Vanha kortti mukaan ja tuo vahvistus. Sillä itse ajattelin yrittää.Pääseeköhän U20 finaaliin maanantaina ilmaiseksi näyttämällä ensi kauden kausikortin tilausvahvistusta ovella?
Mulla ei kuluvalla kaudella kausikorttia ollut, niin pelkällä tilausvahvistuksella pitää yrittää.Vanha kortti mukaan ja tuo vahvistus. Sillä itse ajattelin yrittää.
Vanha kortti mukaan ja tuo vahvistus. Sillä itse ajattelin yrittää.
Mulla ei kuluvalla kaudella kausikorttia ollut, niin pelkällä tilausvahvistuksella pitää yrittää.
Hyvä vinkki, kiitos. Sieltä löytyi.Ootteko katsonut ticketmastersin sivuilta onko siellä teille liput varattu? Itsellä näyttäis olevan, mutta en peliin pääse töiden takia niin en ole lunastanut lippuani.
Kiitos. Siellähän tuo lippu sovelluksessa näkyy!Ootteko katsonut ticketmastersin sivuilta onko siellä teille liput varattu? Itsellä näyttäis olevan, mutta en peliin pääse töiden takia niin en ole lunastanut lippuani.
Kenellä TPS olisi voinut kilpavarustella? Vali on pelannut liigassa jo pari nollapeliäkin, Hemming ja Munkki ovat tehneet ~10 pinnaa liigassa tällä kaudella.TPS ei kilpavarustele sen enempää. Puhtaasti materiaalilla Ässät suosikki voittamaan tänään.
Kenellä TPS olisi voinut kilpavarustella?
Ekaa kertaa näen Boeliuksen ja on siinä meillä hyvä aihio.
Turhan löysää puolustamista omissa.Ässät vie ja TPS iskee joka paikasta maalin. Nyt sentään Lenni kaventaa 4-2.