Leijona TV.Näkeekö muuten tämän pelin jostain? Tässä olisi vain näin ohjelmattomana ja lapsivapaana sunnuntaina pelkkää luppoaikaa..
Näkeekö muuten tämän pelin jostain? Tässä olisi vain näin ohjelmattomana ja lapsivapaana sunnuntaina pelkkää luppoaikaa..
Isomäen katsomosta tai leijonat.tv:stä. Molemmissa vitosella. Jos on kausikortti niin tämä peli vielä ilmaiseksi Isomäessä.Näkeekö muuten tämän pelin jostain? Tässä olisi vain näin ohjelmattomana ja lapsivapaana sunnuntaina pelkkää luppoaikaa..
Mun mielestä aika tasaista ollut, voi kääntyä kummalle vaan.Miltä peli näyttää? Onko Ässillä peli hallussa, vai onko tästäkin ottelusta odotettavissa normaaliin tapaan häviö ja helvetinmoista vitutusta, kuten Porissa viime vuodet ollut tapana!?
Ok, eli hävitään *hymiö*.Mun mielestä aika tasaista ollut, voi kääntyä kummalle vaan.
Ihan vauhdikas eka erä, takaa-ajoasemassa ollaan. Taklauksia tullut ekassa erässä, lähes saman verran kuin edustuksella koko kauden aikana.
Kiekolliseen peliin kaipaan Ässiltä terävyyttä, varsinkin hyökkäyksessä. Aika suoria ja lyhyitä on hyökkäykset.Mun mielestä aika tasaista ollut, voi kääntyä kummalle vaan.