Pystyykö noita SK:n lähetyksiä katsomaan chromecastilla ?
Pystyy, olen katsellut Chromecastilla mm. pesäpalloa SK:n sivulta.
Pystyykö noita SK:n lähetyksiä katsomaan chromecastilla ?
Entäs jälkeen päin?Pystyy, olen katsellut Chromecastilla mm. pesäpalloa SK:n sivulta.
Entäs jälkeen päin?
Tälle iso peukku jos ja kun pystyy katsomaan jälkeenpäin.Tallenne on katsottavissa jälkeenpäin myös. En ole juuri nyt chromecastin/wifin ulottuvilla, mutta chromecastin tunnus näkyy silti himmeänä yläkulmassa, kun kokeilin yhtä tallennetta.
Tälle iso peukku jos ja kun pystyy katsomaan jälkeenpäin.
Ite oon Chromecastannut myös Satakunnan Kansan lähettämiä pelejä joten en usko että tässä ongelmaa.
Mulla on tuo uusin Chromecast with Google-tv ja sen kanssa on ongelmia saada näkymään full screen-moodossa. Joku selainsovellus löytyi, jolla onnistuu, mutta se on kk-maksullinen. Kyse siis SK:n livelähetyksistä/tallenteista.
En ole koettanut kännykästä peilata. Olen sitten katsonut tietokoneella, jonka yhdistänyt telkkariin.
Millä selaimella?Olen katsonut useita SK:n lähetyksiä Chromecastilla tänä kesänä.
Millä selaimella?
Esitetään YouTube:saa vai?Syyskuussa alkaa sitten 5-osainen Ässä-Dokkari viikon välein...
Oli ihan kivaa päästä "ennakkoon" kattoo kaks ekaa..
Mihin? Youtubeen? Ja mistä kertoo tarkemmin?Syyskuussa alkaa sitten 5-osainen Ässä-Dokkari viikon välein...
Oli ihan kivaa päästä "ennakkoon" kattoo kaks ekaa..
Olisko ollu C-More ja Sub..Esitetään YouTube:saa vai?
Mihin? Youtubeen? Ja mistä kertoo tarkemmin?
Cmore ja sub näyttävät. Yleisesti käsittelee kai Ässiä ja fanien toimintaa Ässien ympärillä. Vuosia en muista, mut tuon kuvaaminen alotettiin jo ennen koronaa mut korona katkasi silloiset suunnitelmat. Viime kaudella oli kotipeleissä seisomakatsomossa kuvailemassa ja Raumalla oli runkosarjan lopulla Pataljoonan bussissa kuvailemassa ja haastattelemassa porukkaa. Tuolta siis ainakin sisältöä. Enempää ei itellä tietoa.Mihin? Youtubeen? Ja mistä kertoo tarkemmin?
Herra-mun-aikani-ties! Leksa oli siis ollut juurikin niin kallis kuin hänen kerrottiinkin olevan.. noinkohan HIFK todella lopulta maksoi suunnilleen tuon summanKomarovia tarjottiin myös Ässille 200 000e hintaan
Jääkiekko | Leo Komarov HIFK:hon, hyökkääjää tarjottiin myös Ässille – tällainen oli hintalappu
36-vuotias hyökkääjä pelasi viime kaudella SHL:ää Luulajassa.www.satakunnankansa.fi
Näinhän se on. HIFK:lle 200k on sama kuin Ässille tyyliin 120k-130k. Lisäksi Hesessä kilpaillaan myös ihmisten vapaa-ajasta aika kovasti, joten joukkueessa tarvitaan myös väriläiskiä menestyvän joukkueen lisäksi.Heseläisillä on rahaloita maksaa mielenkiintoisista pelaajista, landella joutuu toivomaan Möttösistä legendoja.
Ei jää kokemuksesta kiinni. Määttä seuraavassa aallossa nuorempana jonossa.Kapteenisto: Jesse C sekä JMJ, Talaja ja Salmela A:t.
No huomiona myös, että eihän 174cm Järvinen edes ole mikään oikein kunnolla lyhyt mies, mutta toki siis ymmärrän tuossa termin "lyhytkasvuinen" olevan sarkasmia (kait?). Olen itse vielä kolme senttiä lyhyempi, ja jopa minäkin olen saanut kuulla olevani silti liian pitkä voidakseni valittaa, että olisin "oikeasti lyhyt". Joskus nuorempana tätä pituutta tuli tietenkin sadateltua, nykyään näin kypsänä aikuisena ei enää ole väliä, koska on jo oikein tyytyväinen itseensäTällaisena ei-niin-vakavana, mutta hassuna huomiona nostettakoon Ässien Instagram reeleissä(?) pyörivä kuva JMJ:stä jonkun naisen kanssa, jossa hän siis varvustaa ollakseen yhtä pitkä. Ei ole lyhytkasvuisena olo helppoa, vaikka olisi vähän mainetta ja mammonaakin.