Huomenna on hauska lukea kuinka kahvarafanit on saanut penalttia, toivottavasti. Niin onnetonta tekstiä on tullut sieltäpäin, onnea.
Itse olin näkemässä ison jannen taklauksen kokkelissa (niin ja sinne ei tod mahdu 5-600 katsojaa, ennen 200-300, eikä tullu radiosta ippe) ja hitaalla mutta kankealla G:llä oli kyynerpää aika ylhäällä sekä hyppy vielä päälle.
Pidän taklauksista ja tämä ei tehnyt poikkeusta muuten kuin että kyseessä oli pieni padan pelaaja joka pelasi harjotusottelua. Vinkukaa vaan siellä, noutaja tulee. Piditte tahi ette. Itse pidän fyysisestä taitokiekosta ja jos omia telotaan, telotaan takasin. Oli kyseessä vahinko tai ei. Nyt on taas se joo...
modet toivottavasti muistaa kyseisiä herroja pienelle penaltilla:
Henkka kirjoitti:
Näköjään keskittyivät niin intensiivisesti, että kahvankin vahtaaminen unohtui. Historiallinen hetki.
vstp kirjoitti:
Niin ässäfaneilla on vähemmän älyä? Joka tässäkin "grönvallonhakattavatelottavatapettava" -keskustelussa on tullut esille. Mutta mikäs siinä, keskittyköön Ässät Reten jahtaamiseen. Mihinkäs muuhunkaan niistä puukätisistä markotoivosista ja nevöhöördjunnuista jotka jossain lehdissä itkee onkaan? Ottaahan se koville kun vuosiin ei ole jääkiekkoa nähty kuin telkasta.
eagle kirjoitti:
Kuka viitsii johonkin Poriin lähteä, jos asuu kunnon kaupungissa. Varsinkaan kun tietää että voitto on kuitenkin varma ja Ässistä ei mitään vastusta ole. Ässät vastustajana on yhtä kiinnostava kuin Pelicans.
Ainiin, puhuitkin kiekkopelistä, sehän sulkee jo Ässät ottelusta pois automaattisesti.
Torsti kirjoitti:
Ja mistähän Sinä tiedät meikäläisen peleissäkäynnin määrän? Sillä, etten ollut Porissa eräässä Ässät-Tappara ottelussa?
Joillakin voi toki olla joskus jääkiekko-otteluiden kanssa päällekäin sitä oikeatakin elämää.
Tässä muutama esimerkki. Hulluja nuo rau....eiku tamperelaiset.
Puhuin.
Kai mäkin saan penalttia kun koitan puhdistaa palstaa luteilta.