korkki kirjoitti:
Toinen erä ei voinut alkaa huonommin kun Pelikaanit meni helposti johtoon, kiekon mentyä tuomarin takana maskissa olleen Riksmanin längistä.
Ai se sitten meni tuomarin takaa? No ei se sitten mun mielestä mikään selitys ole Riksmanille. kyllä pitäisi pojan olla paremmin hereillä. Itse luulin, että kiekko ehti käymään paitsion arvoisesti keskikentällä. Mutta ei niin ei.
Ennen peliä sattui jännä asia tuossa B(4? 5?)-katsomon kohdalla: Järkkäri (sellainen vanhempi. Isokokoinen. No ok. IsoMAHAINEN) retuutti erästä harmaahiuksista miestä. Riepotteli minne sattui. En yhtään tiedä mitä mies teki ansaitakseen tuon (ihan hyvin siis on voinut tulla aiheesta. Tätä tarkoitan), mutta oli helvetin huono suoritus järkkäriltä. Töni ja riepotteli kuin olisi haastanut oikein tappeluun. Uhkasi soittaa muita järkkäreitä apuun etc. Surullisen huono suoritus järjestystä valvovalta henkilöltä. Kävin sitten sanomassa (kyllä. Olen reetupukki) siitä toiselle järkkärille ja lupasi sanoa eteenpäin. Kommenttina: "Joo. On tuosta ennenkin tullut sanomista tuosta miehestä" tarkoittaen järkkäriä. Tai jotenkin tuohon suuntaan. Valivali.
Itse pelistä kai saavat jotkut fiksummat sanoa vähän enemmän. Siirryn hajahuomioihin.
Nielikäinen alkaa osoittaa hieman jo jotain merkkejä. Yhä hieman riskialtista. Mahtaakos Pasia vituttaa pelata Chewbaccan ja Komarovin kanssa samassa ketjussa? Syöttöjä ei tule varsinkaan Komaroville sitten millään ja muutenkin vaikuttaa setä vihaiselta. Tappelu nyt oli aika sovittu juttu. Tuleeko tappelun jälkeen tuulettamisesta lisäsanktioita? En arvosta muuten herran filmikaatuiluita.
Äänentoisto oli aivan perseestä. B-katsomoon kuulunut sitten yhtään kuulutusta kunnolla. Arvalla meni kaikki. Vai onko minulla vain huono kuulo?
Joensuu pelasi helvetin hyvin. Pirteästi tai jotain siihen suuntaan. Vähän jossain vaiheessa yritti liikaa yksin (hakee ekaa liigamaalia. Tuuletti syöttöä muuten lievästi sanoen paljon), mutta oli Ässien pirtein pelaaja.
Pirteydestä puheenollen: Kivenmäki.. Sanokaa oikeasti mitä vain, mutta minun mielestä suht huono esitys. Toki muutama aivan MAHTAVA oivallus(pari mahtavaa syöttöä & Komea maali), mutta herralla kesti luvattoman kauan rusettiluistelu vaihtoon. Samoin pari pahaa kiekonmenetystä ja muutama haluton kaatuilu. Ei näin. On mave hyvä pelaaja, minä sitä kiistä.. mutta OttelunVakuuttajalta tarvisi nähdä sitä yritystä ihan koko ajan.
Kaipainen on aika turha tuossa Rauteen ketjussa (joka pelasi silti jälleen aika hyvin).. toisaalta.. Kenet siihen tilalle? nii-in.
Tuomari.. otti jossain vaiheessa hyvin koukkuja pois ja taas jossain vaiheessa vihelsi ihmeellisistä asioista jäähyjä. Ei niin kovin hyvä peli, muttei kaikkea pilannutkaan. Ainakin yksi jäähy Pelikaaneille täysin kotiyleisön huudosta. Ja yksi hyvittely jossain vaiheessa sitten. Ässämies boksiin, siis. Komarovin tilannetta en nähnyt niin selvästi, joten en sitä ruodi. Kuulemma on Toivola sanonut että "on se ihme kaveri. Nyt johtaa jäähypörssiä ja varmaan jouluun mennessä maalipörssiä". Kuulopuhetta.
Joopajoo. Riksmanilta muuten kelpo ottelu. Se yksi lirahdus uskomattoman helppo. Pelikaanien vahti pelasi hyvin aika-ajoin (omaa mahtavan hanskakäden), mutta jossain vaiheessa taas sitten vähemmän vakuuttavasti. Kaaneilla löytyy yksilötaitoa, mutta joukkuepeli puuttuu lähes täysin. Niemellä on muuten ikävä tapa hakata mailallaan ohiluistelevia pelaajia. En tyksi.
Olen muuten sokea. Tai sitten en vaan muista miltä palstallakirjoitteleva metsänelukka näyttää. En taaskaan nähnyt. Hitto.