Ässät-Lukko to 27.2 Isomäki pori

  • 15 845
  • 198

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Viestin lähetti JanJ
Aijaa.
Tällä kaudella Lukko tuskin pääsee pleijareihin, ja ensi kaudella Ässien hyvän taloudellisen tuloksen sekä erittäin merkittävällä panoksella mukaan lähtevän pääsponsorin avustuksella ollaan vähintään samalla viivalla. Eikä siinä vielä kaikki. Taustalla on tapahtumassa isoja asioita. Sellaisia mitkä heittävät taas Ässät kertaheitolla Lukon edelle kaikilla mittareilla mitattuna.

Ahaa.
Ilmeisesti myös Ässät asettaa ensi kauden tavoitteekseen mitalin.. oikeastaan Ässien tavoitteen tulisi olla mestaruus, jotta se menisi "kertaheitolla Lukon edelle kaikilla mittareilla mitattuna".

Viestin lähetti kapa76
Niinpä. Tuo sinä hjalmar ne kivet. Tilastoja on aina hauska lukea. Kaudesta 1995-1996 lähtien Ässät-Lukko otteluparissa on tehty maaleja seuraavasti 151-161.

Jahas... tuo onkin mielenkiintoinen idea. Mutta miksi kaudesta 95-96? Koitappa vaikka kaudesta 99-00 lähtien. Voit tietenkin jatkossakin huijata itseäsi noilla muka-tilastoillasi ja uskotella, että Ässät on edelleen (jos se nyt joskus on edes ollut) Satakunnan ykkösjoukkue. Maailma muuttuu Eskoseni...

...

ja edelleen porilaisille tuntuu olevan fakta tuo kuviteltu 150000 euron siirtosumma Tähtisestä. Uskon kuitenkin edelleen Lukon toimitusjohtajaa ennemmin.
 

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
ha-haa

kyllä ilman muuta torstain matsiin, perjantaipäivä on jo pyydetty vapaaksi töistä niin voin suunnata torstai-iltapäivänä poriin. tottakai kauden tärkeimpiä tavoitteita pitää olla tällä hetkellä pleijaripaikan tavoittelijoiden kiusaaminen, itse en kohdista sitä kyllä pelkästään lukkoon vaan myös muihin joukkueisiin jotka tappelevat viimeisestä pleijaripaikasta. (hifkihän on jo käytännössä varma runkosarjan 7. 'helpon' loppuohjelmansa ansiosta) uskon että joukkueista se kummalla ei enään ole minkäänlaisia paineita kauden suhteen on etulyöntiasemassa koska mailaa ei tartte enään puristaa, kotivoitto 2-0.
 

Trabant

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Blackhawks, Newcastle United
Viestin lähetti Yuppi
ja edelleen porilaisille tuntuu olevan fakta tuo kuviteltu 150000 euron siirtosumma Tähtisestä. Uskon kuitenkin edelleen Lukon toimitusjohtajaa ennemmin.
KUKAAN ei ole väittänyt että siirtosumma olisi ollut 150000 euroa. Tähtisen ENSI KAUDEN PALKKA on 1,5 kertaa Ässien tarjoama 100000 euroa. Laske siitä. Ja jos lähdettä kaipaat, se on Tähtisen agentti.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Yuppi
Ahaa.
Ilmeisesti myös Ässät asettaa ensi kauden tavoitteekseen mitalin.. oikeastaan Ässien tavoitteen tulisi olla mestaruus, jotta se menisi "kertaheitolla Lukon edelle kaikilla mittareilla mitattuna".


ja edelleen porilaisille tuntuu olevan fakta tuo kuviteltu 150000 euron siirtosumma Tähtisestä. Uskon kuitenkin edelleen Lukon toimitusjohtajaa ennemmin.

Tavoite saa ja voi olla lukolla aivan mikä tahansa, teot on kuitenkin onneksi merkinnyt ja tulee aina merkitsemään paljon enemmän kuin puheet ja tavoitteet!!

