Hys...hiukka varovaisuutta, jos vaikka Toivola lukeee tätä palstaa.Salkkis kirjoitti:Tätä tulevaa peliä ei kannata kauheasti vertailla Tampereen peliin, yksi erittäin merkittävä tekijä on viimeinen vaihto-oikeus, joka antaa Ässille mahdollisuuden peluuttaa parhaita hyökkäysvoimiaan Tapparan heikoimpia pakkeja vastaan.
peno kirjoitti:Jos joku itkee, niin tarviiko siihen vastata itkulla? Mun puolesta voisitte lopettaa tuon turhanpäiväisen jaarittelemisen siitä, kuka teloo kenetkin. Löytyisikö jotain muutakin asiaa pelistä, kuin tuo turhanpäiväinen provoilu?
scorpion kirjoitti:Sitä peno saa mitä tilaakin, ootte porannu täällä jatkoajassa viimiset vuodet Tapparan koukku&kahvaus (vaikka tilastotkin näyttää teidän arvostelujen oikeellisuuden???) pelistä niin kestä sä nyt poju ees tää yx sarja kun omaa joukkuettas arvostellaan! Ei tää arvostelu kuitenkaan enää montaa päivää kestä! :)
scorpion kirjoitti:..poju ees tää yx sarja..
Hexagon kirjoitti:Ässillä selvä vaikutus tuomarointiin(=huutojäähyt) ja siinä piilee voiton avaimet. 6500 Neandertaalilaista parin promillen sivutuulessa saa aikaan ihan mukavaa mekkalaa jos heidän rakastamaansa joukkuetta kohdellaan kaltoin.
Onko siitä jo niin paljon aikaa... No, paikalla oltiin ja tunnelman muistan edelleen varsin hyvin, toivottavasti huomenna porilainen hulluus on yhtä voimissaan niin kentällä kuin katsomossa.teemu73 kirjoitti:2.4.1978 eli yhtä päivää vaille tasan 28 vuotta aikaisemmin Ässät pelasi erästä play off -sarjaa nimenomaan Tapparaa vastaan ja sarja oli kotona katkolla. Ässät voitti ottelun 6-3 ja Suomen mestaruuden. Mahdollinen huominen saavutus olisi jo melkein yhtä kova juttu.
Ehdottomasti samaa toivotaan täälläkin. Roolitus pysyisi tällöin ykkösessä lähes ennallaan ja joukkueesta löytyisi edelleen todellinen ratkaisijaketju. Lisäksi Hiseylla on luultavasti ässäpelaajista eniten potentiaalia nostaa omaa rooliaan toistaiseksi nähdystä.peruspata kirjoitti:Toivolan aatoksista on paha mennä sanomaan, mutta itse laittaisin Rob Hiseyn kokeilemaan laitaan. Mutta saa nähdä, miten asia menee. Tuli vaan mieleen, että siinä olisi edes osittain Maven tyylinen sälli stuntiksi.
Totta ihmeessä pelaa, samalla Oulun tohtorilla kävi kuin AUK.Jokke kirjoitti:Ja tuosta Laineen loukkaantumisesta voisin lyödä melkein vetoa, että pelaa huomenna täydessä kunnossa.
Saa*ana tollasten one-linereitten käyttöä!Hevosmies kirjoitti:Ketä tähän provoon tarttuu saa banaanin.
Täydellä Höyryllä takaisin Hakametsään!
Muuteen ihan yhä, mutta Hisey on sentteri, enkä tiedä kuinka kannattavaa on peluutta kahta sentteriä samassa ketjussa. Siinä saisi sitten paikkailla Hiseytäkin ja Ässillä varsinaisia senttereitä ei enempää ole, Takala ja Komarov vetäneet keskelläkin, mutta ainakin liigassa pääasiassa laidassa.peruspata kirjoitti:Toivolan aatoksista on paha mennä sanomaan, mutta itse laittaisin Rob Hiseyn kokeilemaan laitaan. Mutta saa nähdä, miten asia menee. Tuli vaan mieleen, että siinä olisi edes osittain Maven tyylinen sälli stuntiksi.
Eli Joensuuta Toivola siihen harkitsee, laitureista Joensuu onkin tyylillisesti ehkä sopivin mutta tehot ovat liian usein kiertäneet Jesseä kaukaa, Takala voisi sinänsä olla kokeilun arvoinen, tosin tarvitseeko kahta puolustavaa hyökkääjääkään peluuttaa samassa ketjussa.Jokke kirjoitti:Kiekkokansasta poimittua:
- Kivenmäen paikalle siirretään toisesta ketjusta vasen laituri. Pelaaja sai kuitenkin torstaina sen verran kovan tällin, että hänen pelaamisensa lauantaina on epävarmaa, selvitti valmentaja Mika Toivola.
peruspata kirjoitti:Toivolan aatoksista on paha mennä sanomaan, mutta itse laittaisin Rob Hiseyn kokeilemaan laitaan. Mutta saa nähdä, miten asia menee. Tuli vaan mieleen, että siinä olisi edes osittain Maven tyylinen sälli stuntiksi.
.
baldie kirjoitti:Totta ihmeessä pelaa, samalla Oulun tohtorilla kävi kuin AUK.
Hoki kirjoitti:Löytyykö moneltakaan tuomarilta munaa mennä suoraan suden suuhun. Itse veikkaan Kruusia tai Favorinia, Levonen ei voi taustansa takia, Toivola ja Henrikson on varattu muille sarjoille ja Rönni tuskin puhaltelee enään tässä sarjassa.
Sm-liigan kokoonpanoissa ainakin Komarov on ykköskentässä.Näkkäri kirjoitti:Itse en Jesseä ykkösen laitaan laittaisi, vaan ehkä mieluummin pää edellä joka paikkaan menevän energisen Komarovin. Leo pystyy tekemään tilaa AUK:lle ja Kuuselalle, joiden kummankin täytyy tänään nostaa kiekollisen pelinsä määrää. Komarov voi juntata porkkanapöksyjä laitaan ja aiheuttaa jatkuvaa hämminkiä Tapparapakeille. AUK löytää Kuuselaa ihan mainiosti ja Krissen laukaus ei ole pätkääkään huonompi vaikka Mave ei paikalla olekaan.