Ässät mediassa

  • 2 307 876
  • 9 603

Mankka82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Edmonton Oilers
Tallenne on katsottavissa jälkeenpäin myös. En ole juuri nyt chromecastin/wifin ulottuvilla, mutta chromecastin tunnus näkyy silti himmeänä yläkulmassa, kun kokeilin yhtä tallennetta.
Tälle iso peukku jos ja kun pystyy katsomaan jälkeenpäin.

Ite oon Chromecastannut myös Satakunnan Kansan lähettämiä pelejä joten en usko että tässä ongelmaa.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mulla on tuo uusin Chromecast with Google-tv ja sen kanssa on ongelmia saada näkymään full screen-moodossa. Joku selainsovellus löytyi, jolla onnistuu, mutta se on kk-maksullinen. Kyse siis SK:n livelähetyksistä/tallenteista.

En ole koettanut kännykästä peilata. Olen sitten katsonut tietokoneella, jonka yhdistänyt telkkariin.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tälle iso peukku jos ja kun pystyy katsomaan jälkeenpäin.

Ite oon Chromecastannut myös Satakunnan Kansan lähettämiä pelejä joten en usko että tässä ongelmaa.

Mulla on tuo uusin Chromecast with Google-tv ja sen kanssa on ongelmia saada näkymään full screen-moodossa. Joku selainsovellus löytyi, jolla onnistuu, mutta se on kk-maksullinen. Kyse siis SK:n livelähetyksistä/tallenteista.

En ole koettanut kännykästä peilata. Olen sitten katsonut tietokoneella, jonka yhdistänyt telkkariin.

Kokeilin tuota U20 Ässät-HPK pelin tallennetta. Lähti pelittämään. Käytössä SK:n sovellus, kännykkä ja erillinen chromecast.
 

zalmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat Jyp
Ässät arvioitu sijalle 10 tuossa Jatkoajan "Teipistä teippiin"-podcastissa. Positiivisena asiana nähdään parempi materiaali verrattuna viime kauteen, mutta Härkälä päävalmentajana aiheuttaa epäilyksiä raadissa. Yksi äänessä olleista heitti veikkauksen, että Matinmikko pelaa EHT:llä seuraavan kahden kauden aikana. Mielenkiintoisiksi seurattavaksi pelaajiksi nostettiin Heimosalmi, Viitala ja Erholtz.
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Mihin? Youtubeen? Ja mistä kertoo tarkemmin?
Cmore ja sub näyttävät. Yleisesti käsittelee kai Ässiä ja fanien toimintaa Ässien ympärillä. Vuosia en muista, mut tuon kuvaaminen alotettiin jo ennen koronaa mut korona katkasi silloiset suunnitelmat. Viime kaudella oli kotipeleissä seisomakatsomossa kuvailemassa ja Raumalla oli runkosarjan lopulla Pataljoonan bussissa kuvailemassa ja haastattelemassa porukkaa. Tuolta siis ainakin sisältöä. Enempää ei itellä tietoa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Cast-Seppänen pudotteli kausikohteita ja Ässät pääsi listalle kohteessa o/u 79,5 pistettä. Panos: over.

Perustelujen mukaan materiaali on täysin paska paperilla, mutta mukana ei ole yhtään vapaamatkustajaa, joukkue on kasattu, scoutattu laadukkaasti moneyball-hengessä. Viime kevään päälle voi oikeasti rakentaa jotakin valmentaja Härkälän näköistä kokonaisuutta. Ässät on ohuesti odottamaansa parempi porukka.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Komarovia tarjottiin myös Ässille 200 000e hintaan

Herra-mun-aikani-ties! Leksa oli siis ollut juurikin niin kallis kuin hänen kerrottiinkin olevan.. noinkohan HIFK todella lopulta maksoi suunnilleen tuon summan

Onneksi väistettiin tuo luoti. Vaikka nyt kerrottiin että joukkueeseen panostetaan vielä napsun enemmänkin mitä ensin ilmoitettiin, niin noinkohan Ässillä on enää edes jäljellä pelaajabudjetissa 200k käyttämätöntä..
 
Viimeksi muokattu:

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Heseläisillä on rahaloita maksaa mielenkiintoisista pelaajista, landella joutuu toivomaan Möttösistä legendoja.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heseläisillä on rahaloita maksaa mielenkiintoisista pelaajista, landella joutuu toivomaan Möttösistä legendoja.
Näinhän se on. HIFK:lle 200k on sama kuin Ässille tyyliin 120k-130k. Lisäksi Hesessä kilpaillaan myös ihmisten vapaa-ajasta aika kovasti, joten joukkueessa tarvitaan myös väriläiskiä menestyvän joukkueen lisäksi.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Tällaisena ei-niin-vakavana, mutta hassuna huomiona nostettakoon Ässien Instagram reeleissä(?) pyörivä kuva JMJ:stä jonkun naisen kanssa, jossa hän siis varvustaa ollakseen yhtä pitkä. Ei ole lyhytkasvuisena olo helppoa, vaikka olisi vähän mainetta ja mammonaakin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tällaisena ei-niin-vakavana, mutta hassuna huomiona nostettakoon Ässien Instagram reeleissä(?) pyörivä kuva JMJ:stä jonkun naisen kanssa, jossa hän siis varvustaa ollakseen yhtä pitkä. Ei ole lyhytkasvuisena olo helppoa, vaikka olisi vähän mainetta ja mammonaakin.
No huomiona myös, että eihän 174cm Järvinen edes ole mikään oikein kunnolla lyhyt mies, mutta toki siis ymmärrän tuossa termin "lyhytkasvuinen" olevan sarkasmia (kait?). Olen itse vielä kolme senttiä lyhyempi, ja jopa minäkin olen saanut kuulla olevani silti liian pitkä voidakseni valittaa, että olisin "oikeasti lyhyt". Joskus nuorempana tätä pituutta tuli tietenkin sadateltua, nykyään näin kypsänä aikuisena ei enää ole väliä, koska on jo oikein tyytyväinen itseensä

No ok, minä tietysti en ole ammattijääkiekkoilija, joten sikäli lyhyydellä ei mitään vaikutusta/merkitystä esimerkiksi työhöni..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös