kotikoutsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Lukka on pelannut viime aikoina hyvää peruspeliä kolmosparissa, peliaika pudonnut sinne 15 minuutin pintaan. Palkattu peruspakiksi, suorittaa roolissaan ok tasolla
Aha.
Lukka on pelannut viime aikoina hyvää peruspeliä kolmosparissa, peliaika pudonnut sinne 15 minuutin pintaan. Palkattu peruspakiksi, suorittaa roolissaan ok tasolla
Tämä on ihan selvää kun maalinteon tukitoimia ei tehdä kunnolla. Ässissä on maskipelaaminen ollut jo pitkään jostain syystä aivan onnetonta. Kukaan ei tunnu osaavan pelata maskissa, saatikka edes haluavan mennä maskiin.
Ässien joukkue on luovuttanut jo jonkin aikaa sitten, mikä näkyy rumasti pelaamisessa. Saipan pelaamisessa näkyi raikkautta, kun joukkuetta on siivottu ja pelaajille annettu lupa pelata. Ässien joukkueessa on liikaa pelkästään palkan takia hallilla käyviä.
Moutrey ja Lukka ovat siis mielestäsi onnistuneet. Mun mielestäni eivät.Vai oliko nämäkin kommenttisi vain tarkoitettu provosoimaan muita kirjoittelijoita.Lukka on pelannut viime aikoina hyvää peruspeliä kolmosparissa, peliaika pudonnut sinne 15 minuutin pintaan. Palkattu peruspakiksi, suorittaa roolissaan ok tasolla
Ässien joukkueessa on liikaa pelkästään palkan takia hallilla käyviä.
Moutrey ja Lukka ovat siis mielestäsi onnistuneet. Mun mielestäni eivät.Vai oliko nämäkin kommenttisi vain tarkoitettu provosoimaan muita kirjoittelijoita.
Kaksi asiaa on varmaa SJ;n ja TosiFanin kommentti on aina muita vastaan.
Joo varmasti näin. Itsellä vielä vaan muistissa se Lukka joka tanssi siniviivan päällä ja pisti kovia lämäreitä viivasta ylivoimalla, tästä ei ole tietoakaan.Lukka on pelannut viime aikoina hyvää peruspeliä kolmosparissa, peliaika pudonnut sinne 15 minuutin pintaan. Palkattu peruspakiksi, suorittaa roolissaan ok
Joo varmasti näin. Itsellä vielä vaan muistissa se Lukka joka tanssi siniviivan päällä ja pisti kovia lämäreitä viivasta ylivoimalla, tästä ei ole tietoakaan.
Lukan kanssa tehtiin sopimus juuri ennen kautta. Treenasi Porissa pienessä porukassa, ei saanut sopimusta muualle. Nyt pelaa kolmosparissa peruspeliä, en oikein tiedä mitä fanit odottavat häneltä.
Voi olla että treenissä myös, ikää vasta 30v pitäisi olla parhaassa iässä.Juu, ikä on tehnyt tehtävänsä.
Näytti Erholtzin maali paitsiolta
Kerrohan lisää tästä.Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta... Kuulemieni asioiden perusteella Lukan sopimus on muuta kun peruspakin sopimus. Tämä on juuri niitä asioita, miksi Ässät nyt kyntää! Näihin tarkkuutta ja nyörit tiukalle, ihan oikeasti.
Näytti Erholtzin maali paitsiolta
Eikä pelkästään näyttänyt vaan oli paitsioNäytti Erholtzin maali paitsiolta
Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta... Kuulemieni asioiden perusteella Lukan sopimus on muuta kun peruspakin sopimus. Tämä on juuri niitä asioita, miksi Ässät nyt kyntää! Näihin tarkkuutta ja nyörit tiukalle, ihan oikeasti.
Tässä tulee käymään niin, että Ässät kaventaa 3.erässä 3-2 mutta tasoitusta ei saada aikaan. Ties kuinka mones maalintappio tällä kaudella. Melkein tunti tehotonta ylivoimaa takana, ei siis ihme että maalinteko on vaikeaa.