ukko idänmies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä
SaiPan kotisivujen mukaan polvivamma vaivaa edelleen.Viestin lähetti RaLu
Miksi Joni Yli-Torkko puuttuu Saipan kokoonpanosta? Onko loukkaantunut vai muuttopuuhissa?
SaiPan kotisivujen mukaan polvivamma vaivaa edelleen.Viestin lähetti RaLu
Miksi Joni Yli-Torkko puuttuu Saipan kokoonpanosta? Onko loukkaantunut vai muuttopuuhissa?
Viestin lähetti Arnold
Puolueeton scouttihan se itse on taitanut jättää simmulasit kotiin peliin mennessään? Kuusela on aivan varmasti yksi Ässien liukkaimmista pelaajista, Harjulan tasoa lähes. Kuusela kieltämättä sortuu välillä liialliseen pörräykseen, mutta muuten mies on luistimilla aivan eri luokkaa kun verrataan Ässien konkariosastoon tyyliin Korppi ja Martta.
Kuusela on nostanut profiliaan entisestään viime kaudesta, jolloin jo aiheutti meikäläisellä kiksejä. Nykyään Kuusela sortuu jopa taklaamaan, joten siinäkin mielessä kunnioitusta tippuu siihen suuntaan. Ainesta olisi uudeksi Niko Mikkolaksi, jos kaikki palaset vain loksahtaisivat kohdalleen.
Arnold, mehän ollaan "kerrankin" jostain pelaajasta samaa mieltä :)
Kuusela on todellakin pelaaja johon kannattaisi satsata peliaikaa, vaikka ykkösketjun laiturina.
Viestin lähetti RaLu
Puolueeton scoutti on siinä aivan oikeassa, että Kuusela on yksi Ässien hitaimmista pelaajista. Korppi on Kuuselaa nopeampi luistelija, tämä ei ole mielipide vaan fakta. Taitava Kuusela kyllä on ja maalintekijän vikaakin taitaa olla joten olen sitä mieltä, että ansaitsisi enemmän peliaikaa.Viestin lähetti Arnold
Puolueeton scouttihan se itse on taitanut jättää simmulasit kotiin peliin mennessään? Kuusela on aivan varmasti yksi Ässien liukkaimmista pelaajista, Harjulan tasoa lähes. Kuusela kieltämättä sortuu välillä liialliseen pörräykseen, mutta muuten mies on luistimilla aivan eri luokkaa kun verrataan Ässien konkariosastoon tyyliin Korppi ja Martta.
Viestin lähetti Bauer
Tulikohan Cowboylla kympitkin täyteen?
Viestin lähetti RaLu
Onko siellä joku vapaaehtoinen kadunmies otettu selostamaan vai mikä tämä kaveri oikein on? Kauheaa itkua koko ajan Ässien "sikailusta" ja pelistä ei tahdo saada minkäänlaista kuvaa.
Viestin lähetti theref
Ottelurangaistukset eivät vaikuta kymppitiliin millään tavalla.