Kerro minulle nyt minkälaisen summan lukon tj on maininnut? En halua kuulla sitä tarinaa ettei budjettia ylitetä, vaan sen rahasumman!! kiitos
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Konstit on monet.

Saatiinhan se talous kohdalleen joo ...myytiin pari ukkoa pois mitä teki yleisö? 2500 katsojaa liiga pelissä ja vielä olis ollut teoreettiset mahkut pleijareihin,ymmärrän kyllä ettei uskoa riittänyt mutta periksi annettiin fanien ja seurajohdon taholta ,joukkue (eli siis pelaajat) ei periksi olis antanut, onko tämä uskottavaa urheilupolitiikkaa ? KYLLÄ vastas Heikkilä.
No toivotaan että asiat on Ässillä niin hyvin kuin jotkut täällä uskovat...
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Viestin lähetti Trabant
KUKAAN ei ole väittänyt että siirtosumma olisi ollut 150000 euroa. Tähtisen ENSI KAUDEN PALKKA on 1,5 kertaa Ässien tarjoama 100000 euroa. Laske siitä. Ja jos lähdettä kaipaat, se on Tähtisen agentti.

No palkkahan se... Santala kuitenkin kertoi, että Lukossa on useita paremmin palkattuja kavereita, joten en jotenkin tuohon agentin heittoon usko. Toinen vaihtoehto on, että Lukolla on vaan niin perkeleesti rahaa. Siinä tapauksessa minulle on ihan sama, vaikka Markku tuollaista tiliä saisikin. Tää nyt taas meni tähän...

mutta peli päättyy kumminkin noin 1-5 ja virhemarginaali on maali suuntaan taikka toiseen.

EDITTIÄ:

Viestin lähetti Näkkäri
Tavoite saa ja voi olla lukolla aivan mikä tahansa, teot on kuitenkin onneksi merkinnyt ja tulee aina merkitsemään paljon enemmän kuin puheet ja tavoitteet!!

Kerro minulle nyt minkälaisen summan lukon tj on maininnut? En halua kuulla sitä tarinaa ettei budjettia ylitetä, vaan sen rahasumman!! kiitos

Teoista kun ruvetaan puhumaan, niin Ässillä ei juuri ole näyttöä viime vuosilta, joten miksi kaikki muuttuisi kuin taikaiskusta. Nämä ovat spekulaatioita, joten tavoitteiden tarkastelu tulee tarpeeseen, kun mietitään vahvuussuhteita ensi kautta varten. Nämä kaksi joukkuetta eivät todellakaan ole samalla viivalla.

Rahasumma... kovasti tuntuu edelleen porilaisia huolettavan. Tuossa yllä jo totesin, että Lukossa on kovempiakin tilimiehiä, eli meillä on vissiin vaan sitä rahaa vähän liikaakin, jos teidän agenttilähdettä on uskominen.
 
Viimeksi muokattu:

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiukka ottelu tulossa, mutta uskon että Lukko pystyy rutistamaan tarvittavan voiton 2-3 maalin erolla. Ja jos ei pysty niin ei sitten ole ansainnutkaan Playoff paikkaa. Ja mitä tulee ensi kauteen niin kummalta tuntuvat Porilaisten väitteet siitä, että he lähtevät ensi kauteen Lukon kanssa "samalta viivalta". Ainoa järkevä selitys tälle on se, että kummallakaan ei ole yhtään pistettä ennen tulevan kauden ensimmäistä ottelua. Lukolla on jo nyt sopimukset neljän tällä kaudella maajoukkueessa pelanneen pelaajan kanssa, kolmevuotisen projektin hedelmät olisi tarkoitus noukkia ensi kaudella ja pelaajabudjettikin kasvaa mukavasti ensi kaudeksi miljoonalla vanhalla markalla. Täksi kaudeksi hankittiin jo Robert Kron ja Marian Cisar playoff paikkaa tuomaan, ensi kaudeksi haetaan pelaajia joiden avulla voitetaan mestaruus/mitali eli vesi kielellä odotetaan ketä sieltä mahtaa tullakaan...ja vaikka Ässät on tällä kaudella pelannut hieman paremmin kuin edellisinä kausina niin on se siltikin vielä tilanteessa, jossa sen kausi on ollut käytännöllisesti katsoen ohi jo 40 kierroksen jälkeen. Ja tuskin joukkueeseen joka ei viiteen vuoteen ole playoffseissa ollut niin suurta tunkua ole huippupelaajien keskuudessa...

Laskin muuten nuo Lukko-Ässät otteluiden tilastot kaudesta 99-00 alkaen ja niissä pisteet menevät Lukolle 34-18 ja maalit 94-64.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Mato
2500 katsojaa liiga pelissä ja vielä olis ollut teoreettiset mahkut pleijareihin,ymmärrän kyllä ettei uskoa riittänyt mutta periksi annettiin fanien ja seurajohdon taholta ,joukkue (eli siis pelaajat) ei periksi olis antanut, onko tämä uskottavaa urheilupolitiikkaa ?

Voi j**alauta!! tähtinen halusi itse kauden jälkeen pois isomman rahan perään ja Ässille oli tullut ulkomaalaisten loukkaantumisten vuoksi (Duerden, Sachl) rahallista tappiota!!! Tottakai markku myytiin tällöin kesken kauden pois, koska playoff-paikka oli enää teoreettinen!!

rauman yleisökeskiarvo on pienempi kuin Porissa tottakai!! Jos te nyt olette parissa pelissä saaneet 4000 katsojaa rikki, niin ohhoh!! Suurin ääni hallissanne lähtee sitäpaitsi opiskelijoista, jotka pääsevät peleihin ilmaiseksi haalarit päällään!!

Yuppi, pyysin sinulta rahamääriä en samaa tankkausta kuin aiemminkin! Jos olet valmis kumoamaan 150 000 euron palkan Santalan puheiden perusteella, niin tee se!
 

Lexa

Jäsen
itse pelistä..

..sen verran, että jos lukko tämän ottelun häviää niin play-off paikka on käytännössä menetetty. Joten mailan tärisemistä lienee lukon puolelta luvassa. Saas nähä miten äijien käy?
 

Trabant

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Blackhawks, Newcastle United
Viestin lähetti Yuppi
No palkkahan se... Santala kuitenkin kertoi, että Lukossa on useita paremmin palkattuja kavereita, joten en jotenkin tuohon agentin heittoon usko. Toinen vaihtoehto on, että Lukolla on vaan niin perkeleesti rahaa. Siinä tapauksessa minulle on ihan sama, vaikka Markku tuollaista tiliä saisikin. Tää nyt taas meni tähän...
Itsekin olen kuullut Santalan sanovan juuri tuon kaltaista enkä minä miestä epäilekään, koska ainakin siinä haastattelussa hän puhui Tähtisen tämän kauden palkasta joka ei mikään erityisen kova ole. Ensi kausi onkin sitten toinen juttu... Usko mitä uskot. Voihan olla niinkin ettei Markun agentti tiedä minkälaisen sopimuksen hän on Tähtiselle neuvotellut. Agenttejakin on joka lähtöön...

Viestin lähetti Yuppi
Teoista kun ruvetaan puhumaan, niin Ässillä ei juuri ole näyttöä viime vuosilta, joten miksi kaikki muuttuisi kuin taikaiskusta. Nämä ovat spekulaatioita, joten tavoitteiden tarkastelu tulee tarpeeseen, kun mietitään vahvuussuhteita ensi kautta varten. Nämä kaksi joukkuetta eivät todellakaan ole samalla viivalla.

Rahasumma... kovasti tuntuu edelleen porilaisia huolettavan. Tuossa yllä jo totesin, että Lukossa on kovempiakin tilimiehiä, eli meillä on vissiin vaan sitä rahaa vähän liikaakin, jos teidän agenttilähdettä on uskominen.
No, aikalailla "taikaiskusta" pelasi Pelicans viime kaudella itsensä runkosarjan viidenneksi ja Ilves tänä vuonna itsensä jumboksi. Mitä helvetin merkitystä aiempien vuosien tuloksilla on ensi kaudella? Ässillä on kuitenkin pitkästä aikaa hyvä valmentaja jonka johdolla tulevaisuus näyttää huomattavasti valoisammalta kuin vielä kaksi vuotta sitten.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Näkkäri
Suurin ääni hallissanne lähtee sitäpaitsi opiskelijoista, jotka pääsevät peleihin ilmaiseksi haalarit päällään!!
..ja hauskinta tassa on se, etta meilla on varaa paastaa opiskelijat ilmaiseksi :)

Tahtinen on nyt paassyt sitten paremman palkan makuun ja joukkueeseen, jolla on enemman playoffs mahdollisuuksia.. On se vissiin sitten kovempi motivaattori kuin jaada kotiin. Jotkut jaa satakuntaan jotkut lahtee, ihan kuin normaalissakin elamassa.

Tuota ihmetteln kovasti, ettei jotain kiinnosta enaa Tahtisen maajoukkuekomennukset? Tahtinen on kuitenkin Porin tuote. Itse iloitsen aina kun Rintanen, Sahlstedt paasee pelamaan, vaikka ei lukkopaitaa ole kantanut aikoihin..

edit: poistin huutomerkkeja
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Pronger
..ja hauskinta tassa on se, etta meilla on varaa paastaa opiskelijat ilmaiseksi :)

Tahtinen on nyt paassyt sitten paremman palkan makuun ja joukkueeseen, jolla on enemman playoffs mahdollisuuksia..

Niin, vai päästetäänkö opiskelijat ilmaiseksi sen takia, että edes joku hallille tulisi.. vai siksi, että he ovat ainoita, jotka ääntä hallilla pitävät ja suuri osa heistäkin jäisi kotiin jos joutuisivat pelistä jotain maksamaan?

tähtinen saa todellakin parempaa palkkaa kuin Ässissä, mutta onko siihen aihetta? Ja pleijarimasitkin on suuremmat, mutta vain tällä kaudella.. Uskoisin vielä, että pleijarit jäävät lukollakin tällä kaudella vain mahdollisuudeksi!
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Yuppi
No palkkahan se... Santala kuitenkin kertoi, että Lukossa on useita paremmin palkattuja kavereita, joten en jotenkin tuohon agentin heittoon usko. Toinen vaihtoehto on, että Lukolla on vaan niin perkeleesti rahaa.

Tuo Santalan kommentti "meillä on useita paremmin palkattuja kavereita" koskee SIIS TÄTÄ kautta. Ikahan sanoi, että Tähtiselle ei tästä LOPPUKAUDESTA tarvitse kauheata palkkaa maksaa. Mutta eri juttu on ensi kausi jolloin Tähtinen tulee samaan 150000 euroa vähintäänkin. Ja silloin Tähtinen on todennäköisesti Lukon kallein pelaaja.

Itse peliä odotan innolla. Syy siihen on lähinnä Tähtisen esiintyminen ensimmäistä kertaa Lukkoon siirtymisensä jälkeen Isomäessä. Uskon ja toivon, että yleisö tekee kaikkensa, että Markun pelistä tulee yhtä helvettiä! Toivon, että Ässät pelin voittaa, ja omalta osaltaan auttaa Lukon kesälomalle. Tämä johtuu taas siitä, että Tähtinen sanoi siirtonsa jälkeen, että Lukossa on paremmat pelaajat, Lukossa hän pääsee play-offeihin tällä kaudella jne.

Uskon, että Isomäkeen vaeltaa noin 4000 katsojaa....

P.S Pitäisiköhän Lukon tappion jälkeen heitellä rantapalloja jäälle? :D
 
Tännehän on tullut kunnon vääntöä! Viestejäkin tulee varmaan enemmän kuin edellisiin Lukon/Ässien otteluketjuihin, sillä nythän on vasta tiistai.

Tää meni sitte kuitenkin tähän tähtisen palkka/"meijä isi o vahvempi ku teijä isi" jupakkaan.

Noista lukon yleisömääristä sen verran, että keskiarvo on tällä hetkellä n. 3300 ja se on rauman kokoiselle kaupungille paljon!
Mitkä ovat ässien keskiarvot? Viime pelit ovat ehkä heikentäneet hieman, mutta veikkaukseni on, että ovat yhä jonkun verran isommat kuin lukolla..

Tämä kausi on muutenkin ollut loistava! Satakunnan derbyt ovat olleet tiukkoja vääntöjä ja niissä on ollut tunnelma kohdallaan. Kiitokset molemmille joukkueille/kannattajille siitä!

Ja eihän Ässät voi lähteä Lukon kanssa samalta viivalta kun Lukko on Ässiä edellä jo, ennen kuin kenelläkään on yhtään pistettä(paska loppukevennys). =)
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Voitto Raumalle-ilman paineita!

Itse veikkaan,että lukkokin pääsee ilman paineita pelaamaan jo tämän ottelun jossa on enää jonkun moisesta kunniasta kyse jos ja kun TPS,HIFK ja Tappara voittavat tänään (ti 25.2) ottelunsa.TPS on aika kovassa vireessä tällä hetkellä eikä varmaan enää kovin montaa ottelua tällä kaudella tule häviämään eikä lukkokaan pysty kaikkia loppukauden pelejään voittamaan joten ikäväkseni joudun toteamaan,että lukkokin jää tällä kaudella ulos pleijareista.

Ilman mitään paineita siis lukkokin saa pelata.Hyvässä tunnelmassa ja kuumassa ottelussa Tähtinen saalistaa pisteet 0+2 ja saa ajassa 34.15 suihkukomennuksen mutta lukon tämän hetken kuumin ketju C-U-K tekee vielä pari pyyriä ja Saarela tykittää viimeisen tyhjiin ajassa 58.55.Lukko voittaa 5-3.

Porilaisten iloksi Wesslin tekee tehot 1+2 ja palkitaan ottelun parhaana.

Eikös tuolle Tähtiselle ole jo muutamakin oma ketju avattuna?
 

sumumummu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JAVA
Paskahatun paluu

Sitä itteensä täynnä oleva nuppi ja ureankeltainen hitsaajanasu päällä kentälle saapuva TähtisMarkku lienee siis illan seuratuin hahmo. Yleensä ns. suuren kohun ottelut ovat aivan tavallisia jääkiekko-otteluita, mutta suurella todennäköisyydellä torstaina "iso lokki heittää velliä aitioon" tyyppiset tapahtumat saattavat aiheuttaa pelissä hieman tavallista oudompia piirteitä.
Tässä kyseessä oli tavallinen uni , enne uniko?? Selvinnee ylihuomenna.

Ässien uusi ja mahtava sponsori on muuten Verottaja/Valtio , jos vaan saan asiat Tarjan kanssa sovittua ajoissa.

Itse pelissä lopulukemat ovat sovittu 2-1.

- Luulotautisen undulaatin ruho -
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minäkin olen tulossa viimeistä kertaa hallille tällä kaudella. Viimeksi näin Ässävoiton lokakuussa juuri Lukkoa vastaan. Sen jälkeen olen nähnyt vain tasuri- ja tappiopelejä.

Vähän pelottaa, että ovat piru myyneet pisteet enemmän niitä tarvitseville, kauppamieheiä kun ovat.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä vielä tulee joukkueiden tämän kauden yleisömääriin kotiotteluissa niin Lukon keskiarvo on 3372 ja Ässien 3494 katsojaa ottelua kohti. Ja ottaen huomioon, että Pori on asukasluvultaan n. 2 kertaa Rauman suuruinen voidaan tulla siihen lopputulokseen että Raumalla väkeä käy huomattavasti enemmän kuin Porissa kun otetaan huomioon realiteetit eli kaupunkien asukasluvut.
 

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
hauska kirjoitus

melkoinen älynväläys tuo edellinen kirjoitus. raumalla käy enemmän katsojia kuin porissa vaikka luvut on esitetty ainakin toisinpäin... menee samaan sarjaan kuin sirpa pietikäisen 'selvin päin en ikinä ajaisi kännissä autoa' tai nykäsen matin 'en koskaan itse ottaisi puukkoa ja löisi sillä ketään'...
Mutta asiaan koskien Lukon pleijaripaikkaa, kyllä on niin että Lukon on käytännössä pakko voittaa Ässät torstaina koska Lukon on kerättävä pleijareihin päästäkseen vielä seitsemän pistettä. ne voisivat koostua siten, että Lukko voittaa Ässät, Ilveksen ja Bluesin. Sitten on saatava vielä piste HIFKiltä tai Tapparalta vieraskaukaloista. Tarkoittaa että ensi vuonna uusi yritys ja rantapallot esiin kaapista. Seitsemän pistettä Lukko tarvitsee siksi että tepsi ja hifki keräävät vielä molemmat noin 6 pistettä ja lukolla huonompi maaliero.
 

ic4u74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niinpä niin

Lueskelin tossa läpi tän ketjun kirjoittelut ja käteen jäi seuraavaa: Tähtinen, meijän joukkue on parempi (miksi? En mä vaan tiedä, kun nyt vaan on), taloussotkut......

Kuulostaa ihan pikkukakaroiden parkumiselta, joten en viitsi edes vaivautua moiseen keskusteluun, joten totean vaan, että X on oikea merkki vetolappuun ja pleijareille bye-bye (toivottavasti toisin käy). Lehkonen voisi itsekkin tajuta vihdoin ja viimein lähteä katsomaan uutta työnantajaa. Materiaalia olis mutta, kun joku vois saada sen pelaamaakin. No tosta varmaan paistoikin läpi siitä, mikä on MINUN MIELIPITEENI Lukon saamattomuuteen tälläkaudella.
Olen kuullu "varmalta" taholta, että P-Korean maajoukkue tarvitsisi valmentajaa.... Sinne Aasiaan päin vaan, missä jo toinen suhari T. Tuomi jo surffaileekin.

(vetomerkki pitää jatkoajankin jälkeen, ettei kukaan vaan pääse näsäviisastelemaan)
 

machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tottenham Hotspurs, Barca
Hohhoijaa..

Niin tuosta yleisökeskiarvosta, lukolla yleisökeskiarvo on suhteessa asukaslukuun ylivoimaisesti liigan PARAS.. eli jos vaan porukalla on vähänkin järkeä päässä siellä pohjosessa päin niin lopettakaa jo väittely tuosta asiasta..

Ja noista rantapalloista, harmi kun unohdin käydä heittämässä omat palloni isomäen kentälle jo reilut 20 ottelua sitten, jolloin Ässät saivat jo aloittaa kesälomansa suunnittelun.

Olen kyllä itsekin sitä mieltä, ettei lukko tänä vuonna pleijareihin mene, ja voipi olla että porissa mahdollisuudet viimeistään menevät. Lopputulosta en ala veikkailemaan..

