Eiköhän Yökin lyö keikkakalenterinsa lukkoon vuotta aikaisemmin...
Eiköhän Yökin lyö keikkakalenterinsa lukkoon vuotta aikaisemmin...
Vaikuttaa siltä että jäähallissa ei soiteta muuta kuin räppiä tai suomirokkia. Ehkä joskus tulee vielä sellainen esiintyjä jota voisi käydä katsomassa.Kyllä Vilkuna suhteillaan olisi saanut kovemman nimen esiintymään.
En mä aina ymmärrä. Tai ymmärrän kitinän, mutta en minä sen takia jäisi pois tapahtumasta.
Kai sitä on muitakin keinoja jakaa rahaa junnuille kuin pakottamalla itsensä katsomaan jotain olematonta paskaa ja kärsimään?
Mielettömän esiintyjän repäsitte 50v juhliin... Varmaan aika kova tunku yli 18 vuotiailla tuohon tapahtumaan.
Sielä on mopoautoja mäki piukas tuon konsertin aikana....
Kyllä Vilkuna suhteillaan olisi saanut kovemman nimen esiintymään.
No kerro se keino ja toimi niin. Varmasti suurin osa täällä valittavista toimii niin. Not.
Kun kyseessä on kauden avaus, halutaan saada massat liikkeelle ja olla ärsyttämättä liikaa ketään. Mikael Gabriel sopinee tähän konseptiin paremmin kuin vaikka äänekäs hevimusiikki.
Kyllä meikäläinen odotti tuonne Cephalic Carnagea ja Bölzeria, tai vähintäänkin tsekkiläistä experimental grindcorea Contrasticin muodossa, Eeva ulos!...
Kyllä meikäläinen odotti tuonne Cephalic Carnagea ja Bölzeria, tai vähintäänkin tsekkiläistä experimental grindcorea Contrasticin muodossa, Eeva ulos!
Pari viikkoa sitten Ylellä haastateltiin suomalaista promoottoria, joka vastaa useiden festareiden kattauksesta, ja kysyttiin, että minkä takia lähes joka festarilla soittaa samat cheekit ja jvg:t? Vastaus oli hyvin yksinkertainen: koska se myy. Tämän takia itse en näe mitään syytä pahoittaa mieltäni tästä Mikke Gabbesta, mutta en myöskään näe olevani fanina velvoitettu lähtemään sitä kuuntelemaan sen takia, että tuotot menee junnuille.
Tämän takia itse en näe mitään syytä pahoittaa mieltäni tästä Mikke Gabbesta, mutta en myöskään näe olevani fanina velvoitettu lähtemään sitä kuuntelemaan sen takia, että tuotot menee junnuille.
Minusta pitäisi pitäytyä kotikaupungin tarjonnassa, varsinkin tarjolla olisi ollut maailman paras bändi, Circle. Lehtisalon Jussi on intohimoinen Ässäfani, joka olisi varmasti tullut mielellään.