Noinko höpötti? Keneen mahtaa sekoittaa?Kertokaa nyt joku tolle Aholle että lukon Ervasti ei ole pelannut ikinä Ässissä.
Noinko höpötti? Keneen mahtaa sekoittaa?
Peluuttamisen suhteen Kivi on Paden mielestä konservatiivinen. Pade kaipaa lisää kilpailua pelipaikoista ja nuorten sisäänajoa rohkeammin. Kolme ensimmäistä ketjua ja Appelgrenin paikka ovat sementoituna.
Hyökkäyksiin lähtöjä voisi minustakin vielä parantaa. On parantunut alkukaudesta, mutta vauhdin kanssa pitäisi päästä alueelle. Jos päästään, niin vauhdissa on ainoastaan yksi hyökkääjä, ei sekään ole se ideaali tilanne.Pasi Kaukoranta ruotii Ässien pelaamista Satakunnan Kansassa. Hänen mukaansa Ässät pelaa samalla tavalla kotona ja vieraissa. Parempi kotisaldo johtuu yleisön tuesta ja sitä kautta Ässät voittaa paremmin kaksinkamppailuita.
Kehityskohteina Pade näkee hyökkäyspelaamisen. Hyökkäyksiiin lähtöjä pitäisi rytmittää paremmin ja ei lähteä aina suoraan pystyyn. Hyökkäysalueella pelaaminen kaipaa systemaattisuutta ja suunnitelmallisuutta nimeomaan koko viisikkona, ei pelkästään ketjujen kesken.
Onhan se hieman noloa että liigan sivujen linkki näyttää jääkiekkopalstalla tuolta, mutta toisaalta kuvastaa samalla kuinka laadukkaasti nämä uudet sivut toimivat. Se siitä offtopicista.Graber on vanha jönglööri:
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!liiga.fi
Jutussa ei kerrottu kuuluuko äänentoiston parantamiseen Jullen ulostus.Investointi | Isomäki-areena saanee ensi kaudeksi uuden mediakuution – ”Nyt Ässillä ja halliyhtiöllä on ratkaisuhalukkuutta ja yhteistä ymmärrystä siitä, miten neliöt saadaan parhaiten tuottamaan”
Kaupungin omistama halliyhtiö on aloittamassa kilpailutusta niin mediakuutiosta kuin myös äänentoiston uusimisesta. Ässien tiistaina esittelemä patavala linkittyy vahvasti myös areenan kehittämiseen.www.satakunnankansa.fi
Ensikaudelle saadaan vihdoin päivitettyä niin mediakuutio, kuin äänentoisto.
Investointi | Isomäki-areena saanee ensi kaudeksi uuden mediakuution – ”Nyt Ässillä ja halliyhtiöllä on ratkaisuhalukkuutta ja yhteistä ymmärrystä siitä, miten neliöt saadaan parhaiten tuottamaan”
Kaupungin omistama halliyhtiö on aloittamassa kilpailutusta niin mediakuutiosta kuin myös äänentoiston uusimisesta. Ässien tiistaina esittelemä patavala linkittyy vahvasti myös areenan kehittämiseen.www.satakunnankansa.fi
Ensikaudelle saadaan vihdoin päivitettyä niin mediakuutio, kuin äänentoisto.
Eikö tuo äänentoisto uusittu jo remontin yhteydessä?
Onko se jo niin kulahtanut että se pitää myös uusia?
Äänentoisto tehtiin vähillä ja hyvin pienillä elementeillä.. eurolla euron vehkeet. Joissakin oloissa ja etenkin joillekin paikoille noillakin kuului ihan hyvin, mutta se nolla puuttui perästä kun tuota on aikanaan budjetoitu (toki suunnitelmien pohjalta kilpailutettu sekin karvalakkimallinen äänentoisto).Eikö tuo äänentoisto uusittu jo remontin yhteydessä?
Onko se jo niin kulahtanut että se pitää myös uusia?
Äänentoisto tehtiin vähillä ja hyvin pienillä elementeillä.. eurolla euron vehkeet. Joissakin oloissa ja etenkin joillekin paikoille noillakin kuului ihan hyvin, mutta se nolla puuttui perästä kun tuota on aikanaan budjetoitu (toki suunnitelmien pohjalta kilpailutettu sekin karvalakkimallinen äänentoisto).
Muistan vieläkin Toivolan ilmeen kun tyhjässä hallissa koeajettiin tuota nykyistä ja AC/DC soi täysillä, se oli hillitön upgrade entiseen mutta tosiaan, vuodet näyttäneet missä mennään.
E: Tämäkin kuuluisi tuonne toiseen ketjuun, en osannut lainata, leikata ja liimata tässä kohdin:F
EIköhän nämä upgreidaukset juuri mahdollista sitä, että kentällä saadaan parempia ukkoja suorittamaan. Ässät myy kuitenkin reilut 2 miljoonaa kumppanuuksia per kausi ja nuo on kyllä sellaisia elementtejä joita pystyy hyödyntämään.No joo, eihän nuo nyt mitään parhaimpia tietty olekaan.
Itse olen silti varmaan ainoa tällä palstalla ja muutoinkin jonka mielestä se vanha kuutio voi olla siellä katossa ja kaiuttimet myös, turhaa niitä alkaa upgreidaamaan.
Se pääpaino kuitenkin on siellä kentällä, eikä katossa videona tai taukomusiikissa, ja uskoisin että nuo kaiuttimet riittävät kyllä ihan näihin taitoluisteluesityksiin yms. missä ääntä käytetään ilman erillistä PA:ta.
No joo, eihän nuo nyt mitään parhaimpia tietty olekaan.
Itse olen silti varmaan ainoa tällä palstalla ja muutoinkin jonka mielestä se vanha kuutio voi olla siellä katossa ja kaiuttimet myös, turhaa niitä alkaa upgreidaamaan.
Se pääpaino kuitenkin on siellä kentällä, eikä katossa videona tai taukomusiikissa, ja uskoisin että nuo kaiuttimet riittävät kyllä ihan näihin taitoluisteluesityksiin yms. missä ääntä käytetään ilman erillistä PA:ta.
Tuo Argentiina mua kummastuttaa.Erkka V Lehtola on fanittanut kovasti Argentiinaa Ylen studiossa. Se on hienoa, mutta suhtautuu jutun mukaan yhtä intohimoisesti myös Ässien ja Dingon fanittamiseen! Mahtava mies!
Kuin myös.Tuo Argentiina mua kummastuttaa.
Tuo Argentiina mua kummastuttaa.
”On yllämme raitapaidat Argentiinan,Minua ei, koska kannatan itsekin Argentiinaa. Enkä vain nyt vaan jo yli 30v ajan