Jospa itsekin lähtisin poriin katsomaan matsia, en ole tähtistäkään vielä lukon paidassa nähnyt..
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Yuppi
....Jahas... tuo onkin mielenkiintoinen idea. Mutta miksi kaudesta 95-96? Koitappa vaikka kaudesta 99-00 lähtien. Voit tietenkin jatkossakin huijata itseäsi noilla muka-tilastoillasi ja uskotella, että Ässät on edelleen (jos se nyt joskus on edes ollut) Satakunnan ykkösjoukkue. Maailma muuttuu Eskoseni...

Hmmmm joillakin tuntuu olevan täällä jatkoajassa kääntää joka asia provoksi. Itse nyt vaan aloin katsomaan noita tilastoja tuosta kaudesta alkaen kun ne eteeni löysin. Mikä sinua Yuppi sattuu ja mihinkä ? Minä en kuvittele mitään vaan olen realisti tämä asian suhteen. "muka-tilastoillani" siis millä ? Missä kohtaa minä olen väittänyt että Ässät on Satakunnan ykkösjoukkue (olen sitä täällä jatkoajassa ainoastaan toivonut).

Provosi oli niin huono että siitä paistaa provo läpi. Yuppi paras provo on provo mitä ei heti ymmärrä vaan siihen menee mukaan ja vasta jälkeenpäin ymmärtää että voihan p lankesimpas. Yritä Yuppi uudestaan.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Hohhoijaa..

Viestin lähetti machine
Niin tuosta yleisökeskiarvosta, lukolla yleisökeskiarvo on suhteessa asukaslukuun ylivoimaisesti liigan PARAS.. eli jos vaan porukalla on vähänkin järkeä päässä siellä pohjosessa päin niin lopettakaa jo väittely tuosta asiasta..
Muilla paikkakunnilla on myös muita pääsärjan joukkueita.
esim Porissa on Narukerä, Kärpät, Fc Jazz(ehkä), SBS Pori Pesäkarhut...
Mites siellä raumalla?

Ässät voittaa pelin 4-1 ja vie taas länsirannikon herruuden.Yleisöä peliin tulee 3744.
 

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähtisen palkasta on sikäli turha kinata, että harvalla tästä on puhdasta faktaa esittää. Agentin sepityksiä on turha uskoa, koska näiden otusten tehtävähän on hypettää pelaajaansa kaikissa käänteissä. Heikkilän puheet voi niinikään painaa villaisella, koska hänen tietolähteensä lienee juuri tämä agentti. Tuskin on nimittäin Lukon velvollisuus ilmoitella Heikkilälle palkkapoliittisia asioita. Eikä kenellekään muullekaan ulkopuoliselle. Toivottavasti verottajalle kuitenkin.

Viestin lähetti Trabant
Ässillä on kuitenkin pitkästä aikaa hyvä valmentaja jonka johdolla tulevaisuus näyttää huomattavasti valoisammalta kuin vielä kaksi vuotta sitten.

Tämä pitää erittäin hyvin paikkansa. Ässillä on onnekseen penkin takana todella hyvä valmentaja. Kateeksi käy. Minulle sopisi vallan mainiosti, että Lukon seuraava nosto-operaatio Porissa kohdistuisi valmennussektorille.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Huh huh kun taas ihmisiä lapsettaa.. pyydän avaamaan ketjun tuonne vapaan keskustelun puolelle niin voitte keskittyä siihen kenen joukkue on ainaski sata kertaa maailman paras.. ja kenellä on ainaski miljardi euroa..

Lukon hallissa eivät muuten ole pariin kauteen pitäneet haalaripukuiset opiskelijat meteliä..paitsi minä..

Ja onhan Raumallakin Fera, UKP, FC Rauma, Pallo Iirot, SalBa... ja kaupunkien kokoon nähden se ei ole mikään syy että pelaa muitakin seuroja..

Itse pelin luulen kuitenkin menevän Ässille, Lukolla on liian suuret paineet.. ja onhan se jo todistettu että pakkovoitto ei ole koskaan Lukolle ollut hyvä asia..

Tekisi mieli lähteä Poriin matsia katsomaan mutta taidan tyytyä radioon..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös