ÄssienÄssä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
no jaa
Tuo on mielestäni aika bullshittiä. Olen nähnyt kaksi peliä Mavelta tänä vuonna ja ihan hyvällä ilmeellä on painanut menemään ja tehnyt pisteitäkin kiitettävästi. Ainoa haitta on ettei mies näytä tietävän mikä on Härkälän pelisysteemi. Eli ei ole joukkueelle rasite vaan suuri hyöty. Vai pelasiko hän mm juuri hetki sitten Suomen mestaruudesta?
Se kun ei ollut edes mukahauskaksi viisasteluksi tarkoitettu, vaan lähinnä tarkoitin sitä että minulle on tullut kaikesta sellainen kuva että ongelman ydin Ässissä on syvemmällä, ja siihen ei Härkälän potkut auta. Eli olen siis Hiitelän kanssa samoilla linjoilla tästä ongelman ytimestä, ja siksi melkeinpä tuntuu että parasta olisi antaa Maven hoitaa koko show kun jokaisen valmentajan kanssa tuntuu olevan ongelmia. Parhaimmillaan loistava pelimies mutta onko sitten loppujen lopuksi kuitenkin joukkueelle enemmän rasite kuin apu?
Eikä tarvitse kenenkään vetää poroja sieraimeen, en tarkoittanut näitä kirjoituksiani vittuiluksi, tämä on vain ainoastaan minun vähäpätöinen näkemykseni asiasta.
Tuo on mielestäni aika bullshittiä. Olen nähnyt kaksi peliä Mavelta tänä vuonna ja ihan hyvällä ilmeellä on painanut menemään ja tehnyt pisteitäkin kiitettävästi. Ainoa haitta on ettei mies näytä tietävän mikä on Härkälän pelisysteemi. Eli ei ole joukkueelle rasite vaan suuri hyöty. Vai pelasiko hän mm juuri hetki sitten Suomen mestaruudesta?