Ässät mediassa

  • 2 311 650
  • 9 608

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Tässäpä sitä sisältöä vasta olikin. Käsittääkseni pitäisi puhua Ässistä mediassa eikä nimimerkeistä.

Itse ainakin löysin tuon linkittämäni jutun eilen. Minulle ei tarvitse kommentoida, jos ei kiinnosta katsella ikäviä ja monen teistä mielestä "vääriä" juttuja.

En sitten tiedä mitkä jutut ovat oikeita tai mitkä vääriä, mutta kyllähän tuo linkittämäsi valmentajakeskustelu oli ainakin minulle suuri pettymys tasoltaan. Käytännössä toimittajat tuomitsivat valmentajanvaihdokset melko heppoisilla perusteilla. Ässienkin tilanteesta totesivat tilanteen olleen niin solmussa, että jatkolle ei ollut edellytyksiä, mutta kuitenkin pitivät valmentajan vaihdosta huonona ratkaisuna. Siis vittua? Olisiko pitänyt päästää tilanne niin pitkälle, että valmentaja istuu Tiilimäen nesteellä harjoitusten aikana vai olisiko pitänyt vaihtaa pelaajat vai mikä nyt sitten olisi ollut toimittajien mielestä se oikea vaihtoehto valmentajanvaihdoksen sijaan?

Jotenkin odotin Hiitelältä paljon enemmän.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse ainakin löysin tuon linkittämäni jutun eilen. Minulle ei tarvitse kommentoida, jos ei kiinnosta katsella ikäviä ja monen teistä mielestä "vääriä" juttuja.

Minusta sinulle taas pitää kommentoida ja nimittää sinut tyhjää sisältöä tuottavaksi nollanimimerkiksi kerta toisensa jälkeen.

Myös Ilta - Sanomien toimittajien spekulointi valmentajien potkujen oikeutuksista on yhtä tyhjän kanssa. Jokaisessa ammattisarjassa erotetaan valmentajia ja sillä että kolme pleijareista ulos jäänyttä joukkuetta vaihtoi valmentajaa, ei luulisi olevan kovinkaan dramaattista uutisarvoa.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Minusta sinulle taas pitää kommentoida ja nimittää sinut tyhjää sisältöä tuottavaksi nollanimimerkiksi kerta toisensa jälkeen.

Myös Ilta - Sanomien toimittajien spekulointi valmentajien potkujen oikeutuksista on yhtä tyhjän kanssa. Jokaisessa ammattisarjassa erotetaan valmentajia ja sillä että kolme pleijareista ulos jäänyttä joukkuetta vaihtoi valmentajaa, ei luulisi olevan kovinkaan dramaattista uutisarvoa.
Kiitos ja samoin!
Suurin pointti tuossa jutussa kuitenkin oli se, että kaikki kolme valmentajaa vaihtanutta joukkuetta sijoittuivat yhtä huonosti kuin olisivat sijoittuneet todennäköisesti ilman vaihtoakin eli sijoille 12.-14.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kiitos ja samoin!
Suurin pointti tuossa jutussa kuitenkin oli se, että kaikki kolme valmentajaa vaihtanutta joukkuetta sijoittuivat yhtä huonosti kuin olisivat sijoittuneet todennäköisesti ilman vaihtoakin eli sijoille 12.-14.
Olen varma, että Ässät olisi sijoittunut paremmin vaihtamalla koutsia sen surullisen Espoon matsin jälkeen. Peli parani selvästi, mutta aika loppui kesken.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Olen varma, että Ässät olisi sijoittunut paremmin vaihtamalla koutsia sen surullisen Espoon matsin jälkeen. Peli parani selvästi, mutta aika loppui kesken.
Muutaman pelin kesti tuo Kotkaniemen parempi jakso.
Varsinkin Blues ja HPK peli olivatkin tämän kauden aiempia toisintoja ja Hifk peli taisi olla pitkään aikaan pahin pohjanoteeraus.
Toivon toki kotkalle parempaa menestystä tulevaisuudessa.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Suurin pointti tuossa jutussa kuitenkin oli se, että kaikki kolme valmentajaa vaihtanutta joukkuetta sijoittuivat yhtä huonosti kuin olisivat sijoittuneet todennäköisesti ilman vaihtoakin eli sijoille 12.-14.

Tuo nyt ei ole pointti ollenkaan, pelkkä mutu - pohjainen väite jolle ei tarjottu mitään perusteita. Ässilläkin oli muka Rockyn valmennuksessa ainekset samanlaiseen loppukiriin kuin keväällä 2013, tuota näkemysä tuskin kukaan pelejä nähnyt allekirjoittaa.

Kaiken huippu oli silti läski - Hiitelän narinat siitä että Aho olisi valmentanut salaa Ässissä olevia luottopelaajiaan Rockyn ohi, ketäköhän pelaajia hän mahtoi tuollakin tarkoittaa? Joukkueessa oli tasan yksi pelaaja jota Aho on valmentanut aiemmin.

Ja tietysti mukaan saatiin Rautakallion klaanin ulinat pahojen pukuherrojen salaliitosta Rockya kohtaan ja tottahan sinullakin, arvon nollakirjoittaja, on tämän videon julkaisun myötä uutta tietoa aiheesta. Näitä tietojahan et tietenkään kerro, kunhan spekuloit ja vihjailet.

Uutta sisältöä ketjuun my ass, samaa paskaa ja vielä samassa paketissa sekä sinulta että IltaSadulta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muutaman pelin kesti tuo Kotkaniemen parempi jakso.
Varsinkin Blues ja HPK peli olivatkin tämän kauden aiempia toisintoja ja Hifk peli taisi olla pitkään aikaan pahin pohjanoteeraus.
Toivon toki kotkalle parempaa menestystä tulevaisuudessa.
Peli oli kauttaaltaan parempaa kuin Rockyn kanssa, vaikka huonompiakin pelejä oli joukossa (HIFK-peli kieltämättä pohjanoteeraus). 12 pelin jakso on kuitenkin sen verran pieni otanta, että pomppu sinne pomppu tännekin merkitsee paljon. Olen nyt jälkiviisas myös ja sanon vaihdoksen tapahtuneen liian myöhään.

Kuitenkin Mikun aikana kohdattiin Tappara x 2, Kärpät vieraissa, HIFK vieraissa, Lukko, TPS, SaiPa vieraissa jne. Sportin ohjelma oli suotuisampi sen surullisen kuuluisan keskinäisen kohtaamisen jälkeen, joka hävittiin 3-6 Isomäessä.

Vähän sama kuin mestaruuskaudella. Monta hyvää peliä silloin alkukaudesta, joista jäi lopulta käteen vähemmän käteen kuin olisi pelitilanteiden perusteella odottanut.

Ja haluan vielä mainita, että en todellakaan ole itse liipaisinherkkä valmentajanvaihdoksien suhteen. Rockyllekaan en ollut vaatimassa potkuja. Mutta nyt jälkiviisaana on hyvä spekuloida, että mitä jos tuo olisi tehty vaikkapa kuukautta aikaisemmin.
 
Viimeksi muokattu:

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mutta nyt jälkiviisaana on hyvä spekuloida, että mitä jos tuo olisi tehty vaikkapa kuukautta aikaisemmin.

Valmentajan vaihdosten pirullisuus ja suurin syy siihen että ne niin harvoin onnistuvat piilee juuri siinä, että sellaista profeettaa joka tietäisi koska ajoitus on täysin oikea ei taida olla olemassakaan. Jostakin kai kertoo että Sm - liigan mestaruus on tasan kaksi kertaa voitettu joukkueella jossa valmentaja on vaihtunut kesken kauden ja näistäkin jälkimmäinen eli Jyrki Ahon Jyp oli rajatapaus sikäli että siellä valmentaja vaihtui vain kahden runkosarjamatsin jälkeen.

Mutta täytyy kyllä sanoa että sama on käynyt mielessä, mitä olisi tapahtunut jos Rocky olisi saanut potkut edes viisi peliä aiemmin...
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Tuo nyt ei ole pointti ollenkaan, pelkkä mutu - pohjainen väite jolle ei tarjottu mitään perusteita. Ässilläkin oli muka Rockyn valmennuksessa ainekset samanlaiseen loppukiriin kuin keväällä 2013, tuota näkemysä tuskin kukaan pelejä nähnyt allekirjoittaa.

Kaiken huippu oli silti läski - Hiitelän narinat siitä että Aho olisi valmentanut salaa Ässissä olevia luottopelaajiaan Rockyn ohi, ketäköhän pelaajia hän mahtoi tuollakin tarkoittaa? Joukkueessa oli tasan yksi pelaaja jota Aho on valmentanut aiemmin.

Ja tietysti mukaan saatiin Rautakallion klaanin ulinat pahojen pukuherrojen salaliitosta Rockya kohtaan ja tottahan sinullakin, arvon nollakirjoittaja, on tämän videon julkaisun myötä uutta tietoa aiheesta. Näitä tietojahan et tietenkään kerro, kunhan spekuloit ja vihjailet.

Uutta sisältöä ketjuun my ass, samaa paskaa ja vielä samassa paketissa sekä sinulta että IltaSadulta.

No sinä se olet tyhmistä kommenteista tunnettu täällä jo pitkään, että en tiedä onko sinulla paljon kannuksia arvostella muiden sanomaa.

Ihminen ketä kirjoittaa tällekin palstalle saa itse kertoa tiedoistaan, minkä vakuutti ainakin minulle olevan 100% varmoja. Itse en niihin ota enempää kantaa.
Outoa millaisen vihan saa täällä päälleen linkittämällä ilta-sanomien jutun Ässien mediaketjuun. Ihan kuin täällä ei saisi puhua ikävistä asioista Ässiin liittyen? Kaikkien pitäisi vain kehua Ässien johtoa, ja heidän suorituksiaan kritiikittä?
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Outoa millaisen vihan saa täällä päälleen linkittämällä ilta-sanomien jutun Ässien mediaketjuun.

Ei siinä ole mitään outoa kun ottaa huomioon että a) linkitetyn jutun sisältö oli pelkkää paskaa ja b) sinä olet vinkumisellasi käynyt kaikkien hermoille jo useamman kuukauden. Olit hetken hiljaa kun Ässät voitti pelejä Rockyn potkujen jälkeen, mutta nyt kauden päätyttyä kelpaa taas levitellä salaliitto - teorioita palstalle.

Ja mitään ihmistä ei oikeasti ole eikä sinulla ole mitään tietoja tai jos on, niin sitten kannattaa itse tuoda ne tähän palstalle. Jos minua joku raivostuttaa, niin jatkuva vihjailusi siitä että tiedät miten asiat ovat menneet kulisseissa ja vetäytyminen epämääräisyyksien taakse kun joku sitten kysyy mitä oikeastaan tarkoitat.

Olet täysin oikeassa siinä ettei minulla ole varaa olla palstapoliisi, mutta kyllä minä mielipiteeni ilmoitan silloin kun siihen paikka on. Pelkkä linkityksesi näkeminen tänään aiheutti vakavan itkeä vai nauraa - reaktion. Olla jotain mieltä jostakin on yksi asia, agendakirjoittajana toimiminen toinen. Tuossa sinun touhussasi ei ole enää hetkeen aikaan ollut mitään järkeä.

Ole nyt mies ja anna sen Rockyn jo olla, vältytään tämmöisiltä.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Ei siinä ole mitään outoa kun ottaa huomioon että a) linkitetyn jutun sisältö oli pelkkää paskaa ja b) sinä olet vinkumisellasi käynyt kaikkien hermoille jo useamman kuukauden. Olit hetken hiljaa kun Ässät voitti pelejä Rockyn potkujen jälkeen, mutta nyt kauden päätyttyä kelpaa taas levitellä salaliitto - teorioita palstalle.

Ja mitään ihmistä ei oikeasti ole eikä sinulla ole mitään tietoja tai jos on, niin sitten kannattaa itse tuoda ne tähän palstalle. Jos minua joku raivostuttaa, niin jatkuva vihjailusi siitä että tiedät miten asiat ovat menneet kulisseissa ja vetäytyminen epämääräisyyksien taakse kun joku sitten kysyy mitä oikeastaan tarkoitat.

Olet täysin oikeassa siinä ettei minulla ole varaa olla palstapoliisi, mutta kyllä minä mielipiteeni ilmoitan silloin kun siihen paikka on. Pelkkä linkityksesi näkeminen tänään aiheutti vakavan itkeä vai nauraa - reaktion. Olla jotain mieltä jostakin on yksi asia, agendakirjoittajana toimiminen toinen. Tuossa sinun touhussasi ei ole enää hetkeen aikaan ollut mitään järkeä.

Ole nyt mies ja anna sen Rockyn jo olla, vältytään tämmöisiltä.

Kyllä minulla on tietoja, että syyllisiä tähän katastrofiin on muitakin kuin vain valmentajassa. En näitä avaa, eikä niistä tarvitse enää jauhaa täällä. Asianomainen ihminen sitten kertoo niistä enemmän, jos haluaa. Itsekään ei koko asiasta pitänyt edes mainita, mutta täällä taas alettiin syyttää ties mistä.

Itse olen mielellään hiljaa ja nautin Ässien menestyksestä niin kaukalossa kuin muutenkin. Toivottavasti paljon porilaisia nuoria nousee taas hyvistä nuorista edustukseen, ja Ässät pelaa hyvässä valmennuksessa voittavaa ja viihdyttävää kiekkoa.
Viime aikojen touhu on kyllä antanut aihetta kritiikillekin kaikin puolin.

Kai tänne palstalle saa silti linkittää edelleen Suomen suurimman päivälehdet juttuja, jos niissä puhutaan pääasiassa Ässistä? Oli jutun paljastukset sitten rockyn leiristä, ja ehkä ikäviä monen korvaan tai ei.
 

Puksprööti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Omasta mielestäni tässä on ihan asiallisia faktoja toimittajilla. Kun miettii esimerkiksi näitä viimeisiä pelejä niin melko pieneksi buustiksi tämä tulevan kiekonkerääjän pesti jäi Ässien tämän kauden otteluissa. Mitähän olisi tapahtunut jos olisi vaihdettu jouluna? Itse olettaisin että HIFK pelin kaltaisia muniinpuhalteluja olisi ollut tammikuusta asti ja pudotuspelihaavet olisi haudattu helmikuussa. Nyt sentään saatiin kausi jännittää loppuun asti kiitos Rockyn. Ilman valmentajavaihdosta (sis. Ahon palkkaus) välieriin oltaisiin menty että heilahti.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rockysta pitäisi tehdä Yhdysvaltojen presidentti. Olisi maailmanrauha ennen juhannusta ja Isiksen pojatkin tarjoilijoina valkoisessa talossa. Rockyn pleijarimenestyskin hakee vertaistaan, joten tuo Ässien välieräpaikka olisi kyllä ollut ihan täyttä realismia ellei valmentajaa olisi vaihdettu. Harmittaa.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä minulla on tietoja, että syyllisiä tähän katastrofiin on muitakin kuin vain valmentajassa.

Ei sulla mitään tietoja ole, pelkkä mielipide jota toistelet täällä päähänpinttymän vuoksi. Kuka tahansa voi kirjoittaa että omaa "tietoja" mutta ilman tarkempaa sisältöä ja jonkunlaista lähdettä tuollaiset jutut ovat yhtä tyhjän kanssa. Jos et muuta pysty esittämään kuin tuon yllä olevan, niin minä sanon suoraan että sinun "tietosi" ovat peräisin tuosta is:n jutusta eivätkä mistään muualta.

Kai tänne palstalle saa silti linkittää edelleen Suomen suurimman päivälehdet juttuja, jos niissä puhutaan pääasiassa Ässistä?

Ei saa.

Etkä sinä olisi tuota juttua tänne tuonut etkä roikkuisi täällä kommentoimassa jos sisältö ei tukisi agendaasi. Mitään "paljastuksiahan" juttu ei edes sisältänyt, pelkkää vanhan toistoa ja tuulesta temmattuja, sensaatiohakuisia väitteitä. Tarina väärin kohdellusta seuralegendasta myy aina paremmin kuin tarina miehestä joka uskoo olevansa niin suuri legenda, että on seuran ja sen menestyksen yläpuolella verraten keskinkertaisesta valmennusosaamisestaan huolimatta. Jokainen saa minun puolestani uskoa satuihin, mutta on turha kuvitella että muutkin uskoisivat vaikka satua toistettaisiin täällä kymmenen vuotta putkeen.

Loppukaneettina todettakoon että on hyvä Rautakallio sai nimenomaan potkut sopimuksen päättymisen sijasta, koska se takaa että hän ei enää kolmatta kertaa ilmesty Poriin louskuttamaan.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans

Pelejä seuranneelle muutos jäällä oli ilmiselvä heti Kotkaniemen ensimmäisen pelin ensimmäisessä vaihdossa. Muistaakseni ensimmäisen 45 s. aikanana Ässät lähti nopeasti ja helpon näköisesti omalta alueelta, ylitti keskialueen ja vei kiekon hyökkäysalueelle ilman päätykiekkoa kolmeen kertaan. Siis kolme kertaa ensimmäisen 45 sekunnin aikana. Vastaavia tilanteita ei tahtonut löytyä yhtään koko pelistä ennen valmentajanvaihdosta. Koska kuitenkin toimittajiakin tuntuu kiinnostavan pelkkä tulos eikä pelin muutos, tein pikaisesti pienen vertailun Kotkaniemen 12 ottelun mittaisesta jaksosta ja sitä edeltävästä Rautakallion 12 ottelun jaksosta.

Rautakallio

Pisteet peleistä: 3+0+2+0+3+0+2+0+0+3+0+0=13
13 pistettä 12 ottelussa = 1,1 pistettä / ottelu

Kotkaniemi

Pisteet peleistä: 3+3+0+3+1+0+0+1+3+3+0+1=18
18 pistettä 12 ottelussa = 1,5 pistettä / ottelu

Jos pistekeskiarvoilla pelattaisiin koko runkosarja, kertyisi 60 ottelun sarjassa pisteitä:
Rautakalliolle:
60 x 1,1 = 66 pistettä runkosarjassa
Kotkaniemelle:
60 x 1,5 = 90 pistettä runkosarjassa

Kyllä valmentajan vaihdoksella oli merkitystä tulostenkin valossa. Pelit vain loppuivat kesken. Toimittajat eivät vain arvioineet tulosta muulla mittarilla kuin playoff:in pääsemisellä. Yhtä hyvin voisi sanoa, ettei valmentajan vaidoksesta ollut hyötyä, kun ei kuitenkaan voitettu mestaruutta. Ja kukaties ilman valmentajanvaihdosta olisi voitettu mestaruus.
 
Viimeksi muokattu:

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä valmentajan vaihdoksella oli merkitystä tulostenkin valossa. Pelit vain loppuivat kesken.

Niin, on se aika posketonta että debytantti - päävalmentajalla on 12 peliä aikaa viedä joukkue pleijareihin vrt. kaiken kokeneen "seuralegendan" 48 matsia sitä ennen ja Is:n matematiikalla kaiken syynä on suomalaisten ja erityisesti porilaisten huono urheilujohtaminen. Seuralegendan statuksella saa näköjään mitä tahansa anteeksi.

Ja vaikka tuloksia ei arvioitaisi edes millään numeraalisella mittarilla, oli vaihto silti oikea ratkaisu koska sen ansiosta kausi päätettiin edes kohtalaisen hyvissä tunnelmissa. Totta munassa pleijareista tippuminen vitutti, mutta ajatuskin Rockyn valmennuksen jatkumisesta ja Mikko Vainosen 28 minuutin jääajoista vituttaa vielä enemmän. Nyt nähtiin sentään kohtalaista kiekkoa pelannut joukkue ja saatiin todiste Kotkaniemen potentiaalista mahdollisena tulevana päävalmentajana.

Bonuksena tietysti Ville Uusitalon kunniakierrokset joita tuskin olisi muuten nähty koska Rocky ei olisi päästänyt häntä viimeisessä matsissa edes pelaamaan.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Rikkinäinen levy pyörii lautasella sanoisi Nymanin Jake. Venytetään nyt hiukan vielä täältäkin.

Oman mielipiteeni toin julki silloin kun näytti, että kaikki kritiikki kohdistui vain yhteen persoonaan. Laajemmista ristiriidoista oli kuitenkin kysymys, joka johti tilanteeseen, että niin pelaajien kuin seurajohdon suhteen oltiin melkoisessa pattitilanteessa.

On näillä sivuilla kyllä ihan faktaakin kirjoiteltu. Sopimuspaperi oli pöydällä ja Rockyn jatko oli hänestä sekä pojasta tuolloin kiinni. Asiaa "vetkutettiin" kuten tapana saattaa yleisesti olla. Tässä vaan ei toisella puolen oltu varauduttu, että toisia vaihtoehtoja lähdetään realisoimaan niin nopeasti. Ei tätä prosessia tuossa kohtaa voi mielestäni kritisoida.

Olisin toivonut, että Rautakallio saa valmentaa kauden loppuun. Samalla kuitenkin olisin toivonut että se tapahtuu 100% työhönsä paneutuen. Jos alamäessä olevan seuran pelaajien ja valmentajan suhde on säröinen, se tulee näkymään AINA kentällä. Toisten pelaajien suorituksessa enemmän, toisten vähemmän. Synergia kärsii. Tällaisessa pattitilanteessa valmennus kantaa vastuun, tosin pelaajienkin kuppikunnat syntyvät usein tällaisilla hetkillä ja näillä on sitten oma panoksensa sopan kiehumiseen.

Valitettava tilanne, johon Ässät reagoi. Ei tässä nyt kannata enää niinkään katsoa kuka mitäkin pisteitä loppukaudella valmensi. Kausi yritettiin vielä pelastaa ja pääsy sääleihin saavuttaa palauttamalla joukkueen synergia takaisin tasolle, jolla tässä urheilulajissa otteluja voidaan voittaa.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Ei sulla mitään tietoja ole, pelkkä mielipide jota toistelet täällä päähänpinttymän vuoksi. Kuka tahansa voi kirjoittaa että omaa "tietoja" mutta ilman tarkempaa sisältöä ja jonkunlaista lähdettä tuollaiset jutut ovat yhtä tyhjän kanssa. Jos et muuta pysty esittämään kuin tuon yllä olevan, niin minä sanon suoraan että sinun "tietosi" ovat peräisin tuosta is:n jutusta eivätkä mistään muualta.



Ei saa.

Etkä sinä olisi tuota juttua tänne tuonut etkä roikkuisi täällä kommentoimassa jos sisältö ei tukisi agendaasi. Mitään "paljastuksiahan" juttu ei edes sisältänyt, pelkkää vanhan toistoa ja tuulesta temmattuja, sensaatiohakuisia väitteitä. Tarina väärin kohdellusta seuralegendasta myy aina paremmin kuin tarina miehestä joka uskoo olevansa niin suuri legenda, että on seuran ja sen menestyksen yläpuolella verraten keskinkertaisesta valmennusosaamisestaan huolimatta. Jokainen saa minun puolestani uskoa satuihin, mutta on turha kuvitella että muutkin uskoisivat vaikka satua toistettaisiin täällä kymmenen vuotta putkeen.

Loppukaneettina todettakoon että on hyvä Rautakallio sai nimenomaan potkut sopimuksen päättymisen sijasta, koska se takaa että hän ei enää kolmatta kertaa ilmesty Poriin louskuttamaan.


AI, että tulen hyvälle tuulelle, kun olen taas saanut tämän yhden nimimerkin pois tolaltaan ja haukkumaan täällä kaikkia suu vaahdossa.

Onneksi sinä et tiedä mitä minä tiedän, ja et pysty suutanikaan täällä tukkimaan.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Pelejä seuranneelle muutos jäällä oli ilmiselvä heti Kotkaniemen ensimmäisen pelin ensimmäisessä vaihdossa. Muistaakseni ensimmäisen 45 s. aikanana Ässät lähti nopeasti ja helpon näköisesti omalta alueelta, ylitti keskialueen ja vei kiekon hyökkäysalueelle ilman päätykiekkoa kolmeen kertaan. Siis kolme kertaa ensimmäisen 45 sekunnin aikana. Vastaavia tilanteita ei tahtonut löytyä yhtään koko pelistä ennen valmentajanvaihdosta. Koska kuitenkin toimittajiakin tuntuu kiinnostavan pelkkä tulos eikä pelin muutos, tein pikaisesti pienen vertailun Kotkaniemen 12 ottelun mittaisesta jaksosta ja sitä edeltävästä Rautakallion 12 ottelun jaksosta.

Rautakallio

Pisteet peleistä: 3+0+2+0+3+0+2+0+0+3+0+0=13
13 pistettä 12 ottelussa = 1,1 pistettä / ottelu

Kotkaniemi

Pisteet peleistä: 3+3+0+3+1+0+0+1+3+3+0+1=18
18 pistettä 12 ottelussa = 1,5 pistettä / ottelu

Jos pistekeskiarvoilla pelattaisiin koko runkosarja, kertyisi 60 ottelun sarjassa pisteitä:
Rautakalliolle:
60 x 1,1 = 66 pistettä runkosarjassa
Kotkaniemelle:
60 x 1,5 = 90 pistettä runkosarjassa

Kyllä valmentajan vaihdoksella oli merkitystä tulostenkin valossa. Pelit vain loppuivat kesken. Toimittajat eivät vain arvioineet tulosta muulla mittarilla kuin playoff:in pääsemisellä. Yhtä hyvin voisi sanoa, ettei valmentajan vaidoksesta ollut hyötyä, kun ei kuitenkaan voitettu mestaruutta. Ja kukaties ilman valmentajanvaihdosta olisi voitettu mestaruus.


Minä pidän Kotkaniemestä ja toivon hänestä ehkä jopa tulevaa päävalmentajaa. Peli oli välillä ihan positiivista ja Ässät vaikutti ihan hyvälle joukkueelle.
Toisaalta taas tuossa pistetaulukossa, kun otetaan pois tuo parin pelin henkinen buusti minkä vaihdos aina tuo, niin tilastot mitkä lopulta ratkaisee, eivät kovin häävejä olleet.
Tottakai otanta on niin lyhyt, mutta eipä valmentajan vaihdosta suurta hyötyä ollut, kun rannalle jäätiin kirkkaasti. Toki, ei tainnut olla muitakaan keinoja kurssia kääntää, kun talous oli jo menossa kuralle muutenkin.
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
AI, että tulen hyvälle tuulelle, kun olen taas saanut tämän yhden nimimerkin pois tolaltaan ja haukkumaan täällä kaikkia suu vaahdossa.

Aivan varmasti näin, juuri tuo on tavoitteesi ja olisi kaikkien etu, että jatkossa kirjoituksesi jätettäisiin huomioimatta.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
AI, että tulen hyvälle tuulelle, kun olen taas saanut tämän yhden nimimerkin pois tolaltaan ja haukkumaan täällä kaikkia suu vaahdossa.

Hienoa että sinulle tulee hyvä mieli edes jostakin kaiken synkkyyden keskellä. Myös kuvitelma siitä että haukun "kaikkia" kun en hauku muita kuin sinua lämmittää varmasti kuin mummun kutomat villasukat talvipakkasilla.

Nimimerkki Miksua mukaillen toivotan nyt oikein hyvää loppuelämää Rocky - fantasioittesi parissa.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tottakai otanta on niin lyhyt, mutta eipä valmentajan vaihdosta suurta hyötyä ollut, kun rannalle jäätiin kirkkaasti. Toki, ei tainnut olla muitakaan keinoja kurssia kääntää, kun talous oli jo menossa kuralle muutenkin.

Kerrotko lisää tästä talouden kuralle menemisestä?
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Hienoa että sinulle tulee hyvä mieli edes jostakin kaiken synkkyyden keskellä. Myös kuvitelma siitä että haukun "kaikkia" kun en hauku muita kuin sinua lämmittää varmasti kuin mummun kutomat villasukat talvipakkasilla.

Nimimerkki Miksua mukaillen toivotan nyt oikein hyvää loppuelämää Rocky - fantasioittesi parissa.

Minä toin Ässien mediaketjuun jutun Ilta-Sanomista. En haikaillut yhtään rockya tai ylistänyt.
Sinä tulit kommentillasi provosoimaan. Et kommentoinut uutista, vaan menit heti henkilökohtaisuuksiin.

Ei loppunut argumentit. En alunperinkään halunnut tästä tätä samaa väittelyä mistä meillä ei paljon uutta ole tänne palstalle antaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös