopimisia kovia sakkoja, se tuo liigalle liikaa bad julkisuutta. Ja ne sakot ovat aina olleet suuria IFK:lle, pienempiä sitten muille joukkueille. Eli kuvitellaan tilanne jossa vaikka pelitilanteen jälkeen on syttynyt tappelu, niin en usko että se maksaisi esim Ässille 15 000 euroa. Mentäisiin todennäköisesti sillä peruslinjalla, ukko pihalle ja seuraava peli kieltoa ja ei sakkoa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
aceman81 kirjoitti:
Jääkiekko-ottelu roikkuu hiuskarvan varassa; seuraava hanskojen pudotus voi tapahtua minä hetkenä hyvänsä. Ja näin sen kuuluu mennäkin.

Mun mielestä ei kuulu, näin. Mielestäni pelataan viisikkoina hienoa taitokiekkoa, jos tuomari sallii ja paremmin linjan sisäistänyt ja taitavampi joukkue ottaa 3 pistettä. Unelma ottelussani ei tule ainuttakaan prk, eikä OR. Tilastomiehillä on kiire merkitä, maalintekijöitä, syöttäjiä ja maalivahtien torjuntoja.

Heräsinkö tähän?
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Olkku kirjoitti:
Mun mielestä ei kuulu, näin. Mielestäni pelataan viisikkoina hienoa taitokiekkoa, jos tuomari sallii ja paremmin linjan sisäistänyt ja taitavampi joukkue ottaa 3 pistettä. Unelma ottelussani ei tule ainuttakaan prk, eikä OR. Tilastomiehillä on kiire merkitä, maalintekijöitä, syöttäjiä ja maalivahtien torjuntoja.

Heräsinkö tähän?

Osta TPS:n kausari sitten.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olkku kirjoitti:
Mun mielestä ei kuulu, näin. Mielestäni pelataan viisikkoina hienoa taitokiekkoa, jos tuomari sallii ja paremmin linjan sisäistänyt ja taitavampi joukkue ottaa 3 pistettä. Unelma ottelussani ei tule ainuttakaan prk, eikä OR. Tilastomiehillä on kiire merkitä, maalintekijöitä, syöttäjiä ja maalivahtien torjuntoja.

Heräsinkö tähän?

No tästä voidaan olla samaa mieltä. Minunkaan unelmaottelussani ei tule ainuttakaan PRK:ta tai OR:ää, vaan tappeluista saa esim. 5 tai 5+10 min.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös