Ässät mediassa

  • 2 307 140
  • 9 603

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43

jasa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Montreal Canadiens, Ajax, Liverpool
Tällä hepulla varmasti suuri padan muotoinen sydän mutta laulajaksi ei välttämättä ole.
edit: jaa kappas, kyseinen herra nähtävästi toimii valokuvaajana Ässien kotipeleissä... Ässien sivuilta vaan bongasin kyseisen laulajan nimen.

Täällähän mä olen. Ja vastuussa olen tästä biisistä. Olen umpisurkea laulaja, mut pidin noita sanojani ihan hauskoina ja en ny kauheen vakavalla naamalla sitä tarkoittanut. Huumoria täytyy olla, sil muuten kuolee tylsyyteen. Ja ohan nuo kiekasut ny aika koomisia....Älkää antako turpiin. Kamera voi pian hajota :-)
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällähän mä olen. Ja vastuussa olen tästä biisistä. Olen umpisurkea laulaja, mut pidin noita sanojani ihan hauskoina ja en ny kauheen vakavalla naamalla sitä tarkoittanut. Huumoria täytyy olla, sil muuten kuolee tylsyyteen. Ja ohan nuo kiekasut ny aika koomisia....Älkää antako turpiin. Kamera voi pian hajota :-)
Se on täysin oikea asenne, ettei ota itseään liian vakavasti.
 

Larbatchov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sori alkuun huutelusta "vieraisiin pöytiin", näin lukkofanina siis, mutta olisko jollakulla tietoa HC Ässät Pori Oy:n strategiasta? Myös visio ja missio, jotka strategiaan usein kiinteähkösti liittyvät, kiinostaisivat. Olen yrittänyt etsiä monesta paikasta muttei vaan tunnu löytyvän.

Tarkoitus ei siis ole tulla tältä pohjalta vittuilemaan seuraavan paikallismatsin otteluketjuun, vaan tarvitsisi yhteen kouluhommaan tehtä kahdesta kilpailevasta yrityksestä ja niiden strategioista pieni vertaileva tutkimus. Koska siellä kuitenkin kuullaan sata ja yksi analyysia Nokian ja Applen strategioista niin ajattelin heittää kieli poskessa näistä satakuntalaisseuroista pikku jäsentenvälisen. Tyssäsi vaan nyt ensi alkuun siitä ettei HC Ässät Pori Oy:stä moista tunnu löytyvän.

Kiitokset etukäteen jos joku löytää ko. strategian jostain tai muistaa vaikka kokonaan ulkoa, kuten jokaisen tosifanin tietysti pitäisi.
 
Viimeksi muokattu:

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Täällähän mä olen. Ja vastuussa olen tästä biisistä. Olen umpisurkea laulaja, mut pidin noita sanojani ihan hauskoina ja en ny kauheen vakavalla naamalla sitä tarkoittanut. Huumoria täytyy olla, sil muuten kuolee tylsyyteen. Ja ohan nuo kiekasut ny aika koomisia....Älkää antako turpiin. Kamera voi pian hajota :-)

No mutta se on hyvä että tiedostaa itsekin että missä pärjää ja missä ei.
Valokuvat muuten olivat hienoja... :D
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällähän mä olen. Ja vastuussa olen tästä biisistä. Olen umpisurkea laulaja, mut pidin noita sanojani ihan hauskoina ja en ny kauheen vakavalla naamalla sitä tarkoittanut. Huumoria täytyy olla, sil muuten kuolee tylsyyteen. Ja ohan nuo kiekasut ny aika koomisia....Älkää antako turpiin. Kamera voi pian hajota :-)

Tuolla vapaan puolella muutamassa ketjussa on näistä biiseistä annettu kunnia porilaiselle, vaikka eihän kameramies toki ole Porista. Ei sieltä päinkään.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Urheilulehden videolla Kaukoranta vs. "johtava"
Aiheena trap-pelaaminen. Ihan mielenkiintoista juttua ja itse kyllä aktiivisen pelin kannalla. Haluan ja toivon että Ässät jatkaa aina aktiivisena, kotona ja vieraissa. Joskus kun meni hieman heikommin ja tuli katseltua padan vieraspeleissä peruuttelua melkein koko 60 minuuttinen niin mietin että eikö sitä perkele voi edes yrittää. Varsinkin kun voittoja tuli vieraissa kerran kymmenestä pelistä.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Urheilulehden videolla Kaukoranta vs. "johtava"
Aiheena trap-pelaaminen. Ihan mielenkiintoista juttua ja itse kyllä aktiivisen pelin kannalla. Haluan ja toivon että Ässät jatkaa aina aktiivisena, kotona ja vieraissa. Joskus kun meni hieman heikommin ja tuli katseltua padan vieraspeleissä peruuttelua melkein koko 60 minuuttinen niin mietin että eikö sitä perkele voi edes yrittää. Varsinkin kun voittoja tuli vieraissa kerran kymmenestä pelistä.

Tuo oli todella hyvä video. Sihvosesta saadaan paras irti kun haastetaan tuolla tavoin, mutta Kaukoranta oli kyllä vakuuttava.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uusimmassa Urheilulehdessä ilmeisesti artikkeli Armiasta, onko joku ehtinyt jo tsekata? Mistä näkökulmasta juttu on tehty ja onko siinä mitään kiinnostavaa luettavaa Armian pelejä jo seuranneille?
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Uusimmassa Urheilulehdessä ilmeisesti artikkeli Armiasta, onko joku ehtinyt jo tsekata? Mistä näkökulmasta juttu on tehty ja onko siinä mitään kiinnostavaa luettavaa Armian pelejä jo seuranneille?

Ei se juttu ollut Armiasta vaan toisen kauden kirouksesta ja Armia oli yksi kolmesta esimerkkitapauksesta. Päätelmä toisen kauden kirouksesta oli lähinnä sellainen että sitä ei ole. Armian kohdalla puhuttiin fanien liian kovista odotuksista ja kehuttiin pojan päätä kun ei keksinyt tekosyitä sille miksi tulosta ei synny. Armian kohdalla oleellisimpana pidettiin sitä että Joppe on alkukauden "neiteilyn" jälkeen alkanut taas töihin ja mennyt taas sinne mistä niitä maaleja tehdään. Nuorten MM kisoja pidettiin liekin sytyttäjänä ja Armia pelaa taas yhtä hyvin kuin viime kaudella.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ässien hallituksen jäsen, Stockmannin toimitusjohtaja ja Patasydän Hannu Penttilä on tänään nimitetty seurojen yksimielisellä pyynnöllä/päätöksellä sm-liigan hallituksen puheejohtajaksi.

Mietteitä?

Itse ainakin pidän hyvänä asiana sitä, että kun nykyään puhutaan kiekon kansainvälistymisestä jne jne, niin varmaan Ässätkin pysyy loopissa siitä, mitä oikeasti kabineteissa tapahtuu.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Hieno asia saada Ässien mies koko liigapyramidin huipulle.. tässä vielä uutinen asiasta

Satakunnan Kansa

Näinköhän Penttilä voinee uuden asemansa takia jatkaa Ässien hallituksen jäsenenä, vai iskeekö nyt jonkinlainen jääviys kysymys päälle.. kuka tietää?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Näinköhän Penttilä voinee uuden asemansa takia jatkaa Ässien hallituksen jäsenenä, vai iskeekö nyt jonkinlainen jääviys kysymys päälle.. kuka tietää?

Kyllä ainakin Rajala taisi toimia myös Lukossa samanaikaisesti, eli tuskin on mikään ongelma.

Uskomatonta, että Hjallis ei saanut omaa edustajaansa uuteen hallitukseen. Myös Kummolan saunakaverit loistavat poissaolollaan. Olisivatko ajat ainakin tältä osin muuttumassa?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kyllä ainakin Rajala taisi toimia myös Lukossa samanaikaisesti, eli tuskin on mikään ongelma.

Toimi juu, mutta asiassa on yksi pointti.

SM-liigan hallituksen puheenjohtaja Timo Rajala ja Lukon toimitusjohtaja Timo Rajala ovat eri persoonia.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Toimi juu, mutta asiassa on yksi pointti.

SM-liigan hallituksen puheenjohtaja Timo Rajala ja Lukon toimitusjohtaja Timo Rajala ovat eri persoonia.

Heh, niinpä tietenkin:)
 

Kippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Penttilän lisäksi uudessa hallituksessa ainakin Vesa Puttonen on lähes fanaattisen tason patamies. 2006 Hesarissa oli pikku-uutinen, jossa Vesa totesi leikkaavansa silloin niin muodikkaan irokeesin jos Ässät voittaisi mestaruuden.
 

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vinkkinä palstaveljille: Koffin Facebook-sivulta saa ilmaiseksi Urho Play -koodeja, jotka kelpaavat vielä jäljellä olevissa runkosarjan otteluissa. Niitä voi hakea 1 kpl per päivä (per Facebook-tunnus, krhm). Nyt kun kertamaksu on peräti 12e/ottelu, niin Ässien otteita seuraa ilmaiseksi erityisen mielellään.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Vinkkinä palstaveljille: Koffin Facebook-sivulta saa ilmaiseksi Urho Play -koodeja, jotka kelpaavat vielä jäljellä olevissa runkosarjan otteluissa. Niitä voi hakea 1 kpl per päivä (per Facebook-tunnus, krhm). Nyt kun kertamaksu on peräti 12e/ottelu, niin Ässien otteita seuraa ilmaiseksi erityisen mielellään.
Kiitokset vinkistä, URHOn tunnukset napattu talteen. Nyt sitten odottelemaan seuraavaa vierasottelua.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Koko sivun juttu Ässistä päivän Helsingin Sanomissa. Zaborskyn ja Dixonin haastattelu (jossa korostavat olevansa poikamiehiä) ja lisäksi juttu siitä, miten Ässien asiat on laitettu kuntoon. Mainitaan myös, että molemmat olisivat Kari Takon löytöjä, mikä varmaan pitää kyllä paikkansa.

http://img805.imageshack.us/img805/327/paajuttu.png
http://img826.imageshack.us/img826/8179/kainalo.png

Lämmin kiitos linkeistä! Sai talteen koneelle hienoja muistoja jannuista, jotka tuskin kovin pitkään Porissa pelaavat.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mainitaan myös, että molemmat olisivat Kari Takon löytöjä, mikä varmaan pitää kyllä paikkansa.

Jos Dixonkin on Takon löytö eikä Toivolan niin toivottavasti jossain vaiheessa Takkokin saa tästä krediittiä. Aikaisemmin Takon hankinnat (osin syystäkin) saivat helvetisti paskaa niskaan fanien suunnasta.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos Dixonkin on Takon löytö eikä Toivolan niin toivottavasti jossain vaiheessa Takkokin saa tästä krediittiä. Aikaisemmin Takon hankinnat (osin syystäkin) saivat helvetisti paskaa niskaan fanien suunnasta.

Takon löytö + Toivolan hankinta = Stephen Dixon.

Pointti siis on, ettei Toivola etsi pelaajia, pelaajakoordinaattori on sitä varten. Mielestäni molemmat ansaitsevat kredittiä siitä että Dixon pelaa meillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös