Ahhh, tsekin tätä mumissut kun Argentiina pelejä katsellut”On yllämme raitapaidat Argentiinan,
on pelimme nopeata, kiihkoisaa
jos palkinnoksi toivomme me Malviinan,
emme paitsiosääntöä voi noudattaa”
Ahhh, tsekin tätä mumissut kun Argentiina pelejä katsellut”On yllämme raitapaidat Argentiinan,
on pelimme nopeata, kiihkoisaa
jos palkinnoksi toivomme me Malviinan,
emme paitsiosääntöä voi noudattaa”
Itse olen silti varmaan ainoa tällä palstalla ja muutoinkin jonka mielestä se vanha kuutio voi olla siellä katossa ja kaiuttimet myös, turhaa niitä alkaa upgreidaamaan.
Se pääpaino kuitenkin on siellä kentällä, eikä katossa videona tai taukomusiikissa, ja uskoisin että nuo kaiuttimet riittävät kyllä ihan näihin taitoluisteluesityksiin yms. missä ääntä käytetään ilman erillistä PA:ta.
Ennen oli ennen. Nyt tärkeintä on yhteislaulu, mainokset ja isot rätit.Siihen viihtyvyyteen vaikuttaa kyllä enemmän tapahtumat kaukalossa kuin joku mediakuution pikselimäärä. Peliin tarvittais Forsbacka ja Nickerson kaikenvkarvaisten philipsien sijaan.
@Tuamas
Mitkä hidastukset? Tuleeko tuolta kuutiolta mitään hidastuksia nykypäivänä? Tampereella varmaan tuleekin, mutta ei ole tainnut Porissa vuosiin näkynyt mielenkiintoisia hidastuksia kuutiolta, ite joutunut puhelimella katsomaan mitä tapahtui live-lähetyksen kautta.
Muuten kyllä hyviä nostoja tuossa sinun tekstissäsi, mutta silti olen hiukan eri mieltä tästä kuutiosta ja sen riittävyydestä.
Jos se tosiaan on taloudellisesti laskettu auki, niin ei ongelmaa, tai jos se elinikä on lopussa ja varaosia ei saa, niin uutta tulille.
Miten näytön koko vaikuttaa siihen ettei tilanteista voi näyttää uusintaa?Padan kuutiosta ei taida tulla, koska niitä ei ole mitään mieltä sieltä näyttää, kun resoluutio ja koko ei riitä.
Nykyaikaisista kuutioista noita mielestäni ajetaan pelin aikana.
Toki kaikki on kiinni siitä mitä laatikko maksaa, mutta ei pitäisi olla amerikanhommaa tehdä sen verran lisämyyntiä, kun käytettävissä olisi väline josta kannattaa ajaa videomainoksia.
Ja kuten nykykuutiosta hallilla näkee (ja jossain haastattelussa mainittiinkin), niin osia ei saa ja ainakin raumantien päädystä katsottuna ruudussa on jo kohtuullisen iso vihreä rikki mennyt kohta.
Miten näytön koko vaikuttaa siihen ettei tilanteista voi näyttää uusintaa?
Oppisivat näyttämään videoita nykyiseltä näytöltä ennen kuin uusia hankitaan. Varusmiesten kotiutumiset voi tviittailla vaikka sitten siellä intsassa.
En ole haastattelua itse kuullut mutta voisiko olla Barry, eli Barach?Jäi ihan todenteolla kaivelemaan Roope Talajan, Kurvi Ulvoo -haastiksessa mainittu Bäri. Kuka hän on?
Mistä tämä nimi Kola? Viittaako se jotenkin legendaariseen Kola-Olliin (ei pysty, liian hapokasta)?Huomenna joulukalenterin yhteydessä voitaisiin luikauttaa vaikka Kolan jatko. Se nyt on jo SK:ssakin kerrottu, turha sitä julkista salaisuutta enään yrittää pimittää. Toki Ässille tuttuun tapaan mennään, ja varmaan jokanen vuorollaan toivottelee hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.
Varma en ole, mutta veikkaan olevan lyhenne etunimestään Nikolas.Mistä tämä nimi Kola? Viittaako se jotenkin legendaariseen Kola-Olliin (ei pysty, liian hapokasta)?
Nyt olen hämmästynyt, miten kirjoittaja joka itse keksii jos jonkinlaista lempinimeä pelaajista ja valmentajista ei ymmärrä noin ilmeistä etunimestä väännettyä lempinimeä.Mistä tämä nimi Kola? Viittaako se jotenkin legendaariseen Kola-Olliin (ei pysty, liian hapokasta)?
No eipä tuo nyt hirveästi yllätä kun SJS kyseessä. Ei ole lukenut tekstitv:ssä kato niin ei mitään hajua mistään. Surullista mutta totta ☹️Nyt olen hämmästynyt, miten kirjoittaja joka itse keksii jos jonkinlaista lempinimeä pelaajista ja valmentajista ei ymmärrä noin ilmeistä etunimestä väännettyä lempinimeä.
SM-liigan tähdeltä hämmentävää hölmöilyä – video paljastaa nolot hetket: "Ei se riitä, että on hitsarikatsomon kuningas"
MTV Urheilun jääkiekkoasiantuntija Petteri Sihvonen tarttui kiinni Porin Ässien veteraanihyökkääjän Jesse Joensuun otteisiin tuoreessa Liigaviikko-ohjelmassa.www.mtvuutiset.fi
Emmää tiä oliko tämä jo täällä, mutta Johtava kiukuttelee vissiin jotain Joensuusta.